pb dutch ace classic

Plaats reactie
remy sonneville

20-09-2007 21:39

hallo,

aangezien ik meer een pen visser ben,ben ik benieuwd of deze hengel ook geschrikt is voor de pen.
Iemand een voorkeur voor een molen op deze hengel,dacht zelf aan shimano 5000 of 8000.Lees ook veel positiefs over de usa 6400.

Iemand die mij iets meer kan vertellen?
Sorry als het ergens al vermeld staat,probeer nog steeds een beetje mijn weg hier te vinden aangezien ik twee dagen aangemeld ben.

groet
Lukas den Admirant

20-09-2007 22:42

Hallo

voor de pen is deze hengel aan de zware kant. Als je onder normale omstandigheden met de penhengel vist moet 1.5 lb voldoende zijn, dit geeft veel meer sport dan een hengel van 2.25 lb (minimum voor deze hengels). Zoek dus nog even verder, er zijn hele mooie spropenhengels te koop tegen een leuke prijs, ook andere merken voldoen uitstekend natuurlijk maar dat zit je in de zelfde kwaliteit/prijs klasse

elke karpermolen kun je natuurlijk gebruiken, zelf zou ik gaan voor een wat kleinere molen met een zo goed mogelijke opspoeling en slip, dus bij shimano zit je vaak algauw goed, (alleen de 3500b is volgens mij geen aanrader evenals de 4500b en de 6500b)
Plaats reactie