Vlemmix Tilburg uw ervaring.


Bart Bouwens
Berichten: 383
Lid geworden op: 29-12-2001 01:00
Locatie: Lommel (B)
Contacteer:

04-04-2003 08:48

Donald,

Een kleine woordspelling is af en toe op zijn plaats. Maar zoals ik al aangaf wat is "superspul". Zeker als je het aan zijn prijs relateerd.

Echte goede tenten zijn zeldzaam en er hangt vaak ook een prijskaartje aan waarvan je iets goeds kan verwachten.

Een Badger tent in vergelijking met zijn prijskaartje kan dan inderdaad "superspul" blijken te zijn.

En zoals Rob al zei... die dierenspullen vindt je er allang niet meer volgens mij ben je daar al heel erg lang niet meer geweest.

Bart
Niels Kunzel
Berichten: 38
Lid geworden op: 27-03-2002 01:00

04-04-2003 10:10

:o
Laatst gewijzigd door Niels Kunzel op 05-09-2006 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Donald Stevens
Berichten: 425
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00

04-04-2003 13:39

ben er zeker al een hele tijd niet meer geweest...wou ik ook zo houden.
en wat heb ik daar te zoeken als ik de heul en wout van leeuwen om de hoek heb zitten

ja en wat is kwaliteit!?!?
je kan wel een tent kopen met de naam fox!
maar als ik dat zie staan schieten de tranen ook in m'n ogen..als je er in niest gaat die al heen en weer...iedereen is tegenwoordig fox minded...maar mij niet gezien.
als ik al een tent koop zal het zeker een tracker/aqua worden...dat ziet er tenminste stevig uit qua constructie.
heb zo'n ding al een paar keer in levende lijven zien staan en dan zie ik een fox tent ernaast staan...dan mot ik toch elke keer weer lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Donald Stevens op 2003-04-04 13:41 ]</font>
coen zwaans
Berichten: 261
Lid geworden op: 07-03-2003 01:00
Locatie: volkel

04-04-2003 13:50

hoi Rob

Dus ik kan ook terug met mijn visspullen die ik bij jullie gekocht hebt en krijg ik dan ook nog gerantie?

laat ff iets weten.

mzzl coen
Rob Trommelen
Berichten: 74
Lid geworden op: 26-06-2002 02:00
Locatie: Tilburg

04-04-2003 22:34

Ha Coen,
Als jij naar de winkel komt, en wij kunnen zien dat het b.v. materiaalfouten zijn en het niet komt door ondeugelijk gebruik, dan zullen wij ons best doen om jouw probleem op te lossen. Zat er nog garantie op? Ook al is het verlopen(garantie) kom langs met je klachten.(ik ben er van woensdag t/m zaterdag(donderdag&vrijdag tot 21.00 uur) Ik zeg echter met nadruk dat wij het wel kritisch bekijken, fouten in een blank kunnen wij zien.
Tot ziens?
Groeten Rob
Bart Bouwens
Berichten: 383
Lid geworden op: 29-12-2001 01:00
Locatie: Lommel (B)
Contacteer:

04-04-2003 22:52

Rob,

Welke garantietermijn wordt er gehanteerd?

Bart
Gebruikersavatar
Arjan vd Palen
Berichten: 322
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

04-04-2003 23:37

Rob,

Ik zelf heb tot nu toe nooit problemen met Vlemmix gehad, daarentegen alleen maar goede ervaring. Want een drietal jaar gelede heb ik er eens een nubrolli plu gekocht die al na een paar weken begon te scheuren op de naden. 1 Telefoontje en een x terug naar de winkel en ik kreeg zelfs een betere van toch al snel toen 40 gulden mee naar huis. Getuigd bij mij toch van goede service (meen alleen wel dat dat de bedrijfsleider was die me hielp). Ook via het per postorder bestellen heb ik geen problemen. Alles is tot nu toe nog netjes op tijd afgelverd geweest.

Maar daarentegen heeft een vismaat van me een iets mindere ervaring met Vlemmix. Hij belde op of er toendertijd nog delkims waren, dit werd bevestigd maar toen hij daar stond bleken ze er toch niet te zijn. Hij werd er toen mee afgescheept dat hij over een paar weken maar eens terug moest bellen.
Maar dit is wel al weer een paar jaar geleden dus ik kan niet zeggen of dat nu nog gebeurd.

Maar al met al heb ik gewoon een goede ervaring met Vlemmix.

