hier en daar een paar obstakels en een inham waar ze in kunnen schieten dusja..
ik kan wel bukken

Guy Veugen schreef:Ben je bang dat het je in je rug schiet? Misschien al eens over nagedacht om je hengels laag te vissen naar je lood toe. Zal je beetregistratie toch bevorderen.
Sowieso vraag ik me af waarom je met dergelijke kanonnen van molens op zo'n sloot vist.
Maargoed zulke scud opstellingen kom je op deze pagina de laatste tijd wel vaker tegen, zal wel een trend zijn!
Niels Rook schreef:eigelijk een goede vraag
vind het zelf makkelijk als ik snachts een run krijg niet te moeten buken ken ze nu staant op pakken aangezien ik negen van de tien keer met een slaapzak+stretcher op me rug de tent uit ren
mvg
stefan andriessen schreef:wat een bullshit is dit jongens spijt me zeer maar dit slaat nergens op als ik eerlijk mag zijn.
je gaat natuurlijk je materiaal afstemmen op elk water![]()
heb jij dat geld????
mensen maken toch zeker zelf wel uit hoe ze vissen of niet...... heb je er last van?
maar om ontopic te blijven heb ik hier mijn setje lichte werk hengels
alleen niks gevangen maar had wel wat om naar te kijken dat scheelt dan wel weer
Lukas den Admirant schreef:stefan andriessen schreef:wat een bullshit is dit jongens spijt me zeer maar dit slaat nergens op als ik eerlijk mag zijn.
je gaat natuurlijk je materiaal afstemmen op elk water![]()
heb jij dat geld????
mensen maken toch zeker zelf wel uit hoe ze vissen of niet...... heb je er last van?
maar om ontopic te blijven heb ik hier mijn setje lichte werk hengels
alleen niks gevangen maar had wel wat om naar te kijken dat scheelt dan wel weer
Meen je nou serieus dat je het plastic om de kurk hebt laten zitten of zie ik dat nou verkeerd![]()
??
Kurk dient voor GRIP, plastic glijdt en zweet alleen maar![]()
??
stefan andriessen schreef:jajastelletje idioten
waar mensen zich drum om maken he
![]()
![]()
ik was eigenlijk te lui om het plastic er af te halen ik had ze nog geen 4 uurtjes![]()
![]()
het is er nu inmiddels af in ligt in de vuilnis bak zal ik nog ff foto ervan plaaste![]()
stefan andriessen schreef:ja klopt maar een dubbele slinger vind ik zo bezopen![]()
kan jij er een voordeel van op noemen?
ik vind een enkele slinder er veel strakker uitzien