Gr,
Daan

Alleen maar piepen... Vind het geluid nog een beetje "flauw"... Als ik dan de FOXes hoor, die hebben een veel "scherper" geluid. Maar goed, ik moet niet vergeten dat dat een andere prijsklasse is
  Alleen maar piepen... Vind het geluid nog een beetje "flauw"... Als ik dan de FOXes hoor, die hebben een veel "scherper" geluid. Maar goed, ik moet niet vergeten dat dat een andere prijsklasse is 
 moet er nog aan wennen.
 moet er nog aan wennen.Taco van der veen schreef:Mathieu , Me maat heb zo zelfde systeem maar dan die van Ultimate.
Hij gebruikt hem op z'n M'tjes gaat prima;)
Als ik MMX ga kopen dan ga ik precies hetzelfde systeem kopen heb al de sounderbox , heb nu WSX Ultimate Piepers.

Marvin Honsbeek schreef:Opzich heeft het idd wel wat, dat alleen de LEDs gaan knipperen, maar toch zou ik soms ook liever de piep horen. Overigens kan ik totaal nog niet wennen aan de sounderbox. Heb vorige keer pijn in mijn nek gekregen toen ik piepen kreeg, en eerst naar LINKS keek naar mn sounderbox, en daarna gelijk naar RECHTS naar mn pieper. Superirritantmoet er nog aan wennen.

Onnodige quote

hahaha, het zal wel een kwestie van wennen zijn.
 hahaha, het zal wel een kwestie van wennen zijn. 
   Dat is behalve heel lastig als je bijvoorbeeld de enige bent die in de bioscoop tijdens de film Happy Feet schrikt wanneer de zeeleeuw plots door het ijs heen duikt... Maar piepen uit een sounderbox (en dus niet uit mn pieper) hebben zo'n beetje hetzelfde effect bij mij als de zeeleeuw uit Happy Feet
  Dat is behalve heel lastig als je bijvoorbeeld de enige bent die in de bioscoop tijdens de film Happy Feet schrikt wanneer de zeeleeuw plots door het ijs heen duikt... Maar piepen uit een sounderbox (en dus niet uit mn pieper) hebben zo'n beetje hetzelfde effect bij mij als de zeeleeuw uit Happy Feet  

Edwin Beeke schreef:Bij de goedkopere draadloze systemen (bv. X2) zie je vaak als je één piep op je beetmelder krijgt, dat je er drie op je ontvanger krijgt.
Is dat bij dit systeem ook?