Ik heb nu sinds een maandje ofzo een nieuw net, mijn oude net had zn beste tijd wel gehad en daarom besloot ik om voor ruim 90 euro!! een nieuw net te kopen. een pracht van een net die daiwa, sterk,stevig, practig afgewerkt en voor mij ook belangrijk niet te diep! Al meteen de eerste sessies viel het op hoeveel kracht ik op het geheel moest zetten op de armen in het spreiderblok te krijgen, als ie dan ook zat zat hij ook superstrak. al na 3 weken begaf het net het omdat het dus iets teveel op spannig stond en dus scheurde er iets uit

. dus het net terruggestuurt en na slechts!!!! 3 weken, en 5 keer de hengelsportzaak achter zn vodden zitten

kreeg ik hem terug, gemaakt en wel. perfect, nu kijk ik vandaag al mn spullen eventjes na, zie ik dat de houder waar het spreiderblok wankelt en ieder moment de geest zal geven!!!!
Nu ben ik dus echt kwaad, ik dacht dat daiwa bij velen bekend stond om de goede kwaliteit(beperkt tot molens dus!). En eigenlijk heb ik geen zin om nog te moeten wachten op reparaties of dergelijke ongein, zou dit dan een productiefoutje zijn ofzo?? en dat ze daar maar voor een nieuwe steel mogen gaan zoeken, of hebben meer mensen ditzelfde probleem met dit of netten van andere merken? zou het niet verstandig zijn om gewoon een ander net te vragen, zoals een nash hooligun/fox warrior oid?
alle tips,hulp en opmerkingen zijn van harte welkom
mvg, thijs