Ultimate striker lsx beetmelders


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Danny Groote
Berichten: 175
Lid geworden op: 03-04-2007 00:51
Locatie: Drenthe

23-08-2007 00:20

Hallo, ff een vraagje heeft iemand ervaring met deze beetmelders ?? Ik kan er 2ehands aan een paar komen, weet niet of het wat is en ik kan er ook niet veel over vinden.
Als iemand er goeie/slechte ervaringen mee heeft hoor ik het graag.
Gr Danny
pascal klooster
Berichten: 25
Lid geworden op: 11-07-2005 22:50

02-09-2007 18:39

ik heb de ultimate striker LSI. ik vind het goeie beetmelders ze zijn alleen niet waterdicht daarom ga ik nu ook op zoek naar andere beetmelders.
groet pascal
Gebruikersavatar
Marcel Nikk'n
Berichten: 72
Lid geworden op: 24-05-2007 22:51
Locatie: Z.O. Drenthe
Contacteer:

02-09-2007 19:31

vis nu ruim 8jaar met de striker ls series en heb nog 1 lsi liggen.
nooit problemen mee gehad onder normale omstandigheden.

1x kreeg een pieper een 'black-out' toen het 24uur lang stort regende, daarna oplaten drogen en hij doet het nogsteeds.

groot voordeel vind ik de hoog opstaande randen waar je hengekl tussen ligt. nooit geen last van een hengel die er uit wordt gerukt, wat mij vaak bij andere piepers wel is gebeurt.
---] B.F.P. Baits, Baits from a Deeper Level[---
Gebruikersavatar
Kevinskie de Boer
Berichten: 542
Lid geworden op: 12-02-2005 17:34

02-09-2007 19:34

Ik gebruik zelf de LSI,s van Ultimate en die bevallen uitstekend maar zijn inderdaad niet waterdicht. Ik heb ze van de week wel moeten repareren omdat ze nat geworden waren van binnen maar dat stelde niks voor : ze wouden niet meer aan omdat het schakelaartje aan de binnenkant gecoroseert was, toen ik dit weghaalde heb ik ook nog eens alle bevestigingspuntjes binnen de beetmelder opnieuw gesoldeert ( denk aan luidsprekerbevestiging, schakelaar en het ledje ) en toen deed ie het weer perfect.

Kevin.
Ga toch vissen, dan vang je nog eens wat 8)
Gebruikersavatar
Tim Belshof
Berichten: 635
Lid geworden op: 15-10-2006 17:45
Locatie: twente
Contacteer:

02-09-2007 22:10

kortom een beetmelder die voor problemen zorgt :roll:
Gebruikersavatar
Kevinskie de Boer
Berichten: 542
Lid geworden op: 12-02-2005 17:34

03-09-2007 10:49

Ja zo kun je het ook bekijken ja, maar ik zal je een geheimpje verklappen : Ton ( een vismaat van mij ) heeft delkims die ook een soortgelijk probleem hebben ondervonden door langdurige regen. En om nou honderden euros uit te geven voor een beetmelder vind ik overdreeven als het ook zo kan : je koopt een Ultimate voor 2 tientjes en kan daar 2 jaar mee vooruit koop vervolgens een nieuwe of repareert hem dan ben je minder geld kwijt en als je hem gerepareert krijgt ( en dat kan vaak nodig zijn ja :roll: ) doe je er net zo lang mee. Voor 1 delkim kun je vaak al 8 Ultimate kopen en laten we zeggen dat je met een ultimate 2 jaar doet, dan kun je 16 jaar vooruit voor het zelfde geld.

En naar mijn mening gaat ieder stuk electronica een keer naar zijn grootje.

Kevin.
Ga toch vissen, dan vang je nog eens wat 8)
Gebruikersavatar
Danny Groote
Berichten: 175
Lid geworden op: 03-04-2007 00:51
Locatie: Drenthe

03-09-2007 14:30

Hallo bedankt voor de reacties. Ik heb ze wel gekocht, zit ten slotte ook met een budget, en het was in het geheel een mooie karperuitrusting voor weinig geld, maar goed zal dus wel een beetje rekening moeten houden met de regen.
Kevin wat je zegt over die dure delkims zit ook wel wat in.
Maar ja het is wel een beetje jammer, ben niet van plan om als ik in mijn tent lig en het gaat hard regenen, naast mijn hengels te gaan zitten ofzo..


Een maat van mij heeft een paar beetmelders 'the beast' (fox geloof ik, ik twijfel ff want ze zitten in een ultimate foudraaltje maar die kan ook van zijn rodpod zijn), 5 jaar geleden 2ehands gekocht, 1 ervan is zelfs eens omgevallen heeft dus een hele nacht in het water gelegen.
Als er wat geld is toch maar eens ff daar naar kijken..
Gebruikersavatar
Kevinskie de Boer
Berichten: 542
Lid geworden op: 12-02-2005 17:34

03-09-2007 16:02

Veel succes met je beetmelders :wink: Ze houden het best een tijdje uit en je zult langzaamaan na een tijdje gebruiksverschijnselen waarnemen, het is niet zo dat ze er in 1 keer mee op houden ( altans bij mij niet :D )en dan is het tijd om te reparen of nieuwe te kopen :wink:
Wat jij zegt is zeker een nadeel dat wanneer je in je tent ligt met regen en je beetmelders er mee ophouden, maar daar heb ik geen last van want als het regent snacht vis ik niet ALS ik uberhaupt als s,nachts ga vissen, ik zit vaak gewoon avonden ( einde van de middag tot laat in de avond ) te vissen of s,ochtends vroeg dus ik heb er geen last van :wink:

Als je er inderdaad vanuit wilt gaan dat je tien jaar vooruit kan met de zekerheid dat ze goed blijven functioneren moet je veel geld uit je portemonnee trekken en delkims oid kopen, maar dat vind ik gewoon niet ideaal om de hierboven vermelde redenen.

Kevin.
Ga toch vissen, dan vang je nog eens wat 8)
Plaats reactie