Met vriendelijke groet,

Arjan
Rob Trommelen
Berichten: 74
Lid geworden op: 26-06-2002 02:00
Locatie: Tilburg

07-04-2003 06:48

Op 2003-04-04 22:52, schreef Bart Bouwens:
Rob,

Welke garantietermijn wordt er gehanteerd?

Bart

Hallo Bart,
De normale garantie termijn, dus 1 jaar.
Maar problemen zijn er om opgelost te worden!!!
Groetjes Rob.
Bart Bouwens
Berichten: 383
Lid geworden op: 29-12-2001 01:00
Locatie: Lommel (B)
Contacteer:

07-04-2003 12:45

Voor wie na een jaar te maken krijgt met mankementen en vervolgens van zijn winkelier te horen krijgt dat de garantietermijn is vertrekken en deze eens niet wil meewerken om de problemen op te lossen.... lees dan eens het volgende:

<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.rechtswinkelamsterdam.nl/folders/consumentenrecht/consumentenkoop.htm" target="_blank" class=bericht>http://www.rechtswinkelamsterdam.nl/folders/consumentenrecht/consumentenkoop.htm</a><!-- BBCode auto-link end -->

Altijd fijn om te weten welke rechten je als koper hebt :smile:

Bart
remco van esch
Berichten: 314
Lid geworden op: 05-03-2003 01:00
Locatie: Utrecht

07-04-2003 13:32

Thanks voor de info Bart! Daar heb ik eigenlijk nooit echt bij stilgestaan!
Bart Bouwens
Berichten: 383
Lid geworden op: 29-12-2001 01:00
Locatie: Lommel (B)
Contacteer:

07-04-2003 16:07

Remco,

De meesten weten het niet vandaar dat ik het hier ook eventjes heb gepost. Veel winkeliers zullen het wel weten maar ze kunnen het natuurlijk altijd proberen :smile:

Bart
Pukkie Nabuurs
Berichten: 37
Lid geworden op: 22-12-2002 01:00
Locatie: Baarlo

09-04-2003 10:06

Hee rob, echt supertof van je dat je het zo probeert op te lossen.
Maar ff to the point:ik heb een jaartje terug een fox voyager gekocht echt super maar na een half jaartje toen ik ingooide brak de top. Gewoon met 90 gram. ikke met mijn vader helemaal naar tilburg zegt een van die verkopers : "onlogisch gebroken dus je krijgt geen nieuwe". Dan zegt hij nog eens dat hij hem wel wil opsturen maar dat dat toch echt een half jaartje gaat duren???

uitleg a.u.b.!
Rob Trommelen
Berichten: 74
Lid geworden op: 26-06-2002 02:00
Locatie: Tilburg

10-04-2003 06:57

Op 2003-04-09 10:06, schreef Pukkie Nabuurs:
Hee rob, echt supertof van je dat je het zo probeert op te lossen.
Maar ff to the point:ik heb een jaartje terug een fox voyager gekocht echt super maar na een half jaartje toen ik ingooide brak de top. Gewoon met 90 gram. ikke met mijn vader helemaal naar tilburg zegt een van die verkopers : "onlogisch gebroken dus je krijgt geen nieuwe". Dan zegt hij nog eens dat hij hem wel wil opsturen maar dat dat toch echt een half jaartje gaat duren???

uitleg a.u.b.!



Hallo Pukkie,
Ik zelf heb de hengel niet gezien. Maar ongetwijfeld zal een van mijn colegas gepoogd hebben de oorzaak van de breuk te herleiden. Somige breuken worden veroorzaakt door foutief gebruik. Fox (en andere) geven dan geen garantie. Om dit zeker te weten moet de hengel naar Fox opgestuurd te worden. Hier zitten kosten aan. Beoordeeld Fox dan dat het geen garantie is dan heb je een probleem! De kosten komen voor jouw rekening.En je heb geen nieuw topdeel.Inderdaad (niet leuk te horen voor Fox aanhang) kan het lang duren eer Fox reageerd. Dus mijn colega beoordeeld(in feitte voorspelbaar voor FOX) de breukwijze. Maar als je hem opgestuurd wil hebben dan kan dit alsnog geregeld worden. We hebben het meegemaakt dat bij klanten hun gevlochten lijn om het topdeel geslaan was tijdens het inwerpen van 120 gr. lood. De breuk die dan onstaat vergoed Fox niet. Dit niet met betrekking tot jouw breuk, echter als voorbeeld.
Maar goed, we willen hem opsturen voor je, hopelijk word je dan door ons en Fox niet teleur gesteld. Kom nog maar eens langs. (Pasjes dagen in Mei? voor vaste klanten 20% kortingsweekend, weet je wel?)
Groetjes Rob
Gebruikersavatar
richard van der vliet
Berichten: 748
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: Delfzijl

