1e "De beheerders van het Carpboard staan zeer kritisch tegenover betaalwateren en willen op geen enkele manier bijdragen aan het succes van deze wateren."
robert van rijssel2 schreef:welke molens zijn dat als ik vragen mag ruben. zien er wel goed uit.
mvg,
robert
ferenc van de vorstenbosc schreef:Dan zullen jullie nooit raden waar dit is![]()
1e "De beheerders van het Carpboard staan zeer kritisch tegenover betaalwateren en willen op geen enkele manier bijdragen aan het succes van deze wateren."
robert van rijssel2 schreef:en bevallen die molens je en beetje ik hoor steeds slechte verhalen over de emcast maar ik zit zelf ook te twijfelen welke molen ik nou moet nemen en die is ook niet zo heel duur.
mvg,
robert
Jan Peter Teerling schreef:Misschien kunnen jullie met zn allen volgend jaar lekker de hele plas afhuren!!
Freek Swaans schreef:Jan Peter Teerling schreef:Misschien kunnen jullie met zn allen volgend jaar lekker de hele plas afhuren!!
Gezellig
Ruben Niphuis schreef:ferenc van de vorstenbosc schreef:Dan zullen jullie nooit raden waar dit is![]()
denk dat dat stek 11 is
heb ik twee jaar gelden gezeten mooi stek als 12 ook vrij is kan je in die kom vissen
Mgv Ruben Niphuis
Ruben Niphuis schreef:ferenc van de vorstenbosc schreef:Dan zullen jullie nooit raden waar dit is![]()
denk dat dat stek 11 is
heb ik twee jaar gelden gezeten mooi stek als 12 ook vrij is kan je in die kom vissen
Mgv Ruben Niphuis
ferenc van de vorstenbosc schreef:yurie,waar staan je hengels zo hoog?Het heeft niett echt een toegevoegde waarde op dat water geloof ik
ferenc van de vorstenbosc schreef:yurie,waar staan je hengels zo hoog?Het heeft niett echt een toegevoegde waarde op dat water geloof ik
ferenc van de vorstenbosc schreef:Maar dan alsnog zijn de vissen er zelf gekweekt en punt gaaf.Dat ie voorvoerd verbaasd mij ook.
Tevens word er momenteel wel goed gevangen door iemand nu,diegene heb 50kg pellets gevoerdzijn stek loopt nu wel.