probleem met delkim ev !?!

Plaats reactie
thijs wijnhoven
Contacteer:

21-06-2008 16:30

Ik heb sinds een maandje 2 delkim ev's en nu komt het dus, nu blijft bij een van de delkims het aan/uit shakelaartje hangen. als ik dan de delkim aan of uit wil zetten reageerd deze nauwelijks, als ik tegen de zijkant van de delkim tik dan schiet het knopje weer goed en dan doet ie het weer perfect maar zoals gezegd het knopje blijft af en toe hangen. Zijn er meerdere mensen die dit probleem hebben( ik heb het hier over de ev's en dus over een knopje ipv het schakelaartje onderaan bij de txi en plus modellen). mischien dat er zand in de behuizing zit waardoor dat knpje stroever gaat???, en kan ik de delkim dan gewoon schoonspoelen met water of help ik hem dan om zeep?
en ik heb ze ok pas een maandje dus in het ergste geval kan ik ze terugsturen naar delkim?? heefd iemand hier informatie over?: kosten,garantie,voorwaarden,enz,enz...

alle informatie is van harte welkom, en alvast bedankt :wink:

mvg, thijs
tobie derksen

21-06-2008 16:56

Ik denk dat je het beste gewoon terug kan gaan naar de winkel waar je hem hebt gehaald, of contact opnemen met de winkel waar je hem hebt besteld. Is het eigenlijk al vanaf dat je hem kocht?
thijs wijnhoven
Contacteer:

21-06-2008 20:06

het is niet vanaf dat ik hem kocht nee, het is iets van 2 dagen geleden ik heb het vandaag pas ontdekt. Misschien dat het gewoon wat zand is dat tussen de delkim is gekomen en waardoor het knopje dus blijft hangen. ik heb 2 dagen geleden ook zitten vissen in de stromende regen en na de regenbui zag ik al dat er flink wat zand was opgespat en aan de molens,hengels steunen en natuurlijk de delkims hing. dus ik ga eerst eens zelf aan de gang om het schoon te maken, want ik geloof niet dat het een productiefout is, ik heb er toch redelijk mee gevist en dit is me nog nooit eerder overkomen. maar als blijkt dat het apperaat zelf kapot is dan ga ik er zeker toch mee terug idd, want dit vind ik echt niet kunnen. :roll:

owja en nog heel erg bedankt voor je reactie Tobie :wink:
Dennis van den Bogaert
Contacteer:

22-06-2008 10:18

Thijs,

Gewoon even de stofzuiger(zonder voetstuk) op de schakelaar houden, en een aantal keren aan/uit zetten.

Grote kans dat het dan al goed is.

Gr,
Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Mourad Aviara

22-06-2008 13:03

Verplaatst naar Materiaal
thijs wijnhoven
Contacteer:

22-06-2008 21:21

Verplaatst naar Materiaal

oepsie :oops: sorry...

Dennis bedankt voor je reactie, ik heb al eens geprobeerd om met mijn mond op de delkims te zetten en dan keihard te blazen om zodoende het zand eruit proberen te blazen, volgens mij gaat het nu al iets beter dus ik denk echt dat het gewoon wat zand is dat tussen het knopje is gekomen. dus misschien is dit wel een idee inderdaad :wink:
Plaats reactie