baitboat


Plaats reactie
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

07-01-2008 13:56

ik zoek een baitboat.

mijn budget is 1700 eu meer niet.
geen 2e hands.
moet fish finder op zitten.
verstraler
zonne paneel(hoeft niet perse wel makkelijk natuurlijk)

heb een anatec gezien dat lijkt mij wel wat.
er zit op:
verstraler
zonne paneel
fish finder
led verlichting
en accu indi catie.

kost: met alles er op en eraan iets meer dan 1500 eu.
iemand al ervaringen met deze boot.

en ik heb er nog 1 gezien die mij wel aan spreekt namelijk:

een proline darkshadow

boot compleet met smart cast kost 1599,00

maarja er zit dan geen verstrlaler op en en zonne panneel.

dus voor welke boot zouden jullie gaan of kunnen jullie mij nog
een andere boot aanraden?

alvast bedankt

groete stefan
Jan Peter Teerling

07-01-2008 14:08

Denk dat ik dr ook maar een krantenwijk bij ga nemen,1700.. :-?

Zou voor de Anatec gaan super bootje met een betrouwbare fishfinder tot 350m,afgeschermde schroef en niet op de laatste plaats een super service.
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

07-01-2008 14:10

krantewijk wat denk je wel niet ben timmerman :evil: !!!! :lol: :wink:

ik wil hem waarschijnlijk gaan halen bij karper lisse
geven ze daar dan ook die service?

groeten en bedankt vooor je antwoord
van Gorp Sjors
Berichten: 638
Lid geworden op: 31-10-2005 11:55
Locatie: Oever zuid-willems huisnr.(stek) 4.....
Contacteer:

07-01-2008 14:45

Heb zelf een Proline met verstraler... (http://www.smartboat.nl) zeker een mooi apparaat!

Maar toch denk ik als ik nog een keer een boot koop ik de big dropper neem! (http://www.bigdropper.be) In mijn ogen de ALLER beste boot NU op de markt!!

Wat ik wel weet al mijn maatjes hebben ook voerboten, en er is bijna niet 1 boot waar nooit iets mis mee is geweest....

Suc6 met je keuze.
Life is wonderfull, but catching one makes it even more beautiful!..

http://www.aasvoorkarpers.nl
Gebruikersavatar
Davy Meulenberg
Berichten: 628
Lid geworden op: 06-06-2007 13:33

07-01-2008 17:29

stefan andriessen schreef:krantewijk wat denk je wel niet ben timmerman :evil: !!!! :lol: :wink:

ik wil hem waarschijnlijk gaan halen bij karper lisse
geven ze daar dan ook die service?

groeten en bedankt vooor je antwoord


Hey nog een timmerman! :wink:
ikzelf ben ook opzoek naar een voerboot (zie topic van paar dagen terug)
had een paar keuzes gemaakt tussen boten, maar ga toch voor een andere boot, namelijk de Baiter van Cor Hendriks.
Hoor er super goede verhalen over, plus is deze boot verkozen tot boot van het jaar 2007.
De opties lijken me ook zeer goed, (2 afzonderlijk bedienbare voerbakken en nog eens gedoseerd voeren (helemaal handig), plus 2 hookreleases (niet meer dat lood en onderlijn dat uit het bakje valt met uitvaren)
enz.
Dus met Carp2008, ga ik waarschijnlijk met deze boot naar huis!

Als je voor de anatec wilt gaan (las dat je geen tweedehandse boot wilde maar vermeld het toch even) op MP staat er een met rf15 voor ik meen 1100 euro
Dominic Berendsen
Berichten: 56
Lid geworden op: 15-03-2007 10:11

08-01-2008 09:27

Heb zelf sinds augustus een baiter voerboot.
Doet het erg goed.

De bakjes zijn erg makkelijk met voeren. Maar het grootste voordeel aan de boot vind ik eigenlijk wel de vaareigenschappen.

Hij gaat als een mes door het water en is erg snel. Dit kom volgens mij omdat hij laag ligt en erg lang is. En door de grote messing schroef.

Wier heb ik al wel in vast gezeten maar dan is het een keer naar voren en naar achter en dan is door de grote schroef al het wier kapot.(ik was te lui om het wierfilter erop te zetten :wink:)

Ook is het wierfilter erg makkelijk, je kan zo over lelievelden heen!!
En als je een boot haalt zou ik er zowiezo een fishfinder op laten zetten, dit geeft je zoveel extra info op zo'n makkelijke manier.

