Strategy The Bird


Plaats reactie
mark verhorst
Berichten: 58
Lid geworden op: 22-09-2009 16:25
Locatie: Utrecht

15-11-2009 18:24

hallo,

ik heb een nieuwe hengel gekocht.Het is een hengel van Strategy hij heet The bird. heeft iemand ervaring met deze hengel?
Het leek mij wel een mooie hengel.

mvg, mark
Mvg,

Mark
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

15-11-2009 20:38

Ik heb een PB hengels 'The Dutch Ace Classic's'. Het zijn hengels van hetzelfde concept. Ik vind het persoonlijk zeer fijne hengels. De hengels zijn hun geld zeker waard!

Mvg

Jef
Gebruikersavatar
Mathieu de Witte
Berichten: 739
Lid geworden op: 25-02-2005 14:14
Locatie: 's-Gravenpolder

17-12-2009 16:48

Mark,

Ik heb eind deze zomer 3 nieuwe Strategy the birds aangeschaft.
Voor een super prijsje overigens, waren in de aanbieding bij Sanders.

Ik heb de volledig kurken uitvoering en tot nu toe ben ik er zeer tevreden over. Gooit prima en ver met 115 gram (4 oz.) en drilt heel fijn.
Zit echt een prima demping op wat ik nog niet bij veel hengels ben tegengekomen. Gaat mooi krom onder de top, en heeft op afstand ook best een ''ruggegraat''.

Zijn wel hele dunne blanks, en de mooie diepgroene kleur met glans staat de hengel heel goed, vooral in het zonnetje wanneer de blank er mooi doorheen schijnt. Dat matzwarte wat je tegenwoordig veel ziet vind ik maar niks :wink:

Het logo wat onder aan de cone zit, is er bij 2 hengels al wel uitgevallen, dit was er niet goed aangelijmt. Verholpen met wat bisonkit :wink:
Denk er zelfs aan om de logo's bij alle 3 eruit te halen en een euromunt of ander soort rond logo op te plakken. Past namelijk precies.

Hengel voelt voor derest gewoon heel degelijk aan. Prima hengel voor een prima prijs. (heb er zelf €75 p/s NIEUW voor betaald)

Groeten,

Mathieu
Volg The Carp Brothers Incorporated op facebook! --> Link

Carp Brothers Incorporated the movie! : http://youtu.be/paFsduV61_E
Plaats reactie