04-05-2003 12:50

hallo,

ik ben laatst ff naar jullie filiaal in tilburg geweest omdat een x2 titanium runner van mij een mankementje vertoonde met de slip en er werd helemaal niet moeilijk over gedaan, ik had al binnen 1 minuut een nieuwe molen gekregen (volgens mij was ik door u geholpen), dus ik vind de garantieservice in de winkel toppie, bij onze lokale hengelsportwinkelier ben ik zelfs nog langer bezig.
het personeel in de zaak vind ik ook ok, erg enthausiast en ze hebben verstand van zaken en toen ik wat tijgernootjes bij jullie kocht werd mij ook duidelijk verteld dat ik het wel goed moest inweken.
1 ding had alleen wat beter gekund, wat meer personeel namelijk, want bijna al het personeel was al iemand aan het helpen, zodat ik soms wat lang moest wachten als ik iets wou vragen, maar voor de rest vind ik alles ok.
alleen met de bestelservice heb ik wel wat probleempjes gehad, ik heb nu 3 keer iets besteld en 2 keer heb ik de producten later binnen gekregen dan verwacht, dus dat viel me wel tegen, maar de service in de winkel vind ik toppie.

mvgr Richard
Gebruikersavatar
marcel vanhommerig
Berichten: 148
Lid geworden op: 06-02-2002 01:00
Locatie: Bocholtz

05-05-2003 09:41

sorry, maar ik reageer voor een vriend van mij.

vorig jaar een overwrap met paraplu gekocht. bij controle bleek dat de paraplu kapot was,(naden langs de balleinen zijn gelijmd en lieten gewoon los.) geen stormpalen erbij en geen haringen.
gewoon gebeld en meteen een nieuwe paraplu gekregen, na opsturen van de kapotte (tegen betaling dacht ik), en de rest van de attributen alsnog ontvangen.

vanwege prive aangelegenheden niet meer heen gekeken, en vorig jaar niet meer gevist.

een paar weken geleden weer voor de eerste keer met hem gaan vissen. we zetten de paraplu op en.... hetzelfde euvel.

gebeld met vlemmix en ze zeiden... stuur maar op (eigen kosten) en we kijken wel.

voor dat geld maar geen risico gelopen (paraplu helemaal weg en voor tent opzetten doet ie het wel redelijk voldoende)

achteraf dus toch nog een hele dure overwrap gekocht. (telefoontjes met mobiele telefoon, twee keer opsturen, en gewoon niet 100% in orde.
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

05-05-2003 16:26

als ik Rob steeds hoor, hoe komt Vlemmix dan aan die slechte naam?
frank janssen
Berichten: 29
Lid geworden op: 28-02-2003 01:00
Locatie: Austerlitz
Contacteer:

06-05-2003 10:51

Ik heb bij jullie een weegschaal gekocht via internet. Deze verspringt steeds waardoor ik ´m niet meer op 0 kan instellen. Moet dus elke keer dat ding open maken om de wijzer te verplaatsen. Is niet echt handig. Woon echter niet in de buurt om ´m even te ruilen. Heb je een idee?
Rob Trommelen
Berichten: 74
Lid geworden op: 26-06-2002 02:00
Locatie: Tilburg

12-05-2003 07:30

Op 2003-05-06 10:51, schreef frank janssen:
Ik heb bij jullie een weegschaal gekocht via internet. Deze verspringt steeds waardoor ik ´m niet meer op 0 kan instellen. Moet dus elke keer dat ding open maken om de wijzer te verplaatsen. Is niet echt handig. Woon echter niet in de buurt om ´m even te ruilen. Heb je een idee?

Hallo Frank,
Sorry voor de late reactie!(vissen he!)
Voor snelle afhandeling toch ff naar de winkel komen...anders per post met klachtenbriefje opsturen naar de postorder.
Groetjes en vang ze!
Rob
Rob Trommelen
Berichten: 74
Lid geworden op: 26-06-2002 02:00
Locatie: Tilburg

12-05-2003 07:30

Op 2003-05-05 16:26, schreef Lexus Cuyten:
als ik Rob steeds hoor, hoe komt Vlemmix dan aan die slechte naam?


