NIEUW: Attack The Dropper Baitboot (Ultimate)

Plaats reactie
terence verdier

20-09-2007 15:39

Collega's,

even een nieuwtje(dat denk ik teminste): Ultimate hengelsport is begonnen met het onderverdelen van een nieuwe concurrent van de X2 Baitliner die zowel schrijvermodelbouw als Raven/Vlemmix aanbied tegen 369,95. Het betreft hier van het merk Attack the Dropper. ook weer een kopie van de bekende Carpcatcher BT VI. lijkt 2 druppels water op die van X2 , maar dan net iets lager gebouwd en meer een katamaran model qua bodemwerk. Schijnt een goed bootje te zijn, betere elektronica, meer kopere onderdelen, beter uitgebalaseerd dan de Baitliner die wel eens met de romp omhoog kwam door het hoge gewicht achterin. Wel dezelfde afstandbediening, 40 Mhz 4 kanaals. Bereik is beter, 500 m. max wordt gehaald volgens de beschrijvingen. Geeft ook indicatie wanneer baterijen opzijn, scheelt weer zwemmen als je op 150 meter zit. kosten €375,- incl 2 laders, accu, afstandbediening, en helaas geen hoes zover bekend is.

Eigen conclusie: ziet er net wat beter afgewerkt uit, elektronica veel meer vertrouwen in, en ziet er nog geinig uit ook. Kijk beste vissende collega's, het blijft wel een bootje die maar voor een ding is gemaakt: varen en de boel droppen! Als je functionaliteit belangrijk vind en je niet maanden lang ruzie wilt met je partner omdat je een speelgoedbootje koopt van €2000,-, en maar een budget hebt onder de €400,- heb de keuze uit de bartsmit lijkende Orca, de X2 Baitliner(oke, ook van schrijver!) of deze the Dropper van Attack..voor mij makkelijk de keus gemaakt...De combinatie van Duitse kwaliteit en de basis vanuit tony Schrijver tegen weer zo'n leuke prijs, daar hoef ik niet 2 keer over na te denken!

Staat nog niet veel op internet over dit bootje, alleen nog maar duitse ervaringen. Van de plaatselijke hengelsport vernomen tot op heden nog geen klachten. Wil je foto's zien van het bootje in actie, kijk dan even iop de volgende URl:

http://www.fishing-dreams.de/product_in ... ts_id=2006

Heb je een reactie, ervaring, suggestie? laat het even weten....

Ciao...
Plaats reactie