voerboot de Fish-Master


Plaats reactie
Gebruikersavatar
martijn coolen
Berichten: 118
Lid geworden op: 24-09-2009 20:05

02-05-2010 18:08

hallo medeborders,

ik heb een vraag over deze voer boot ik ben van plan om deze eind van het seizoen te gaan kopen, ( deze boot is vrij nieuw op de markt. dus mijn vraag was heeft deze iemand al en is dit een goed product.
ik wil deze boot dan wel met propeler en niet met jet aan drijving.

http://www.visvinder-oost.nl/fishmaster.php

gr,martijn (alvast bedankt)
niet gevist is altijd geblankt
Gebruikersavatar
mario laseur
Berichten: 513
Lid geworden op: 09-04-2006 14:14
Locatie: amersfoort
Contacteer:

02-05-2010 20:40

Ziet er niet verkeerd uit denk alleen dat het gewicht van de boot niet helemaal klopt, 4,5 kilo incl accu's :roll: de accu zelf weegt al meer volgens mij.
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

02-05-2010 20:43

Accus wegen 1300gram per stuk,dus reken maar uit.Gewicht kan prima kloppen.
rob dijk
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-01-2010 13:57

03-05-2010 13:00

is een super boot mooie brede laad keppen
en goede service IK heb zelf de navigator maar ruil hem voor deze in
hier kunnen mooie groote voer ballen in
K. van den Herik

03-05-2010 18:34

Is hem makkelijk met een haak uit het water te tillen?
Gebruikersavatar
martijn coolen
Berichten: 118
Lid geworden op: 24-09-2009 20:05

06-05-2010 20:17

dus het is wel een goede boot ??
niet gevist is altijd geblankt
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

06-05-2010 22:09

rob dijk schreef:is een super boot mooie brede laad keppen
en goede service IK heb zelf de navigator maar ruil hem voor deze in
hier kunnen mooie groote voer ballen in



:lol: :lol: :lol: :lol:
Super service en ik ruil mijn andere boot in.
Hoe kun je dan weten of de service goed is terwijl je er nog niets mee te maken hebt gehad.

Ik denk dat het wel een boot is die zijn ding doet. Ik heb hem op de beurs even goed bekeken. Er zullen net als bij de andere bootjes voor en nadelen aan zitten. Er zijn nog niet zo heel veel van in omloop dus even geduld hebben zou ik zeggen, of gewoon het risico nemen en gelijk eentje kopen.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Gebruikersavatar
Davy Meulenberg
Berichten: 628
Lid geworden op: 06-06-2007 13:33

06-05-2010 22:31

Ik ben al een aantal jaren in mn sas met de baiter!
superbootje, en voor mij is er geen betere die zn werk zo goed doet als deze boot.
Wannie Wedduh?!
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

07-05-2010 07:07

Ik ken de man die de Fishmaster verkoopt persoonlijk. Zijn Eagle dieptemeter voor op de voerboot gebruik ik nu nog steeds naar volle tevredenheid. Door omstandigheden waar dit bedrijf niets aan kon doen was ik genoodzaakt om een andere zendmodule aan te schaffen. Deze module werd mij aangeboden voor een schijntje door Patrick.
Ik spreek hem zelden of nooit meer maar deze dieptemeters zijn in ieder geval wel heeeel erg goed.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Gebruikersavatar
martijn coolen
Berichten: 118
Lid geworden op: 24-09-2009 20:05

13-05-2010 12:07

weet iemand of dat je bij hun ook een proef vaart kan maken ??
niet gevist is altijd geblankt
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

13-05-2010 14:25

Even bellen en volgens mij kan dat. Je gaat toch geen voerboot kopen zonder er even mee te mogen spelen 8)
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Rob Kuipers
Berichten: 136
Lid geworden op: 15-04-2008 18:02
Locatie: Oss

14-05-2010 18:59

Ik zat zelf ook te denken aan een fish master heb er heen hoop over gehoord maar nog niet echt slechte dingen het kan altijd zijn dat er een productie foutje in zit maar je hebt zoieso bij de boot met schroef 3 jaar garantie en bij de boot met jet motor 5 jaar toch..

Ik vind 1000 euro voor een voerboot een beetje veel zeker voor mijn leeftijd.
Dus als ik een fish master voerboot koop neem ik die met de schroef.
Mijn broer doet heel veel met andere modelbouw spullen en hij zegt zelf tegen mij graupner dat is het materiaal wat er in zit ( motor,servo enz..) het beste wat er is.

mvg Rob
Ga toch vissen, dan vang je nog eens wat.
Gebruikersavatar
Jan-Willem Boer
Berichten: 47
Lid geworden op: 06-11-2006 20:52
Locatie: Midden van Nederland
Contacteer:

