iemand ervaring met de skarp stretcher comfort bedchair?


Plaats reactie
Dan van der Voorn
Berichten: 89
Lid geworden op: 19-11-2010 17:12

23-12-2010 18:36

heee,
ik ben aan het kijken voor een nieuwe stretcher,
nu is mijn oog gevallen op de Comfort Bedchair van skarp.
heeft iemand hier ervaring mee?

bvd,
groetjes daan
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

23-12-2010 19:39

Ik heb hem gisteren bekeken bij Henk Koster is een mooie strecher ligt ook goed.ik heb zelf de Yaris Skarp Queen Bedchair (zie een ander topic in matriaal) gekocht deze is iets breder en er zit gelijk een kompleet slaapsysteem bij dit voor 2 tientjes meer.Vindt het een mooi product ziet er robuust genoeg uit alleen had de afwerking iets beter gekunt.Hij is ook wat aan de zware kant.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Dan van der Voorn
Berichten: 89
Lid geworden op: 19-11-2010 17:12

26-12-2010 09:57

Marcel Suchan schreef:Ik heb hem gisteren bekeken bij Henk Koster is een mooie strecher ligt ook goed.ik heb zelf de Yaris Skarp Queen Bedchair (zie een ander topic in matriaal) gekocht deze is iets breder en er zit gelijk een kompleet slaapsysteem bij dit voor 2 tientjes meer.Vindt het een mooi product ziet er robuust genoeg uit alleen had de afwerking iets beter gekunt.Hij is ook wat aan de zware kant.


ik hier ook erg tussen zitten twijfelen, heb uiteindelijk toch maar voor de goedkopere versie gekozen. Heb hem nog niet getest in de praktijk maar ben erg nieuwsgierig hoe ik hier s' ochtends op wakker word haha!
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

27-12-2010 02:31

Ik kan je vertellen dat ik er vannacht voor het eerst opgeslapen heb en ik kan je vertellen je krijgt er geen spijt van.Voor het eerst in jaren heb ik perfect op een strecher geslapen.Niks geen last van ergens pijn voor mij was dit echt een perfecte nachtrust. :D Dit is wat ik zocht en gekregen heb slaapzak was ook lekker warm.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Plaats reactie