@ Kevin, zoals je kan lezen zijn het de oude hengels van tino. Ze waren eigenlik veel te netjes om helemaal af te breken.
Zijn snelle/ strakke stokken met een grote 40, 35 ,30, 20, 20, 16 set ogen. Precies wat ik zocht dus die hoefde er niet vanaf.
Ben wel aan het denken om er een wikkeling langs te zetten. Handvaten vervangen is een fluitje van een cent, mits je de goede materialen hebt, en geen achter handvat net als deze stokken die van verdikt carbon zijn, want deze moest ik dus eerst eraf schuren en snijden.
@Eus, foto is inderdaad, voor mijn "vishokkie" gemaakt in de achtertuin, zou zelf ook bijna nooit met drie stokken vissen dus vandaar....
@Tino thanks, zijn inderdaad wel sjiek, jij al wat gevonden?
@Lode, een run zou inderdaad beteken: alles omver, en hopen dat het niet de middelste is...En inderdaad die ingeklapte hendels maakt geen drol uit, zolang je maar geen shimano hebt die je eerst in elkaar moet draaien
Groet, ps die smalle chris brown's doe ik waarschijnlijk toch weg samen met een deel andere buzz bars. Mocht iemand interesse hebben dan pm maar even.