Hangers


Gebruikersavatar
pieter jan vd berg
Berichten: 449
Lid geworden op: 03-07-2006 11:50
Locatie: Barneveld
Contacteer:

27-09-2007 21:12

in je profiel staat toch echt dat je 40 bent Edwin 8)

Mvg,

PJ.
Beter 1 karper in de hand, dan 10 in het water....
Edwin Wouters
Berichten: 286
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Noord-Holland

27-09-2007 21:17

Ik WAS vorig jaar eigenaar ja, voor 6 jaar lang. idd meestal petje op en donker haar. Wel eens geweest?
En? Bevallen of was ik juist de reden dat je niet meer kwam hahaha.
groet,
edwin
Het leven is mooi, je moet het alleen WILLEN zien.
Edwin Wouters
Berichten: 286
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Noord-Holland

27-09-2007 21:19

haha, Pieter Jan, na mijn vorige reactie toch nog maar eens geprobeerd en je ziet; gelukt!
Nu alleen nog een probleem om een foto erop te krijgen
krijg het formaat niet verkleind (in tegenstellinmg tot affijn, ik dwaal af haha)
Het leven is mooi, je moet het alleen WILLEN zien.
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

27-09-2007 22:04

Edwin Wouters schreef:Ik WAS vorig jaar eigenaar ja, voor 6 jaar lang. idd meestal petje op en donker haar. Wel eens geweest?
En? Bevallen of was ik juist de reden dat je niet meer kwam hahaha.
groet,
edwin


Edwin,

Nou, ben maar een paar keer in je winkel geweest... omdat het niet echt in de buurt is voor mij kwam ik alleen langs als ik richting schoonfamilie in volendam reed.
Kwam toen vooral langs omdat je veel PB op voorraad had.... vooral de haken die voor mij slecht verkrijgbaar waren bij lokale winkels.
Ben ook nog wel op een beursje bij je geweest op een zondag toen Gerard van der Schaaf er was om zijn boek te signeren.

Groet,

Edward
Edwin Wouters
Berichten: 286
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Noord-Holland

27-09-2007 22:28

Oké, tja, ik deed best veel met PB. Heeft ook best leuke producten erbij. Waarschijnlijk zal ik je wel herkennen in het echie. De foto is voor mij wat onduidelijk. Paul van der Loght had ik toen om te signeren, ja. Dat klopt.
Groet,
edwin
Het leven is mooi, je moet het alleen WILLEN zien.
Gebruikersavatar
Coen Aarts
Berichten: 825
Lid geworden op: 09-02-2007 13:41
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

27-09-2007 22:37

Kom vaak in mijn lokale hengelsportzaak en zij hebben het toch meestal goed. Was iets met hun beetverklikker waar ze veel geld in hadden gestoken. Nu gingen deze nogal vaak kapot en het bedrijf wat ze deed repareren zijn failiet gegaan. Omdat Solar er zoveel geld in hadden gestoken zouden hun ook failliet gaan of zijn failiet gegaan.

Zij halen de spullen van Solar meen ik bij Hengelsportreus, ook geen kleine jonge denk ik. Wacht er alleen al zolang op. Zal Sanders eens een mailtje sturen.
Gebruikersavatar
Coen Aarts
Berichten: 825
Lid geworden op: 09-02-2007 13:41
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

27-09-2007 22:44

mario van de westerlo schreef:Ja maar dat is dus niet waar Coen, een andere afdeling is failliet gegaan. Niet die van waar jij je spullen nodig hebt, en bij Sanders hebben ze daar veel van liggen hoor. Zou daar eens navragen wat je nodig hebt. Gebruik zelf ook vaak hangers van Solar namelijk deze....
Afbeelding
En ze werken perfeckt ook bij harde wind, zijn minder wind gevoelig als de flesjes van de andere foto........Vlekkie.


Mario dit is het Zilvermeer ofniet? Zijn daar vorig jaar vaak gaan vissen. Was op de punt, dus bij verbinding kanaal en Zilvermeer. Heb stiekem een hengel daar neergegooid, maar de stroming was daar zo hard dat het een nacht vol met piepjes was. Kwamen Eddy Stercks daar vaak tegen.
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

27-09-2007 22:48

Coen wat typen ze hier nou, het is dus niet zo als van Stekelenburg je vertelde. Maar lees eens eens een stukje terug voor je typt wat je niet zeker weet. Het gaat mij verder niet aan, maar voor je zo iets zegt moet je er wel zekers van zijn. Want dat is geen goeie reclame voor Solar, en geen goeie zet van VAN Stekelenburg om zo iets te zeggen vind ik.....Vlekkie
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

27-09-2007 22:54

Weet niet hoe het water heet 8) . Viste er wel maar je mag op de put niet vissen, kan er die er vissen dat weer wel. Er zijn er die er wel de juiste vergunning voor hebben, dat weet ik dus wel. En ook dat er geen vergunningen meer uitgeschreven worden, dat kan ik je ook zeggen. Verder maak ik niet veel woorden vuil over het water :wink: . Hoop dat je dat begrijpt....Vlekkie