Foto's van je vis installatie II
- Kees Verheij
Jaja, maar zand in je molen is toch wel kudt hoor.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.
http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
- thijs wijnhoven
- Contacteer:
Ik zit er anders wel aan te denken om een oud vloermatje mee te nemen voor het nachtvissen hoor.
aangezien het toch niks extra weegt en dan bij een run stap je niet met je droge sokken naast je crocs de blubber in maar op een droog matje. Klinkt wat verwijft maar ik heb wel gemerkt dat droge voeten echt niet overbodig luxe is, is echt fijn hoor. Moet je eind oktober maar eens met natte sokken in je imitatiecrocs staan te drillen, -2 en de wind die om je heen waait, krullen je tenen van op. Int buitenland met een grondzeil erin ook makkelijk zon matje voor de deur van de tent, houd de blup een beetje buiten. Hengelmatje ook wel handig, heb zelf meegemaakt hoe zand in je molen gaat zitten, is je shimano plots een x2 freerunner qua slip
krrrrr,krrr.... Maar zou het ding nooit willen echt te lelijk en serieus kijk eens op wat voor grasveldjes ze die matjes leggen, zul je geen zandkorrel tegenkomen. (bahbah typisch Engels, gras wat gemaaid is met meer precisie dan een golfbaan in NL, kun je bij de Bailif je beklag doen als de oever ietsie pietsie schuin loopt lol 
aangezien het toch niks extra weegt en dan bij een run stap je niet met je droge sokken naast je crocs de blubber in maar op een droog matje. Klinkt wat verwijft maar ik heb wel gemerkt dat droge voeten echt niet overbodig luxe is, is echt fijn hoor. Moet je eind oktober maar eens met natte sokken in je imitatiecrocs staan te drillen, -2 en de wind die om je heen waait, krullen je tenen van op. Int buitenland met een grondzeil erin ook makkelijk zon matje voor de deur van de tent, houd de blup een beetje buiten. Hengelmatje ook wel handig, heb zelf meegemaakt hoe zand in je molen gaat zitten, is je shimano plots een x2 freerunner qua slip
- Sven van Anrooy
- Contacteer:
Leon Hoogendijk heb ik ook wel eens gezien met zo'n matje, en Peter Jongepier volgens mij ook ( "Van de CAmpagne, Karperwereldrubriek")
Ik gebruik die matjes voor mijn stretcher, lekker beetje op sokken heerlijk
Ik gebruik die matjes voor mijn stretcher, lekker beetje op sokken heerlijk
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...
Geniet van mijn afwezigheid..
WC-PB: 1kg+ / 76cm
Geniet van mijn afwezigheid..
WC-PB: 1kg+ / 76cm
-
gradus scholtens
Ik laat de molentasjes om de molens heen zitten, is wel klote met drillen, maar ja, anders worden mijn molens vies en dat kan natuurlijk niet
gradus....
gradus....
....................
- thijs wijnhoven
- Contacteer:
Toch wel in realtree camou print die molentasjes mag ik hopen, kom op we leven in 2011 kan anders niet hoor
Serieus je zou je molens bekrassen als je moest aanslaan en de molen langs de ritssluiting van het tasje zou laten schuren. of je bent een echte held en je hebt er een met klitteband 
-
gradus scholtens
Thijs,
Ik heb inderdaad de klitteband uitvoering, dus ben ik een held, dank je wel
Gradus....
Ik heb inderdaad de klitteband uitvoering, dus ben ik een held, dank je wel
Gradus....
....................
- William Crommentuijn
te veel gepraat, tijd voor foto's.....setje is al eens voorbij gekomen, maar nu met nieuwe hangers van rhino tackle en custom made neville ears

-
antonie bartels
nondeju, mooie set heb je daar william
-
Olger Glorie
Strak setje, William!!
SKP Twentekanaal: Meld uw vangsten terug!!
skp@ksnregiooost.nl
skp@ksnregiooost.nl
William,
Hebben ze ook namen? En was de dag dat je ze kocht ook speciaal, om nooit te vergeten zeg maar?
Gelukkig is er nog iets functioneel aan je 'setje', maar die ingeklapte slinger, dat vind ik wel erg.
Klap die andere dan ook in, dit is inconsequent.
Met ouwe tyfuszooi vissende groet,
Willem
Hebben ze ook namen? En was de dag dat je ze kocht ook speciaal, om nooit te vergeten zeg maar?
Gelukkig is er nog iets functioneel aan je 'setje', maar die ingeklapte slinger, dat vind ik wel erg.
Klap die andere dan ook in, dit is inconsequent.
