beste rodpod om mee te beginnen

Plaats reactie
jasper mensinga

01-11-2010 19:54

Hallo,
ik ben opzoek naar een goedkope rodpod om mee te beginnen
weten jullie mischien iets??
met wat voor rodpod ben je zelf begonnen??
ik hoor het wel

gr, Jasper
pieeeeeeeeeeeeeep!
Marc Schrikkema

01-11-2010 20:43

Jasper,

Jij kleine boef stiekem een nieuw topic openen, dat had toch niet gehoeven?
Maar vooruit, eigenlijk zelfde vraag verdient dezelfde reactie:

Als laatste een vraag aan jou ....... heb jij echt een pod nodig? Losse steunen werkt meestal veeeeeeel lekkereder je kunt dan bijna al je hengels met de top richting stek laten wijzen i.p.v. het breien dat je met een rodpod vaak moet doen als je verschillende stekken bevist.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Sven van Anrooy
Contacteer:

01-11-2010 20:59

Krijgen we weer een antwoord met gras en beton.
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
pj otte

01-11-2010 21:25

Zou zo zeggen kijk een bij Fox :lol: :lol:
Kenny Willems
Contacteer:

01-11-2010 21:30

Afbeelding

is misschien de oplossing?

Maar tja beste rodpod geen idee eigenlijk (heb geen rodpod)
Fox heeft volgens mij wel wat in hun assortiment en 2e hands is ook heel wat te vinden.
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Marc Schrikkema

02-11-2010 09:21

Sven,

Als je er een nodig hebt heb je er een nodig ...... maar meestal willen de broekies gewoon een rodpod en die staat dan het liefst als Skypod EN haaks op de lijnen. En dan denk ik wel eens, denk eerst eens na over je visserij voor dat je een rodpod koopt die je niet nodig hebt, te zwaar is etc. Je mot het allemaal ook maar weer mee slepen, ik ben de laatste tijd steeds minimalistischer gaan vissen .....
Steuntjes, paraplu ipv tent, klein brandertje ipv zo'n party coocker .... noem maar op hoe kleiner en minder gewicht hoe beter.

Jij vist ook meestal met steuntjes, ik laat me niet gek maken, en in de andere gevallen veelal met je quatropod en daar gaan we weer. Welke pod is de beste? Moeten we eerst weer weten wat voor soort visserij jij tegen denkt te komen, hoef je nooit over wierbedden etc. dan hoeft de raketopstelling niet zo nodig. Als je overal op voorbereid wilt zijn, dan is het weer zaak om inderdaad een duurdere te kopen waarmee je echt alle kanten op kunt en die niet bij de minste windvlaag omflikkerd etc.

Ik ros in noodgevallen een paar lange banksticks aan de voorkant van mijn x-pod en zie daar ik kan ook raketten afvuren.

Zo, papa heeft gesproken :-)
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Plaats reactie