Dit jaar naar frankrijk naar een water van 60 ha met de boot, dan zal ik hem eens flink uitproberen. :)


Ik had de boot, een verstraler, fishfinder met statief en koffer en een extra accu voor ongeveer 1700 e.

Wat ik erg apart / grappig vond was dat ik de boot niet telefonisch mocht bestellen bij Cor. Ik moest langskomen anders verkocht hij hem niet.
Leuke vent en hij is helemaal gek van die boot.


Mochten er nog vragen zijn...

Gr Dominic
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

08-01-2008 19:55

ik denk toch dat ik stiekem voor de anatec gaat.
maar ik vis op plekken waar je erg veel last heb van wier.
in de anatec zitten volgens mij afgeschermde schroeven.

bedankt voor jullie antwoorden.

groet stefan
Gebruikersavatar
Reinder van Lune
Berichten: 389
Lid geworden op: 06-12-2006 08:49

10-01-2008 11:33

Fishfun heeft een beursaanbieding (Carp 2008) aangekondigd van de anatac met ingebouwde fishfinder voor € 999,-
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

10-01-2008 17:06

kijk dat is mooi nieuws :wink:
sander dekamper
Berichten: 665
Lid geworden op: 31-08-2004 23:06

10-01-2008 18:56

Krijg je geen spijt van Stephan !!

Een anatec is echt een super bootje , en vaart goed door .

En wat er allemaal standaard bij zit voor die prijs, bij de meeste boten moet je later vanalles nog bij kopen maar bij de anatec heb je gelijk een complete set.

schijnwerper is wel aan te bevelen !


gr Sander.
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

10-01-2008 20:44

oh dat is mooi om te horen
want iemand stuurde mij net een pb daar stonden minder positieve dinge in.

groete
Gebruikersavatar
Bart Voeten
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-12-2005 22:09
Locatie: rijkevorsel
Contacteer:

10-01-2008 20:53

Geloof sjorske nu maar , big dropper is top
carpanglers soak their balls in love juice
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

10-01-2008 20:55

ga nu even kijken op et net 8)
Harko Balk
Berichten: 6
Lid geworden op: 02-05-2007 20:08
Locatie: gramsbergen

19-01-2008 12:54

[quote]had een paar keuzes gemaakt tussen boten, maar ga toch voor een andere boot, namelijk de Baiter van Cor Hendriks.
Hoor er super goede verhalen over, plus is deze boot verkozen tot boot van het jaar 2007.

Dit is waarschijnlijk van de site van allevoerboten op een rij??

Ze zeggen dat ze objectief beoordelen op die site.
Nou kan je dus wel zeggen dat dit niet zo is.
Er zijn boten afgekraakd die ze van hun leven nog nooit in de handen hebben gehad.
Dit is een vriendjespolitiek site.
Alles wat daar gezegd word over verschillende slechte boten kun je dus beter niet aannemen.

Er zijn in nl op dit moment meerdere goede boten te verkrijgen.
Je moet voor jezelf goed bekijken wat en waar je er mee wilt vissen.

Harko

De slechte komen niet bovendrijven,maar zinken [/quote]
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

19-01-2008 14:07

Harko Balk schreef:
had een paar keuzes gemaakt tussen boten, maar ga toch voor een andere boot, namelijk de Baiter van Cor Hendriks.
Hoor er super goede verhalen over, plus is deze boot verkozen tot boot van het jaar 2007.

Dit is waarschijnlijk van de site van allevoerboten op een rij??

Ze zeggen dat ze objectief beoordelen op die site.
Nou kan je dus wel zeggen dat dit niet zo is.
Er zijn boten afgekraakd die ze van hun leven nog nooit in de handen hebben gehad.
Dit is een vriendjespolitiek site.
Alles wat daar gezegd word over verschillende slechte boten kun je dus beter niet aannemen.

Er zijn in nl op dit moment meerdere goede boten te verkrijgen.
Je moet voor jezelf goed bekijken wat en waar je er mee wilt vissen.

