Shimano Baitrunner ST10000 RA


Plaats reactie
Daan Reukers
Berichten: 85
Lid geworden op: 06-03-2011 21:58
Locatie: Lichtenvoorde

08-04-2011 23:00

Hallo,

Ik ben van plan de Shimano Baitrunner ST10000 RA te gaan halen bij Raven.

http://www.raven.nl/nl/product/molens/1 ... st10000ra/

Heeft iemand ervaring of opmerkingen over deze molen??
Ik hoor het graag

Groeten,
Daan Reukers
Gebruikersavatar
Patrick lamers
Berichten: 855
Lid geworden op: 02-01-2011 19:52
Locatie: Toldijk

09-04-2011 07:37

Maat van me heeft ze ook, heb dus wel wat ervaring. Ze gooien wel fijn. Kogellagers, geen probleem. Alleen nou de slipdop.... (of hoe dat ding aan de achterkant voor de slip en de vrijloop ook heet) ten 1e het is iritant dat slip en vrijloop afstelling op hetzelfde ding zitten. Denk je ff snel je slip te verzetten, neem je met je vingertoppen ook de vrijloop mee enz. Dit zie ik als ht enige nadeel. Bij hem is die slipdop dr trouwens ook een x helemaal af gevallen! Zon schroefje binnen in was los gegaanen toen viel die hele dop er af!
Hopelijk heb je hierwat aan!
Boeruhhhhhhhhhhh
Daan Reukers
Berichten: 85
Lid geworden op: 06-03-2011 21:58
Locatie: Lichtenvoorde

09-04-2011 13:00

Patrick lamers schreef:Maat van me heeft ze ook, heb dus wel wat ervaring. Ze gooien wel fijn. Kogellagers, geen probleem. Alleen nou de slipdop.... (of hoe dat ding aan de achterkant voor de slip en de vrijloop ook heet) ten 1e het is iritant dat slip en vrijloop afstelling op hetzelfde ding zitten. Denk je ff snel je slip te verzetten, neem je met je vingertoppen ook de vrijloop mee enz. Dit zie ik als ht enige nadeel. Bij hem is die slipdop dr trouwens ook een x helemaal af gevallen! Zon schroefje binnen in was los gegaanen toen viel die hele dop er af!
Hopelijk heb je hierwat aan!


Maar ik stel meestal 1x m'n slip in. Eén keer de normale slip en één keer de vrijloop. Verder zit ik er eigenlijk nooit aan:P Dus dat ik ze per ongeluk allebei zou verzetten is weinig kans op.
Maar zou ik hier denk je wel weer een paar jaar mee vooruit kunnen?? :O
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

09-04-2011 15:07

Jahoor dat kan prima!
Tight Lines !
Gebruikersavatar
Remco Albers
Berichten: 268
Lid geworden op: 02-05-2010 19:45

09-04-2011 19:10

opzich prima tevreden over. gooien gewoon goed, spoelen heel redelijk op, baitrunner werkt goed.

m,n zwager heeft een serie hoger( alles van metaal) en je merk het verschil wel, voelt wat degelijker aan en werkt net wat soepeler allemaal.

slipknop en baitrunnerknop heb ik nooit tegelijk te pakken, knop is aardig groot en de baitrunner is het achterste kleine randje.

kortom geen supermolen maar doet gewoon wat tie moet doen en blijft dat ook doen.( bij normaal gebruik)
Gebruikersavatar
Patrick lamers
Berichten: 855
Lid geworden op: 02-01-2011 19:52
Locatie: Toldijk

09-04-2011 22:36

Idd, ga helemaal met de rest mee (was denk ik nie helemaal duidelijk in men vorige post)
Boeruhhhhhhhhhhh
Plaats reactie