Met ouwe tyfuszooi vissende groet,
Willem
- tino beunk
mooi hoor!
Trouwens iemand bekend met MCF Rattler Indicators?
Trouwens iemand bekend met MCF Rattler Indicators?
~~Dreams can be true.~~
- William Crommentuijn
Tino,
dat zijn leuke dingen, kun je "vastzetten" op je hoofdlijn, volgens mij heb ik er op marktplaats deze week drie voorbij zien komen. Beetje een soort elstow bobbin zonder ketting maar gefixeerd, waardoor hij met wind en dergelijke ook veel fijner vist.
Willem,
beetje lief over mijn "henk en ingrid hengels" he, de dag dat ik ze 2e hands van dezelfde tino als hierboven kocht waren inderdaad heel speciaal. Zo speciaal zelfs dat ze meteen werden bewerkt met gasbrander, stanleymes, schilderstape en een bus zwarte lak, ik heb nou nog spinters van dat vieze carbon.
Ps ik heb op een engels forum de volgende namen (serieus) op een set hengels gezien: -the-king-of-bling dus als deze langs elkaar op je steunen liggen....ja vul zelf maar in.
In mijn ogen wel leuke topics zo, laten we eerlijk zijn, deze pics (aan het water, achtertuin, of huiskamer) vertegenwoordigen 90% van onze vistijd aan het water. of drillen jullie wel elk kwartier?
Greets, en op naar de volgende..... William.
dat zijn leuke dingen, kun je "vastzetten" op je hoofdlijn, volgens mij heb ik er op marktplaats deze week drie voorbij zien komen. Beetje een soort elstow bobbin zonder ketting maar gefixeerd, waardoor hij met wind en dergelijke ook veel fijner vist.
Willem,
beetje lief over mijn "henk en ingrid hengels" he, de dag dat ik ze 2e hands van dezelfde tino als hierboven kocht waren inderdaad heel speciaal. Zo speciaal zelfs dat ze meteen werden bewerkt met gasbrander, stanleymes, schilderstape en een bus zwarte lak, ik heb nou nog spinters van dat vieze carbon.
Ps ik heb op een engels forum de volgende namen (serieus) op een set hengels gezien: -the-king-of-bling dus als deze langs elkaar op je steunen liggen....ja vul zelf maar in.
In mijn ogen wel leuke topics zo, laten we eerlijk zijn, deze pics (aan het water, achtertuin, of huiskamer) vertegenwoordigen 90% van onze vistijd aan het water. of drillen jullie wel elk kwartier?
Greets, en op naar de volgende..... William.
-
Lodewijk Michels
Lekker origineel weer guido.
Weer een foto van een engels forum geleend...
Hou het gewoon bij je eigen foto's zou ik willen voorstellen i.p.v. aandacht trekkerij.
Weer een foto van een engels forum geleend...
Hou het gewoon bij je eigen foto's zou ik willen voorstellen i.p.v. aandacht trekkerij.
- stefan laurijssens
respect jonge
Find the fish,
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.
- leen goudappel
Lodewijk,
Hij reageerd op William. denk ik zo.
Athans als ik zijn bericht leest en het item van guido zie
Hij reageerd op William. denk ik zo.
Athans als ik zijn bericht leest en het item van guido zie
.
Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
-
guido berkmortel
Lodewijk,
Mooi voorstel!!! Zal het opvolgen.......
Was idd reactie op William, maar blijkbaar had je e.e.a. nog niet doorgelezen.
Als ik aandacht wil, ga ik wel wat anders doen dan vissen.......
Vangze!!
Mooi voorstel!!! Zal het opvolgen.......
Vangze!!
-
kevin diederen
Thumbs up voor Guido!
Met vriendelijke groet,
Kevin Diederen
Kevin Diederen
-
jur spijkers
-
Vincent Wilgenkamp
-
Lodewijk Michels
guido berkmortel schreef:Lodewijk,
Mooi voorstel!!! Zal het opvolgen.......![]()
Vangze!!
My bad, niet goed gelezen inderdaad.
Maar je had er ook wat bij kunnen zetten.
Had een de-ja-vu naar de vorige keer dat je een foto van Grant gebruikte ter provocatie...
Zal wat eerder naar bed gaan en beter lezen.
William,
Henk & Ingrid... Kom op man!
Maar die slinger, moet dat nou echt? Ik snap er niks van. Dat is toch het doel voorbij?
Of is dat juist waar het om gaat in het tartgebeuren? Ik bedoel dit vriendelijk hoor.
Ik vind het tartgebeuren een beetje zoiets als die belachelijk grote auto's die je door dure straten
ziet rijden. Achter het getinte glas een oversized zonnebril van een maandloon...
