![Afbeelding](http://img254.imageshack.us/img254/9547/16441256718839125368092.jpg)
Uploaded with ImageShack.us
Specificaties; ( Aangeduid op de Kevin Nash site ).
2010 Range - Trax All Terrain Evo
For total load capacity - This is the Daddy!
Brimming with new features to maximise drive and manoeuvrability. Including a specially extended chassis, designed for lugging maximum loads long distances through all types of terrain.
· Adjustable front and side bars, locked with moulded cams – no screws to lose.
· Mesh bed and slide-able bar to prevent tackle falling through.
· Max capacity under-bed storage bag.
· Quick release wheel system. Supplied with Trax wide wheel for enhanced stability and grip. Trax wide wheel can be rapidly changed for thin mud wheel (optional extra not included).
· Rear leg assembly with mud feet. Spring loaded pins for easy feet removal to add rear trolley wheels (optional extra not included).
· Removable non-flex handle assembly.
Approximate Dimensions:72cm(W) X 95.5cm(L) – Extending to 103.5cm(W) X 116.5cm(L)
Approximate Weight:20.2kg
![Afbeelding](http://img836.imageshack.us/img836/4526/16441256718841211230459.jpg)
Nu zijn er zoveel mensen die aangeven dat je voor als je echt zeker een goede trolley de trax moet aanschaffen. Ik heb nu een aantal jaar de big wheel trolley van SOUL in mijn bezit en wil deze toch gaan vervangen voor wat anders. Niet omdat deze kapot is of dergelijke absoluut niet. De trolley is nog in perfecte staat maar mijn oog is gevallen op iets nieuws wat de trax straks in 2011 uit gaat brengen. Ik heb meestal al erg veel spullen mee, waardoor het gewicht er niet om liegt. Vaak zijn de stekken die goed zijn vaak een eindje lopen wat velen gelukkig dus niet doen met zoveel bagage. Ik heb het er zeker wel voorover maar vind het idee waar Kevin Nash nu mee komt toch ideaal. Ik vraag me alleen af of dit nou alleen goed werkt op verharde paden of ook in gras terreinen en dergelijke. Of wat vinden jullie nou van dit idee, goed of niet en waarom. De prijs die voor zo,n barrow staat is nog al wat. 250 euro tot 300 euro. Wil je deze wielen nog eens 50 euro mooi kosten plaatje. Maar goed ben zeker wel een voorstander van de rommel duwen dan tillen. Duwen lijkt mij dus vele malen makkelijker gaan vandaar dat mijn keus dus zeker voor de trax gaat worden maar ben gewoon benieuwd naar andermans ideeen hier achter.
Mvg; Jan
![Afbeelding](http://img517.imageshack.us/img517/7581/24281291105902157904193.jpg)
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us