Yaris Skarp Queen Bedchair


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

22-12-2010 15:45

Ik heb vandaag deze strecher gekocht Yaris Skarp Queen Bedchair .Deze is kompleet met een slaapsysteem.Voor de gene die erover zat te dubben om hem ook te kopen heb ik een paar foto,s gemaakt.
URL=http://img829.imageshack.us/i/p1000592l.jpg/]Afbeelding[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
Afbeelding

Afbeelding

Uploaded with [URL=http://imageshack
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Gebruikersavatar
Brecht van de Ven
Berichten: 191
Lid geworden op: 19-09-2009 09:33
Contacteer:

22-12-2010 17:48

Het is een mooie complete stretcher...

Even nieuwsgierig, wat heeft deze gekost?

Groet, Brecht
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

22-12-2010 19:20

Zit er een slaapzak erbij?
Vind het wel een mooie stretcher.


Gradus....
....................
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

22-12-2010 19:25

Heb al gekeken via google, de slaapzak hoort erbij.
Brecht hij kost nu bij Henk Koster 199,99,-
Persoonlijk vind ik die 8 poten erg jammer, maar voor de rest mooie stretcher, veel plezier ermee.


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

22-12-2010 21:21

Heeft bij Henk Koster 199,99 gekost en het slaapsysteem zat hier bij.Slaapsysteem staat gelijk aan de siberian slaapzak en zit op de strecher gerits.
Gradus ik persoonlijk vind het systeem met 8 poten perfect want het staat super stabiel.Hou wel rekening mee met deze strecher dat je geen nash kwaliteit verwacht hij zit goed en degelijk in mekaar maar de afwerking had wel iets mooier mogen zijn.Ook is het en aardig pakket wat je met je mee zeult naar de waterkant.(225 x 100)

Al met al denk ik dat het een goede prijs kwaliteis verhouding is.Ik denk ook als deze strecher kwa verkopen een beetje goed gaat lopen dat je hem niet meer voor deze prijs kan kopen.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Gebruikersavatar
Eus Molewijk
Berichten: 2418
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Contacteer:

22-12-2010 23:45

Wat is er jammer aan 8 poten? Vind je 6 poten beter dat als je iets te ver naar voren leunt je hele stetcher kantelt?
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

23-12-2010 00:35

Ík weet natuurlijk niet wat een stretchers jullie gebruikt hebben,maar bij mijn 6 poten ben ik nog nooit gekantelt.
De 8 poten is een verschrikking als je op ongelijke ondergrond ligt, duurt een eewigheid om ze goed te stellen.
Maar misschien vissen jullie altijd op een gelijke ondergrond, dan zou het idd lekker liggen.
Zelf heb ik tot nu toe de fox ultra XL gebruikt, echt super, maar wil er nu graag met het matras er al in.
Dus mijn oog is gevallen op de Nash, maar dan wel de 6 poot uitvoering :wink:


Gradus...
....................
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

23-12-2010 06:59

Die extra poot onder het voeteneind had ik er ook al lang afgehaald. Gewoon niet op gaan zitten. Verder is het idee wel heel grappig gedaan.

Kun je die slaapzak ook apart gebruiken? Of is het een deken OP de stretcher? Oftewel, is het één ook zonder het ander te gebruiken?
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Eus Molewijk
Berichten: 2418
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Contacteer:

23-12-2010 08:57

Zoveel mensen zoveel wensen, ik zou nooit meer zo'n klote 6 poot willen. Ik heb al weet ik hoe vaak gehad dat ik iets te ver naar voren zat en hoep... voeteneind de lucht in! :evil:

Ik heb niet het idee dat ik nou veel langer bezig mijn 8 poot neer te zetten, uitklappen en ff de pootje op lengte uittrekken. Ik zou de plekjes langs het KK nou niet bepaald als mooie vlakke plekjes willen omschrijven :)

Een maat van me had die Nash Indulgence mark 3 net nieuw gekocht, ging er trots mee vissen, komt z'n maat gezellig ff op het hoofdeind zitten. Resultaat: hele hoofdeind naar beneden gebogen. Toch wel makkelijk die extra poten. :)

Verder zal de mark 3 qua liggen niet onder doen voor de mark 4. Als je dus een 6 poot zoekt is dit een goed keuze. ;)
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

23-12-2010 19:43

Sven,
Slaapzak is puur voor de strecher dus zoals je al zei een deken.Je kan deze wel geheel van de strecher afritsen.Is wel dubbel dus je kan ze afzonderlijk van elkaar gebruiken.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Andy Liu
Berichten: 87
Lid geworden op: 20-12-2010 19:52

