Probleem Knuckle Head


Plaats reactie
Gebruikersavatar
taco van vuuren
Berichten: 123
Lid geworden op: 31-03-2002 01:00
Locatie: Velsen

21-09-2007 13:32

Hallo allemaal,

Vandaag nieuwe batterijen in mijn knucklehead night breads gedaan want de vorige waren snel leeg. Wat bleek ook deze waren eveneens binnen een mun van tijd leeg. Onderzoekje ingesteld en wat bleek. Als mijn nagloeiled blijft branden blijft er een zacht geluidje uit de speaker komen. Andere knucklehead heeft ook hetzelfde probleem. Indien de knuckleheads aanstaan hoor ik ook een zacht zoemgeluid door de speakers. Kennelijk lopen de batterijen hiervan leeg.

Iemand bekend met dit probleem....

Het reeds naar Harm Nuis gebeld en deze deelden mij mede dat Knuckle Head praktisch niet meer bestond en garantie zeker nu niet aan de orde was....

Graag jullie reactie´s....
Je bent nooit te oud om te leren !!
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

21-09-2007 14:29

Ha die Taco,

Taco, je hebt het over garantie, dat het niet aan de orde is ok, maar kunnen zij het ook niet voor je repareren daar zij een beetje het hart van knucklehead waren een tijdje terug?

Verder....
Er loopt bij Ten Broek Hengelsport af en toe een mannetje rond die vrij veel kennis heeft van Knuckleheads en ook de binnenkant kent qua electronica.
Je zou aan Gerard of Kees eens kunnen vragen of die je in contact met hem kunnen brengen, zij weten vast wel wie ik bedoel.... ik kan niet op zijn naam komen namelijk.

Groet,

Edward
Herman Esveld
Berichten: 1188
Lid geworden op: 18-04-2006 19:09
Locatie: nomaad

21-09-2007 15:02

http://www.zoekned.nl/Dordrecht/81686_Boss+&+Hamers+BV

Misschien dat zij er nog iets mee kunnen?
PR Schub: 2,001 kilo
PR Spiegel: 2,003 kilo
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

21-09-2007 17:24

taco

Inderdaad duid het geluid op je speaker op een kapotte onderdel in het electronisch circuit.
Als je set nog binnen de garantie termijn valt is het gelul dat het niet meer aan de orde is. De winkelier is namelijk verantwoordelijk voor het uitvoeren van de garantie en kan zich niet achter de fabrikant verschuilen. Waneer de fabrikant failliet is, heb je wettelijk gezien recht op teruggave van het aankoopbedrag. Wanneer de klacht net buiten de garantie termijn valt zeg anderhalf jaar, dan heb je nog recht op een del van het bedrag omdat het apparaat de geest geeft ruim voordat de verwachten levensduur bereikt is. Alles is terug te vinden in de vele boekjes van de consumentenbond

mvg martijn
Gebruikersavatar
taco van vuuren
Berichten: 123
Lid geworden op: 31-03-2002 01:00
Locatie: Velsen

21-09-2007 23:54

Hey,

Bedankt voor de reacties....
Edward moet je nog even van wat boilies voorzien.. mail je nog ff..

Probleem met knuckle heads is dat ik deze tweede hans heb gekocht dus aankoop datum en leeftijd weet ik echt niet. Ik had gehoopt dat iemand het probleem zou herkennen en zodoende een tip kon geven om het probleem te verhelpen. Mogelijk dat de persoon bij Ten Broek een optie heeft....Blijf het wel een beetje raar vinden want dit is mijn tweede set knuckle heads in 12 jaar tijd en ze hebben altijd naar behoren gefunctioneerd....

groetjes Taco
Je bent nooit te oud om te leren !!
marcel nieuwpoort
Berichten: 39
Lid geworden op: 29-08-2007 17:13

25-09-2007 13:15

heb zo zitten kloten met die dingen ook als ze alleen maar regen ruiken gaan ze al raar doen haal de fox mx zijn niet erg duur en doe je lang mee
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

25-09-2007 13:31

Marcel,

Vreemd verhaal met die regen! ze zijn namelijk 100% waterdicht en doen het zelfs onderwater.....

Groet,

Edward
Gebruikersavatar
taco van vuuren
Berichten: 123
Lid geworden op: 31-03-2002 01:00
Locatie: Velsen

25-09-2007 13:43

Hoi Marcel,

Vreemde is dat ik nooit problemen heb gehad met met oude set.
Allen ik miste een aan/uit schakelaar. Nu ik deze aan heb geschaft
is het probleem ontstaan. Ik weet niet of regen of vocht het probleem veroorzaken want ik heb ze al aardig laten drogen maar nog heb ik last van een piepend en krakend geluid...


Probleem opgelost...delkim txi plus

groetjes Taco
Je bent nooit te oud om te leren !!
Plaats reactie