Harko

De slechte komen niet bovendrijven,maar zinken


Harko, Zoals jij het verwoord ben ik dus vriend met ''Allevoerbotenopeenrij'' en is mijn boot daarom voerboot van het jaar geworden. :D
Ik kan je mededelen dat deze boot onafhankelijk getest is. Ik verkoop een goed product, maar ik ben niet de enige. Er zijn op dit moment een stuk of 7 goede voerboten met allemaal hun eigen kwaliteiten. Ik behandel al mijn klanten op een rechte manier, en al mijn klanten kunnen dat beamen. De boten die nog niet getest zijn hoeven niet slechter te zijn, er staat gewoon geen test verslag over op die site. Insinuaties zijn niet te voorkomen, maar waar baseer jij je aantijgingen op als ik vragen mag?
Heb jij alle boten al naast elkaar gezien? probeer dat voor elkaar te krijgen, ik stel een boot beschikbaar.
Jij mag dan alle boten testen zonder dat mijn zgn. vrienden er een oordeel over geven. Als jij dan eerlijk je oordeel geeft dan kom jij ook tot de conclusie dat een boot met goede producten aan boord toch wel een voorsprong heeft. :wink:
Ik laat het hierbij, maar ik vind het jammer dat er zulke onzin wordt geschreven.
Mvr gr Cor Hendriks ( die kale met schijnbaar meer vrienden dan dat hij zelf weet)
Gebruikersavatar
Davy Meulenberg
Berichten: 628
Lid geworden op: 06-06-2007 13:33

19-01-2008 14:20

Harko Balk schreef:
had een paar keuzes gemaakt tussen boten, maar ga toch voor een andere boot, namelijk de Baiter van Cor Hendriks.
Hoor er super goede verhalen over, plus is deze boot verkozen tot boot van het jaar 2007.

Dit is waarschijnlijk van de site van allevoerboten op een rij??

Ze zeggen dat ze objectief beoordelen op die site.
Nou kan je dus wel zeggen dat dit niet zo is.
Er zijn boten afgekraakd die ze van hun leven nog nooit in de handen hebben gehad.
Dit is een vriendjespolitiek site.
Alles wat daar gezegd word over verschillende slechte boten kun je dus beter niet aannemen.

Er zijn in nl op dit moment meerdere goede boten te verkrijgen.
Je moet voor jezelf goed bekijken wat en waar je er mee wilt vissen.

Harko

De slechte komen niet bovendrijven,maar zinken


Wel toevallig dat ik mensen gesproken heb die de boot hebben er ook heel erg tevreden over zijn, mischien ook vrienden van Cor?
Of zouden ze een aandeel hebben in de baiter?

Denk het niet Ik heb al van iedereen die de boot heeft veel positieve verhalen gehoord.

Dus weet niet hoe je aan die onzin komt, maar goed geloof wat je zelf wilt.
Ik geloof er iig niks van
Johan Willemsma
Berichten: 90
Lid geworden op: 18-01-2008 11:12

19-01-2008 16:51

Ja dat zal allemaal wel, maar ben jij nu wel of niet een vriend van de gene die de site allevoerbotenopeenrij heeft, want daar geef je geen antwoord op??

Cor Hendriks schreef:
Harko Balk schreef:
had een paar keuzes gemaakt tussen boten, maar ga toch voor een andere boot, namelijk de Baiter van Cor Hendriks.
Hoor er super goede verhalen over, plus is deze boot verkozen tot boot van het jaar 2007.

Dit is waarschijnlijk van de site van allevoerboten op een rij??

Ze zeggen dat ze objectief beoordelen op die site.
Nou kan je dus wel zeggen dat dit niet zo is.
Er zijn boten afgekraakd die ze van hun leven nog nooit in de handen hebben gehad.
Dit is een vriendjespolitiek site.
Alles wat daar gezegd word over verschillende slechte boten kun je dus beter niet aannemen.

Er zijn in nl op dit moment meerdere goede boten te verkrijgen.
Je moet voor jezelf goed bekijken wat en waar je er mee wilt vissen.

