Fox RX weigert

Plaats reactie
Davy Meulenberg

07-03-2010 15:06

Ik vis al enige tijd met de rxen en ben hier zeer tevreden over, heb altijd een set van 3 verschillende kleuren gehad, en nu de rx dus uit het assortiment is genomen ben ik dus nog snel op zoek gegaan naar een 4e met groene led, stad en land afgebeld, en de enigste die hem nog had liggen was carps cabin, wel ff 120 km rijden, maar dit had ik er voor over.
Heb hem getest in de winkel en hij deed het perfect, kom thuis aan, verbind hem met de draadloze ontvanger en ook dit werkte perfect, liet de pieper aanstaan, ben gaan eten, kom terug en probeer hem nog een keer, maar dit keer komt er dus geen geluid uit de pieper en ook het ledje gaat niet branden, batterij vervangen, en nog hetzelfde probleem, eerste 2 minuten doet hij het gewoon, daarna lijkt hetwel ofdat hij uitvalt ofzo.
Iemand dit al eens meegemaakt, of iemand een idee wat het zou kunnen zijn met de oplossing, ik bel zowiezo morgen even op naar de winkel om het te melden, maar zie het dus niet zitten om weer 240 km te gaan rijden hiervoor, als dit niet anders kan zal het toch moeten.

Mvg Davy
Wannie Wedduh?!
Dries Jacke

07-03-2010 15:26

Eerst ff goed je handleiding doorlezen. Anders rap terug dat ding en je geld terugvragen.
Davy Meulenberg

07-03-2010 17:02

Ik kan de handleiding nog wel ff nalezen, maar denk niet dat daariets in zal staan daarover, bij de andere rxen die ik heb, heb ik nergens last van gehad, ook de gevoeligheid van deze pieper lijkt anders(of het heeft iets met het probleem te maken dat hij uitvalt) want als ik de trillingsgevoeligheid hoog zet en ik blaas op het rollertje, of ik beweeg hem dan piept hij al, dit is bij de andere 3 rxen niet het geval.

dacht mischien is het een klein ding wat ik zelf kan verhelpen, hoef ik iig niet terug, maar ik zal morgen zowiezo bellen.

Mvg Davy
Wannie Wedduh?!
Plaats reactie