Innovatie ideeënbus


Plaats reactie
Henk verburght
Berichten: 8
Lid geworden op: 19-12-2009 17:26

19-12-2009 17:39

als student Industrieel ontwerpen en werktuigbouw brainstorm ik over vernieuwing op het gebied van vormgeving, techniek, ergonomie, en functie in de hengelsportwereld.

Voorbeelden:
- Hengeltype dat niet in geschikte vorm bestaat;
- Onbestaand attribuut;
- Doorontwikkeling bestaand product/onderdeel/functie;
- Ergonomische verbeteringen;
- Technische verbeteringen;
- Bestaand product meer high-tech of (ultiem) exlusieve look geven.

Dus heeft u een zelfbouw attribuut dat gek genoeg nog niet in de winkel ligt, denkt u 'waarom doen ze dit nou niet zo?, of 'dit kan er toch veel beter uitzien!' dan hoor ik dat graag! Stuur me een pm/mail en wellicht is 't een mooi idee om in mijn studie tot een ontwerp te komen!
Laatst gewijzigd door Henk verburght op 19-12-2009 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
bas van geffen
Berichten: 1152
Lid geworden op: 12-11-2009 02:11
Locatie: bronxtel

19-12-2009 21:34

dus je wil een idee van een ander voor jezelf (studie) gaan gebruiken?? dat noemt men geen studeren he! :wink:


en wij maar belasting betalen zodat die arme studenten iets kunnen leren op school :evil: :lol:
Henk verburght
Berichten: 8
Lid geworden op: 19-12-2009 17:26

19-12-2009 21:40

Research en gebruikersonderzoek is ook een onderdeel van de studie. Net als bijvoorbeeld een enquete onder mindervaliden naar hun beperkingen in de keuken om tot een nieuw kookhulpmiddel te komen.
Zulke mensen zien hun belastingcenten maar al te graag op deze manier worden ingezet!
Een idee is nog geen ontwerp, een idee van een niet-ontwerper kan goed door een ontwerper uitgevoerd worden, dat is echt geen uitzondering...

Maar jij hebt vast wel ideeen toch, als promotor van Hengelsport van Pinxteren? :wink:
Plaats reactie