Fox St en illuminated hangers


Plaats reactie
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

13-07-2008 17:57

Hallo,

ik heb 4 Fox illuminated hangers en 4 illuminated euro swingers. De euro swingers werken probleem loos op mijn 4 Fox st's . De illimunated hanger werken echter maar op één van de 4 st's Dit betreft het model met twee power out uitgangen. De andere drie st's hebben slechts één power out uitgang en zijn een iets ouder type. Op deze st's werken de illuminated euro swingers dus wel.

Zijn mijn oude st's niet geschikt voor illuminated hangers?

Graag een reactie.

Groet.
Theo
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

13-07-2008 20:23

Volgens mij zijn die st's met 1 uitgang diegene waar je de sounderbox aan moet sluiten en dus niet geschikt voor deze swingers. Je hebt het zelfde probleem met de eos-x serie. De aansluiting is voor een souderbox en niet voor een swinger en dus een andere voltage uitgang.

Maar kan het ook mis hebben hoor :roll:
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

14-07-2008 01:40

de oude serie heeft alleen een uitgang voor een soundersbox niet voor een illuminated swinge/hanger.
rechts is sounderbox links is illuminated, dus hellaas pech.
Gaat echt niet werken.
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

15-07-2008 21:43

Ik ben erachter. Uit de ingang voor de sounerbox komt een heel zwak signaal die de led heel zwakjes laat branden. Maar als je de swingers op een nieuwere fox st (met 2 uitgangen) aansluit dan brandt de swinger fel.

Inmidels heb ik mijn 3 oude st's geruild voor de nieuwere types en sluit ze dus op de juiste uitgang aan.

Topic mag verwijderd worden.
Plaats reactie