05-06-2010 15:32

Dag Allemaal,

Ik bezit de fishmaster al een tijdje, en ben zeeeeeeer tot zeeeeeeer tevreden over deze boot!
Waarom ik tevreden ben: :D
Als je deze boot goed onder de loep neemt heeft hij eigenlijk alleen maaar voordelen.
- Gewicht is inderdaad 4,5 kilo incl accu`s ( 10amp hoofdaccu en een aparte backup accu zodat hij ten alle tijde terug kan komen, ook als je honderde meters met weer en wind op open water zit te vissen )
ik heb de backup accu nog niet hoeven te gebruiken omdat de hoofdaccu echt heel lang meegaat en ik vaar de lijnen ook van mijn vismaat uit op stekken die soms meer dan 100 mtr weg liggen (inbegrepen sessies van 2 nachten)
- Lekker compacte boot (60cm lang en 40 cm breed en 20cm hoog) die makkelijk mee te nemen is.
- Super vaareigeschappen kan ieder weer type aan! ik heb zelfs op de rivier de Lek gevaren waar zware scheepvaart aanwezig is, en dat gaat perfect.
- 2 stuks riante voerbakken waarmee je tot wel 4/5 kilo voer mee kan wegbrengen, of verspreid voeren.
- Je rig kan aan de achterkant van de boot aan een hookrelease bevestigd worden, ik persoonlijk leg de rigs altijd in de voerbakken, en ik moet zeggen dat je nooit van ze leven je rig hieruit getrokken krijgt tijdens het uitvaren. bovendien behoud je mooi gevormde krimpkous z`n vorm.
- Ik vis z`n beetje 100 nachten per jaar en vis nu ongeveer een half jaar met de boot zonder problemen.
- Garantie is inderdaad 5 jaar op deze DUITSE DAS BOOT ( jet uitvoering deze heb ik ook ) (dus ze zijn wel zeker van hun zaak)
- Ook de verlichting voor-achter-en links/rechts hebben verschillende kleuren, makkelijk voor de nacht.
En Patrick Koster die deze boten verkoopt is een zeer geschikte vent waar je echt op kan rekenen!
Kortom: een echte aanrader!

Ik heb tevens ook een omgebouwde Baitliner, dit was in eerste instantie een drama boot, maar nu ik hem omgebouwd heb met de duitse onderdelen ook een topper.
hierin zit een dieptemeter van fishfun waar ik ook erg tevreden over ben.

Ik wil hier ook geen reclame maken alleen over de fishmaster want er zijn naar mijn weten ook zat andere boten die zeker voldoen, waaronder anatec van fishfun - de baiter en de schrijvers boten enzz...... maar ik wil melden als je voor een voerboot gaat om er een te kopen met de goede duitse onderdelen, ook al zijn deze duurder in aanschaf. Uiteindelijk zal je goedkoper uitzijn. Want goedkoop is toch echt vaak duurkoop, zeker met dit soort investeringen!


Groet Jan Willem Boer.
Rob Kuipers
Berichten: 136
Lid geworden op: 15-04-2008 18:02
Locatie: Oss

09-06-2010 19:33

Jan Willem,

Als ik dat zo hoor is het kortom een super bootje, ik heb hem ook besteld maar dan met schroef aangedreven motor want voor mijn leeftijd en inkomsten lijkt het me heel wat om de duurdere versie te kopen!
Als het goed is komt hij over 2 weken bij mijn thuis binnen, ik kan niet wachten als ik dit zo hoor ! :D
Ga toch vissen, dan vang je nog eens wat.
Gebruikersavatar
Martin Post
Berichten: 397
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Franeker

09-06-2010 21:54

Alloa,

Ik ben sinds kort ook in het bezit van een Fishmaster voorbootje. Alhoewel ik er nog maar enkele malen gebruik van heb gemaakt hieronder een aantal voor- en nadelen.

Voordelen:

- De boot is licht van gewicht waardoor hij ontzettend handzaam is.
- De accu's gaan lang mee en het gewicht ervan is verwaarloosbaar.
- De schroef is goed beschermd door een stalen frame waardoor deze niet snel stuk kan gaan.
- Ik heb op bestelling een speciale dieptemeter later inbouwen. Deze Eagle(type weet ik zo niet) heeft een kleurenscherm en behoorlijk wat extra pixels ten opzichte van de standaard dieptemeters die worden geleverd bij voerboten, waardoor het bodemprofiel zeer goed zichtbaar is.
- Het bootje is erg snel en wendbaar waardoor uitvaren op grote afstanden lekker snel gaat

Nadelen:

- Het laden van de accu's vergt enige handigheid. Er zitten 3 a 4 verschillende accutypes bij en voor een leek als mij is het dan in het begin ff stuntelen. Heb vorige week nog 200 meter moeten zwemmen omdat de back-up accu(op zich heel handig) leeg was en ik in de veronderstelling was dat deze nog vol was... :D

Tot zover in het kort mijn bevindingen. Aangezien ik het bootje nog maar enkele weken in bezit heb is het qua duurzaamheid even afwachten. Maar als ik de technische specificaties bekijk zou dat wel goed moeten zijn.

Vriendelijke groet,

Martin Post
Plaats reactie