Wat is het verschil tussen de Delkim RX plus en de Delkim RX plus Pro receiver, behalve een 6e led en trilfunctie?
Ik dacht dat de RX plus geen diefstal alarm had maar ook dat zit er op.
verschil Delkim RX plus en de Delkim RX plus Pro receiver ?
Rx heeft kanalen voor 6 piepers en geen tril alarm
Rx pro heeft kanalen voor 24
hengels en trilalarm* (* wat super irritant is en ik dus altijd uit heb staan)
Anti diefstal zit op beiden
dus Rx is prima, ik vind de rx pro voor mij geen meerwaarde hebben.
Rx pro heeft kanalen voor 24

Anti diefstal zit op beiden
dus Rx is prima, ik vind de rx pro voor mij geen meerwaarde hebben.
Mvg Bas
- Jeroen Visser
Bedankt Bas, dacht ik al. Zou voor mij ook geen meerwaarde hebben idd.
je zegt dat de RX kanalen voor 6 piepers heeft maar dat moet 5 zijn neem ik aan? Ik heb er maar 5 leds op zitten....
je zegt dat de RX kanalen voor 6 piepers heeft maar dat moet 5 zijn neem ik aan? Ik heb er maar 5 leds op zitten....
Uit de Rx plus handleiding: Met multichannel programmeren kan met tot 10 transmitters instellen
uit de Rx plus Pro handleiding: Met multichannel programmeren kan met tot 24 transmitters instellen
Rx plus pro heeft 6 leds, Rx plus heeft 5 leds. ik heb beide maar gebruik alleen de rx plus eigenlijk, 10 hengels red ik het wel mee!
Even nagekeken voor je!
uit de Rx plus Pro handleiding: Met multichannel programmeren kan met tot 24 transmitters instellen
Rx plus pro heeft 6 leds, Rx plus heeft 5 leds. ik heb beide maar gebruik alleen de rx plus eigenlijk, 10 hengels red ik het wel mee!
Even nagekeken voor je!
Mvg Bas
- Jeroen Visser
Bedankt Bas. Ik heb inderdaad de RX plus gekocht. RX plus pro zou voor mij ook geen meerwaarde hebben.
Gr.
Jeroen
Gr.
Jeroen