Harko

De slechte komen niet bovendrijven,maar zinken


Harko, Zoals jij het verwoord ben ik dus vriend met ''Allevoerbotenopeenrij'' en is mijn boot daarom voerboot van het jaar geworden. :D
Ik kan je mededelen dat deze boot onafhankelijk getest is. Ik verkoop een goed product, maar ik ben niet de enige. Er zijn op dit moment een stuk of 7 goede voerboten met allemaal hun eigen kwaliteiten. Ik behandel al mijn klanten op een rechte manier, en al mijn klanten kunnen dat beamen. De boten die nog niet getest zijn hoeven niet slechter te zijn, er staat gewoon geen test verslag over op die site. Insinuaties zijn niet te voorkomen, maar waar baseer jij je aantijgingen op als ik vragen mag?
Heb jij alle boten al naast elkaar gezien? probeer dat voor elkaar te krijgen, ik stel een boot beschikbaar.
Jij mag dan alle boten testen zonder dat mijn zgn. vrienden er een oordeel over geven. Als jij dan eerlijk je oordeel geeft dan kom jij ook tot de conclusie dat een boot met goede producten aan boord toch wel een voorsprong heeft. :wink:
Ik laat het hierbij, maar ik vind het jammer dat er zulke onzin wordt geschreven.
Mvr gr Cor Hendriks ( die kale met schijnbaar meer vrienden dan dat hij zelf weet)
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

19-01-2008 17:28

Nee, ik ben geen vriend van de beheerder van die site. Hoe men daar weer bij komt :D :D :D :D
Het Lijkt een hele gote wereld, maar oh oh oh, waar gaat dit over. Ik moet een Johan ( die ik niet ken ) uitleggen dat ik een Erik ( die ik ken van 2 lange voerboottesten) niet als vriend heb. Ik ken hem, ik heb hem in totaal 2 keer van mijn leven gezien.
Ik ga hier ook niet verder op in, het slaat echt helemaal nergens op. Enne Johan, probeer eens een mening te geven als je weet waar je over praat, Ik nodig je uit om hem te testen en jij mag de golfslag uitzoeken.
Geef dan maar je mening. Als je hem dan getest hebt. Misschien mag je dan mijn vriendje zijn. Want dat ben je dan volgens Harko.

p.s Er staan wel een dealer en een webmaster van een andere boot bij de reacties zag ik. Komt het misschien bij een slim iemand op dat het wel heel toevallig is om het vlak voor de beurs zo te spelen????
Eerlijk duurt het langst :wink:
K. van den Herik

19-01-2008 17:40

Beste vriend de voertbootbouwert,

Ieder die mij kent weet dat ik objectief bent.

Bij deze biedt ik aan welke boot ook dit seizoen geheel belangeloos en vrijwillig te testen.

Gaarne minimaal voorzien van:

- dieptemeter
- gps
- div beweegbare schijnwerpers
- zonnecellen
- doseerbare voermogelijkheid
- onderwatercamera

Een eerlijke mening staat u te wachten.

Eventueel ben ik bereid om carp 2009 zaterdagmiddag een uurtje uw clientele te woord te staan. Mits geheel verzorgd.

Ben in bezit van auto, aanhanger en meestal een goed humeur.

MVG

Klaas


tel 0123456789 alleen na twaalf
Johan Willemsma
Berichten: 90
Lid geworden op: 18-01-2008 11:12

19-01-2008 17:49

Cor,

Het werd beweerd, en jij gaf daar vervolgens geen reactie op, vandaar mijn posting.
Indien dit nl. wel zo is, mogen er natuurlijk vraagtekens bij de site http://www.allevoerbotenopeenrij.nl gezet worden.
Ik had dit namelijk persoonlijk ook . . .
Er worden cijfers aan boten gegeven waarvan ik mij ook afvraag hoe ze daar bij komen.
Tevens beweren ze de boten te testen met een testteam . . . wie zijn dat dan . . .


Wat jij nou bedoelt met het laatste (ps.) dat weet ik niet . .

Gr. Johan

Cor Hendriks schreef:Nee, ik ben geen vriend van de beheerder van die site. Hoe men daar weer bij komt :D :D :D :D
Het Lijkt een hele gote wereld, maar oh oh oh, waar gaat dit over. Ik moet een Johan ( die ik niet ken ) uitleggen dat ik een Erik ( die ik ken van 2 lange voerboottesten) niet als vriend heb. Ik ken hem, ik heb hem in totaal 2 keer van mijn leven gezien.
Ik ga hier ook niet verder op in, het slaat echt helemaal nergens op. Enne Johan, probeer eens een mening te geven als je weet waar je over praat, Ik nodig je uit om hem te testen en jij mag de golfslag uitzoeken.
Geef dan maar je mening. Als je hem dan getest hebt. Misschien mag je dan mijn vriendje zijn. Want dat ben je dan volgens Harko.

p.s Er staan wel een dealer en een webmaster van een andere boot bij de reacties zag ik. Komt het misschien bij een slim iemand op dat het wel heel toevallig is om het vlak voor de beurs zo te spelen????
Eerlijk duurt het langst :wink:
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

19-01-2008 17:54

K. van den Herik schreef:Beste vriend de voertbootbouwert,

Ieder die mij kent weet dat ik objectief bent.

