Fish buddy Hummingburd 130

Plaats reactie
remon van dusschoten 2
Contacteer:

16-07-2008 19:08

Ik heb deze Fhishfinder gekocht om zijn gebruiks gemak voor mijn rubberbood.Je kun hem er met veel gemak afhalen is met en seconde gebeurd en de klem blijft op je boot achter.Erg makkelijk dus,ook moet hij het net zo goed doen als de andere versies die er zijn

Heeft een van jullie al ervaring met deze Fhisfinder,en wat zijn jullie belevingen
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Tim van Zanten

21-07-2008 15:10

Ik ben zelf in het bezit van een Bottomline fishin buddy II welke zeer goed te vergelijken is met de Humminbird fish buddy. Ik ben zeer goed te spreken over deze oude versie. Mijn versie is al een aantal jaartjes oud en doet het nog perfect. Hij is bij mij al eens in het water gevallen en na een dagje laten drogen deed hij het nog. Ik vind het ophangsysteem echt helemaal top. Je schroeft de houder op je spiegel en je klikt de fishfinder erin. Geen geklooi met verder kabeltjes ect. doordat hij werkt op 2 interne batterijen waar het apparaat nog eens lang op werkt. De schets van de diepte is voor mij voldoende. Ik vind het vooral belangrijk dat een dieptemeter nauwkeurig dieptes kan laten zien. vissen kun je op het scherm wel zien maar dit wordt aan gegeven door middel van vissymbooltjes in verschillende grotes. Je kan dus niet gedetailleerd zien of je te maken hebt met scholen vis of vissoorten. Als je hem zou vergelijken met de grote (en duurdere) fishfinders van Eagle of duurdere broertjes van Humminbird zal het grote verschil zijn dat deze een veel gedetailleerder zijn. Het is maar net welke eisen je hebt. Wanneer je hem bijvoorbeeld ook wilt gebruiken voor slepen/trollen dan zou ik deze niet aanschaffen en meer voor een conventionele versie kiezen.
Carpfishing, a way of life!
Plaats reactie