BBbeter...


Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

31-03-2008 22:58

Zo te zien hou je van BB op elk vlak qua hengelsport :D
BB`s met BB`s :P

groet,
peter
It's not who you are, it's who you know.
sander dekamper
Berichten: 665
Lid geworden op: 31-08-2004 23:06

01-04-2008 14:00

Inderdaad Peter :lol: :lol:


gr Sander.



Kom op Mitsz met die foto`s :)
Gebruikersavatar
Richard Pont
Berichten: 794
Lid geworden op: 26-01-2005 10:53
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

13-04-2008 23:26

bas bijsma schreef:En Mitsz..jij al een gaat je kunnen vinden om de juweeltjes uit te stallen??

Hier de korte variant van de flexor "the Baton"

BB bedankt


Bas, heb je geen betere foto ?
Bevallen ze nog?

Zit er ook aan te denken om een setje Batons af laten bouwen. Zit toch meestal op een kanaal, strak tegen het eigen kantje te vissen. Dan vind ik korte hengels wel makkelijk.
Twijfel alleen nog tussen de korte of de lange Baton.
Ruim je rotzooi nou eens op !!!
bas bijsma
Berichten: 41
Lid geworden op: 10-02-2006 14:42
Locatie: groningen

14-04-2008 20:51

Dag Richard,

En of ze nog bevallen. Zou ook niet best wezen als ik er nu al klaar mee was! Gebruik ze zelf voor korte en middelange afstand (werpend). Afstanden van 85 meter zijn prima haalbaar. Daarnaast gaan ze dit jaar ook vanuit de boot hen werk doen. Zoals je leest breed genoeg inzetbaar. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik besloten had concessies te doen in de werpafstand die ik bevis. Wees daar wel van bewust hoe korter de stok hoe meer beperkingen in de werpafstand. Voor enkel kantvissen zou het prima kunnen met beide stokken.(kwestie van gevoel en wens dan)
foto's komen na volgende week, eerst vakantie en dan proberen mooiere/scherpere foto's te maken!!

nog wensen??

BB
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

14-04-2008 21:36

bas bijsma schreef:

nog wensen??

BB


Een goudkarper van 45pond!

:D
Gebruikersavatar
Richard Pont
Berichten: 794
Lid geworden op: 26-01-2005 10:53
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

14-04-2008 21:57

bas bijsma schreef:Dag Richard,

En of ze nog bevallen. Zou ook niet best wezen als ik er nu al klaar mee was! Gebruik ze zelf voor korte en middelange afstand (werpend). Afstanden van 85 meter zijn prima haalbaar. Daarnaast gaan ze dit jaar ook vanuit de boot hen werk doen. Zoals je leest breed genoeg inzetbaar. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik besloten had concessies te doen in de werpafstand die ik bevis. Wees daar wel van bewust hoe korter de stok hoe meer beperkingen in de werpafstand. Voor enkel kantvissen zou het prima kunnen met beide stokken.(kwestie van gevoel en wens dan)
foto's komen na volgende week, eerst vakantie en dan proberen mooiere/scherpere foto's te maken!!

nog wensen??

BB


Zou inderdaad niet best wezen als je er nu al klaar mee zou zijn. Maar aan de andere kant, ik heb ook al eens een setje KM 2 's naar een paar weken alweer verkocht, omdat ze voor mijn visserij toendertijd toch te licht bleken.

Het lijkt me wel leuk om een setje van die Baton's een lekker klassiek uiterlijk te geven. Met hardchrome en misschien zelfs met gele wikkelingen zoals de oude Hardy's.

Wensen genoeg !

Bedankt voor je antwoord.
Ruim je rotzooi nou eens op !!!