Knucklehead Draadloos BLW 450


Plaats reactie
henry hummmel
Berichten: 524
Lid geworden op: 20-10-2007 15:57
Locatie: ter apel
Contacteer:

12-12-2010 12:13

Hoe zit het met deze beetmelders zijn ze qua gevoeligheid goed in te stellen of niet.
Gebruikersavatar
Bas Bro
Berichten: 899
Lid geworden op: 18-02-2007 19:23

13-12-2010 12:31

Zit geen gevoeligheid op knuckleheads.
Mvg Bas
Gebruikersavatar
melvin verhoeven
Berichten: 415
Lid geworden op: 05-04-2010 20:26
Locatie: Velp

13-12-2010 12:42

ik beweer dat het er wel opzit.

de site van de knucklehead ook btw:

Knucklehead Draadloos - BLW450

De draadloze sensatie !! Deze Knuckleheads zijn de enige waterdichte draadloze beetmelders ter wereld !

De Knuckleheads zijn uitgerust met fel blauwe run en nagloei leds. Verder zijn in dit model de nieuwste snufjes verwerkt zoals de stand voor stromend water.

Ook zijn deze beetmelders voorzien van een volume, toon en gevoeligheid regelaar.

Consumentenprijs € 579,95






dus neem aan dat het er wel opzit..
Gebruikersavatar
Brecht van de Ven
Berichten: 191
Lid geworden op: 19-09-2009 09:33
Contacteer:

13-12-2010 16:37

Melvin,

Kan je niet vertellen of de gevoeligheid makkelijk in te stellen is....

Wat ik wel weet is dat als je niet zelf een oud setje hebt of 2dehands wilt kopen dat het weinig zin heeft hier naar te kijken.

Knucklehead is al een aantal jaar niet meer te koop. Dat de site nog online is....apart :-?
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

13-12-2010 18:28

Henry,

Ik zou er vanaf blijven.
Knucklehead had erg degelijk spul totdat ze aan het draadloze spul gingen beginnen...
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Chris Groenewold
Berichten: 112
Lid geworden op: 04-03-2008 13:47
Locatie: hattem

10-03-2011 17:43

Knucklehead met dit type heeft wel degelijk instelbare gevoeligheid.

Toevallig heb ik onlangs via marktplaats een setje gekocht waarvan de ontvanger stuk zou zijn.

gelukkig heb ik een kennis die een enorme electrofreak is met als sub0hobby: zenders en ontvangers!
We hebben de ontvanger uit elkaar gehaald en het één en ander uitgezocht.
Hier werden we niet blij van.
De zendertjes en ontvangers die Knucklehead gebruikt zijn te koop voor ongeveer 12 dollar bleek na enig speurwerk...
De zendertjes in de piepers (waar we overigens niet bij konden komen ivm de dichtgeharste kern) gaven een dúsdanig zwak signaal dat het met een gevoelige scanner amper op te vangen was. Zelfs niet als we de pieper en scanner naast elkaar hadden. De (goedkope) ontvanger pikt dit signaal dus al helemaal niet op.

Dit zal ongetwijfeld een gevolg van slijtage zijn, alleen ik schrok met name van de prijs wat Knucklehead vraagt voor een setje waar écht goedkope onderdelen in zitten.

Conclusie: de piepers van Knucklehead zijn van hele goede kwaliteit, dat is geen enkel punt van discussie. Maar het draadloze setje slaat nergens op. Deze is uit verhouding duur.

knucklehead moet je gewoon simpel houden. Ik heb er één die al ongeveer 18 jaar dienst doet...
Plaats reactie