Nee nee, ik zoek geen ruzie!
Vrees dat ik nooit mee zal kunnen doen met het tartgebeuren, terwijl ik wel een materiaalman ben.
Toch moet het een keer genoeg zijn. Kwaliteit en functionaliteit zijn dan het belangrijkst, zonder bullshit,
maar ik geef ook toe dat ik aan het water graag naar mijn rommel kijk. Het representeert iets.
Wat er in dat water gebeurt, dat is echt zo veel belangrijker. Oh wat ben ik serieus.
Groet,
Willem
Henk & Ingrid... Kom op man!
Maar die slinger, moet dat nou echt? Ik snap er niks van. Dat is toch het doel voorbij?
Of is dat juist waar het om gaat in het tartgebeuren? Ik bedoel dit vriendelijk hoor.
Ik vind het tartgebeuren een beetje zoiets als die belachelijk grote auto's die je door dure straten
ziet rijden. Achter het getinte glas een oversized zonnebril van een maandloon...
Nee nee, ik zoek geen ruzie!
Vrees dat ik nooit mee zal kunnen doen met het tartgebeuren, terwijl ik wel een materiaalman ben.
Toch moet het een keer genoeg zijn. Kwaliteit en functionaliteit zijn dan het belangrijkst, zonder bullshit,
maar ik geef ook toe dat ik aan het water graag naar mijn rommel kijk. Het representeert iets.
Wat er in dat water gebeurt, dat is echt zo veel belangrijker. Oh wat ben ik serieus.
Groet,
Willem
- William Crommentuijn
Willem,
Even hoe ik er over denk, Dat hele "taartgebeuren" is grote onzin. Je zet je zooitje neer zoals jij dat wel leuk vind en sprokkelt her en der wat onderdeeltjes bij elkaar. Je moet er immers lang mee doen, en je zit er uren naar te gapen (tussen het drillen door dan he
).
Je vergelijking met een dikke bak, en maandloon zonnebril snap ik dus ook echt niet.
Als je bv goed kijkt naar dat spul van mij dan zul je zien dat de molentjes bijna 20 jaar oud zijn, kraken en piepen als een gek. steuntjes zijn de goedkoopste alu van een oud engels merk, wel laten maken in 4 inch puur omdat ikzelf dat wel mooi vind en praktisch tja...het draait veel minder snel zo dicht langs elkaar. Ps even tussendoor een daiwa slinger uitklappen is sneller te doen dan een 3500a baitrunner eraf draaien, dus echt super onhandig is het echt niet. Hengels zijn zoals gezegd 2ehands-jes met her en der de nodige krassen, wakers hangen aan zwart gespoten douche ketting....Die neville oortjes heb ik zelf gefiguurzaagd uit een stuk alu, en hangen met O ringen vast......
Maar goed wat ik wil zeggen, het gaat niet om dure zooi, maar om een beetje oldskool gehalte wat mij betreft! groet William
Even hoe ik er over denk, Dat hele "taartgebeuren" is grote onzin. Je zet je zooitje neer zoals jij dat wel leuk vind en sprokkelt her en der wat onderdeeltjes bij elkaar. Je moet er immers lang mee doen, en je zit er uren naar te gapen (tussen het drillen door dan he
Je vergelijking met een dikke bak, en maandloon zonnebril snap ik dus ook echt niet.
Als je bv goed kijkt naar dat spul van mij dan zul je zien dat de molentjes bijna 20 jaar oud zijn, kraken en piepen als een gek. steuntjes zijn de goedkoopste alu van een oud engels merk, wel laten maken in 4 inch puur omdat ikzelf dat wel mooi vind en praktisch tja...het draait veel minder snel zo dicht langs elkaar. Ps even tussendoor een daiwa slinger uitklappen is sneller te doen dan een 3500a baitrunner eraf draaien, dus echt super onhandig is het echt niet. Hengels zijn zoals gezegd 2ehands-jes met her en der de nodige krassen, wakers hangen aan zwart gespoten douche ketting....Die neville oortjes heb ik zelf gefiguurzaagd uit een stuk alu, en hangen met O ringen vast......
Maar goed wat ik wil zeggen, het gaat niet om dure zooi, maar om een beetje oldskool gehalte wat mij betreft! groet William
-
kevin diederen
Een beetje old skool?

En het mooiste is nog dat ik alles op de foto verkocht heb...
En er andere oude meuk van heb gekocht...

En het mooiste is nog dat ik alles op de foto verkocht heb...
En er andere oude meuk van heb gekocht...
Met vriendelijke groet,
Kevin Diederen
Kevin Diederen