Vertel het me...
Gebruikersavatar
Bob van Biemen
Berichten: 503
Lid geworden op: 04-05-2002 02:00
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

15-05-2003 22:56

Rob, als je het echt wil weten,
Alles wat ik tot nu toe bij jullie gekocht heb is binnen het jaar stuk gegaan.

1 rodpot rvs, schroefdraad is niet grof genoeg, vallen de steunen van af.
schroefjes draaien door en 2 steunen passen nergens meer op.(schroefdraad versleten binnen 1 dag)

Buzzerbars: na een mand zat er speling in en de schroeven draaien weer door.

Onthaakmat(immitatie cipro): Na 1 seizoen lek. als het geregend heeft of als ik gevangen heb dan weegt hij 10 kilo.

H markers, Loodplaat is te licht, rolt niet af en blijft niet liggen en waren van begin af aan al lek.

Boillienaalden, braken na 1 boillie al af op de lijmlaag.

Foudraal, alle ritsen binnen het jaar naar de klote.

Strecher, na 1 jaar doorgezakt en ik woog toen 65 kilo!!! ( Nu 80 :smile: )

Vriend van mij:
Molens van badger, klote slip, die hapert als de pest.

Tent van eigen merk, na 1 jaar gescheurd op de naden en lekkage.

Ik kom binnenkort wel lood halen bij jullie, daar kan namelijk niets fout mee gaan. (hoop ik)

Ook vond ik het erg vervelend dat toen ik bij jullie was en iemand mij aan het helpen was met adviezen, deze jongen weg liep en naar een andere klant ging (omdat het te lang duurde??) Stond ik daar lekker met de spullen die ik mee wilde nemen alleen geen verkopers meer te bekennen.
Ik heb de hele bende toen terug gezet en ben vertrokken.

Met zeikerige groet, Bob.

_________________
Als ze me missen dan ben ik vissen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bob van Biemen op 2003-05-15 23:08 ]</font>
Gebruikersavatar
Bob van Biemen
Berichten: 503
Lid geworden op: 04-05-2002 02:00
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

15-05-2003 23:04

Oh ja ik had ook nog een paar mikkies, die waren ook niet goed, schroefdraad was bij aanschaf al versleten, ik ben terug gewest en kon nieuwe uitzoeken. (netjes)

Blijkt nu, van die soort waren er maar 4 stuks in de bak waar er wel 50 in lagen die wel goed waren en op mijn buzzerbar paste (die overigens wel perfect is maar dat mag je wel verwachten bij solar)

Met niet passende groeten Bob
Gebruikersavatar
Marco Meuwsen
Berichten: 558
Lid geworden op: 21-03-2003 01:00
Locatie: Didam

16-05-2003 09:54

halli hallo

zelfde als bij bob had een rodpod bestelt en de schroefdraad was te klein dus kon 1 poot er niet onder schroeven heb ik hem terug gestuurd
krijg ik hem weer terug van jullie blijkt dat er geen fuk aan is gedaan

boillies besteld
verkeerde smaken en mm

hengels besteld leek wel of ze 2de hands waren zo erg beschadigd

dit was het want heb nooit meer iets besteld en zal het ook nooit meer doen ook

later marco
Gebruikersavatar
Ton van Laar
Berichten: 73
Lid geworden op: 05-02-2003 01:00
Locatie: kerkrade

16-05-2003 10:34

Hoi collega's

Ik zie tot mijn verbijstering , dat er toch wel veel negatieve reactie's zijn wat betrefd vlemmix.
Nu kan ik alleen mede delen dat ik bijna alles van X2 heb , en ik alleen maar positief kan reageren.
Oke'ik weet ook het verschil tussen mercedes en b.v opel , maar dan zie je ook het prijs verschil en dat is voor mij en anderen ook niet altijd op te brengen.
Ik heb nu ook weer nieuwe molens besteld bij vlemmix en ik heb er gewoon vertrouwen in .
Maar gelukkig mag iedereen zijn eigen mening geven en dat is maar goed ook , zo leren wij van elkaar .

Groetjes Ton

_________________
Hoi collega's hoe gaat de vangst. ??

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ton van Laar op 2003-05-16 10:34 ]</font>
coen zwaans
Berichten: 261
Lid geworden op: 07-03-2003 01:00
Locatie: volkel

16-05-2003 18:41

hoi, rob

is de wachttijd bij shimano al veranderd want ik heb nog een kapotte 4500 liggen.
weet jij hoelang het duurt voordat het weer gemaakt is?

mzzl coen