25-12-2010 20:42

[quote="Eus Molewijk"]
Een maat van me had die Nash Indulgence mark 3 net nieuw gekocht, ging er trots mee vissen, komt z'n maat gezellig ff op het hoofdeind zitten. Resultaat: hele hoofdeind naar beneden gebogen. Toch wel makkelijk die extra poten. :)
quote]

Die maat vist zeker niet op karper;) (ik voed mijn vrienden op.. die vragen altijd mag ik ff zitten ik zeg ja als je maar tussen de poten gaat zitten;))

zonde van je mark 3;) en ik denk dat je het voet eind bedoelde?
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

27-12-2010 02:40

Kan jullie vertellen dat hij perfect ligt.Ik had op mijn andere strechers last van pijn in mijn rug en been.Ik heb er vannacht voor het eerst opgeslapen en hij ligt echt perfect ik heb geslapen als een roos.Een min punt heb ik wel ontdekt dat de ritsen van de slaapzak bij bewegen open gaan , ook al zet je ze zo zogenaamd op slot met klitten band.Maar dit heb ik ook met mijn fox slaapzak en die kan je met haken op slot zetten.Moet wel zeggen dat ik het geen moment heb koud gehad.Voor mij is dit nu al de ideaale budget strecher.Hoe hij het houd na en paar jaar de tijd zal het uitwijzen.Ik ben zelf wel erg benieuwd.
Laatst gewijzigd door Marcel Suchan op 02-01-2011 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

27-12-2010 08:59

Ik heb er even op gelegen in een winkel (waar ie overigens duurder was dan hier genoemd). Ik moet zeggen, ik ben zwaar jaloers op de topic starter. Écht een ideaal ding leek me die stretcher. Het ligt heerlijk, is volgens mij meer dan warm genoeg, kussentje is geïntegreerd en ondanks dat het een flink pakket is inderdaad, viel het gewicht me enorm mee. Volgens mij is dit meer luxe dan je je als karpervisser kan wensen.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

27-12-2010 13:39

Marcel,

Heb je gevist, of ruzie met de vrouw? :lol:
Nee zonder gekheid, want ik ben namelijk ook op zoek na een nieuwe stretcher en bij deze zit zelfs een slaapzak in, dus dat is dan mooi meegenomen.
Die 8 poten moet ik even wat voor verzinnen dan :lol:


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
Taco van der veen
Berichten: 1024
Lid geworden op: 19-05-2007 16:01
Locatie: Z-H

28-12-2010 21:05

Hey Marcel,

Heb je er geen last van dat er koude lucht door het mesh komt?
Ik las op een Engels forum dat veel mensen daar last van hadden bij hun Nash Sleeping System.
Voorderest ziet het er strak uit, en waarom is de afwerking niet perfect?

Mvg,

Taco
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

02-01-2011 22:29

Zal even reageren omdat ik een weekje weg ben geweest.Gradus ik had zeker geen ruzie met mijn meissie maar ben gewoon wezen blanken :D .

Taco ik heb geen last gehad van het mesh gedeelte en de afwerking vind ik minder omdat het gedeelte waar je draaiknop voor de rugleuning op zit wat gladder had mogen zijn omdat de randen van het verlijmen van het plastic erg duidelijk te zien zijn.Deze hadden van mij wel ontbraamd mogen zijn.Voor de rest ben ik er erg blij mee heb er van de week nog met min 5 in gelegen en heb het totaal niet koud gehad en geslapen als een roosie(en natuurlijk geblankt) :D

Andre dit is een heerlijke strecher voor interesant geld maar ik denk dat een wide boy van nash misschien toch iets betere kwaliteit is.Maar voor 200 euro vindt je gewoon niks anders met slaapzak.De nash heeft zich al bewezen dat moet de skarp nog maar eens doen.Over het kussentje is gewoon perfect normaal nam ik mijn eigen kussen mee maar dat is echt niet meer nodig.Heb wel het idee dat de skarp boys goed over deze strecher hebben nagedacht.
Toch denk ik persoonlijk dat ik hier wel lang plezier aan gaat beleven.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

02-01-2011 22:50

gradus scholtens schreef:Marcel,

Heb je gevist, of ruzie met de vrouw? :lol:
Nee zonder gekheid, want ik ben namelijk ook op zoek na een nieuwe stretcher en bij deze zit zelfs een slaapzak in, dus dat is dan mooi meegenomen.
Die 8 poten moet ik even wat voor verzinnen dan :lol:


Gradus....

voorste poten kan je er trouwens gewoon afschroeven.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

14-01-2011 14:03

Deze bedchairs zijn nu ook te koop bij hengelsport Molenberg in Spijkenisse voor een heel nette prijs.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Plaats reactie