beetmelder voor nieuw seizoen


Gebruikersavatar
Patrick lamers
Berichten: 855
Lid geworden op: 02-01-2011 19:52
Locatie: Toldijk

04-01-2011 15:54

Net als Andy hierboven zegt: niet te duur beginnen
Ik heb zelf nu de spro wp2, zijn 18 euro per stuk maar. Heb je wel 14 maanden waterproof garantie, heb ze zelf gekocht omdat m'n geld op was, oude piepers van ruim1 jaar kapot na flinke regenbui. Dan moet je toch wat. Zou zeker in Jouw geval geen piepers van 40 euro per stuk ofzo gaan kopen.

Groet patrick
Boeruhhhhhhhhhhh
Robert Steiger
Berichten: 96
Lid geworden op: 16-08-2010 12:28
Locatie: Maassluis

04-01-2011 22:34

Ik heb een setje Ultimate Culture gekocht begin vorig seizoen. Drie melder, draadloze soundbox en in een harde koffer voor maar 120 Euro. Dus wel net iets boven je budget, maar ik vind ze zeker de moeite waard.

Heb dit jaar al een aantal malen in de zeikregen gezeten en tijdens die keiharde stormen zitten nachten en ze geven geen storing en doen het perfect.

Twee nadeeltjes:
- Nightlight is niet uit te schakelen (gaat op lichtsensor)
- volume kan niet helemaal uit (wel heel zacht)

Tevens is er voor deze set een setje hangers te koop welke je kan aansluiten op je beetmelders en deze gaan dan licht geven, scheelt je weer in breekstaafjes etc.
Gebruikersavatar
Jorden Van Heuvel
Berichten: 102
Lid geworden op: 16-08-2008 20:58

09-01-2011 21:34

heb zelf nu 1.5 jaar gevist met de Ultimate Striker Mini VT's. Voor die prijs, vind je geen betere! je hebt ook de Fox M, maar van kwaliteit zijn ze allebei hetzelfde vind ik. (fox liefhebbers, val me niet aan na deze uitspraak eh :p). die VT's hebben geweldig scherpe led's en hun nagloei tijd is ruim voldoende. ze zijn zuinig op hun batterij, ik heb ongeveer een half jaar gevist met 1 batterij en ik doe toch wel 1x in de week een lange sessie of een namidagje vissen na school. ik kan er tot nu toe niks negatiefs over zeggen. heb ze ondertussen al wel verkocht en Prologic Polyphonic VTSW aangeschaft. is ook een top set!