Bij deze biedt ik aan welke boot ook dit seizoen geheel belangeloos en vrijwillig te testen.

Gaarne minimaal voorzien van:

- dieptemeter
- gps
- div beweegbare schijnwerpers
- zonnecellen
- doseerbare voermogelijkheid
- onderwatercamera

Een eerlijke mening staat u te wachten.

Eventueel ben ik bereid om carp 2009 zaterdagmiddag een uurtje uw clientele te woord te staan. Mits geheel verzorgd.

Ben in bezit van auto, aanhanger en meestal een goed humeur.

MVG

Klaas


tel 0123456789 alleen na twaalf

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Ben ik ook al jouw vriend, sjonge mijn dag kan niet meer stuk.
Sorry, mijn vrienden zoek ik zelf uit, vandaar dat ik van sommige mensen ook afscheid heb genomen.
Als ik om iemand verlegen zit die het door jou voorgestelde moet gaan doen dan ben jij wel de man. Bedankt voor uw sollicitatie maar we zijn voorlopig al voorzien. ( die had een net iets betere c.v, hij had altijd een goed humeur)
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

19-01-2008 18:06

Johan Willemsma schreef:Cor,

Het werd beweerd, en jij gaf daar vervolgens geen reactie op, vandaar mijn posting.
Indien dit nl. wel zo is, mogen er natuurlijk vraagtekens bij de site http://www.allevoerbotenopeenrij.nl gezet worden.
Ik had dit namelijk persoonlijk ook . . .
Er worden cijfers aan boten gegeven waarvan ik mij ook afvraag hoe ze daar bij komen.
Tevens beweren ze de boten te testen met een testteam . . . wie zijn dat dan . . .


Wat jij nou bedoelt met het laatste (ps.) dat weet ik niet . .

Gr. Johan

Cor Hendriks schreef:Nee, ik ben geen vriend van de beheerder van die site. Hoe men daar weer bij komt :D :D :D :D
Het Lijkt een hele gote wereld, maar oh oh oh, waar gaat dit over. Ik moet een Johan ( die ik niet ken ) uitleggen dat ik een Erik ( die ik ken van 2 lange voerboottesten) niet als vriend heb. Ik ken hem, ik heb hem in totaal 2 keer van mijn leven gezien.
Ik ga hier ook niet verder op in, het slaat echt helemaal nergens op. Enne Johan, probeer eens een mening te geven als je weet waar je over praat, Ik nodig je uit om hem te testen en jij mag de golfslag uitzoeken.
Geef dan maar je mening. Als je hem dan getest hebt. Misschien mag je dan mijn vriendje zijn. Want dat ben je dan volgens Harko.

p.s Er staan wel een dealer en een webmaster van een andere boot bij de reacties zag ik. Komt het misschien bij een slim iemand op dat het wel heel toevallig is om het vlak voor de beurs zo te spelen????
Eerlijk duurt het langst :wink:


Johan.
Op de p.s ga ik niet verder op in daar is dit niet de plek voor. Die mensen weten wel wat ik bedoel.
Ik was aan het werk vanmiddag, vandaar dat ik niet eerder gereageerd heb.
Hoe die mensen aan het werk gaan weet ik niet precies. Er zitten karpervissers bij en modelbouwers.
Hoe ze beoordelen weet ik niet, daarvoor moet je bij die mensen zijn.
Dat is volgens mij de kortste weg.
Vr grt Cor
K. van den Herik

19-01-2008 18:52

iemand anders?

8) 8)
K. van den Herik

19-01-2008 18:53

Als de boot het altijd doet, ben ik ook altijd in een bovenste best humeur.

iemand anders? Ben niet eenkennig ofzo hoor.

8) 8)

MVG

Klaas
Plaats reactie