Soul tent alcatraz


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeroen van Goozen
Berichten: 140
Lid geworden op: 06-07-2003 02:00
Locatie: Hazerswoude rijndijk

17-08-2007 12:27

Heeft iemand deze tent al aangeschaft, ben erg benieuwd hoe de kwaliteit van deze tent is. en of hij makkelijk op te zetten is.

Ik hoor graag wat

Gr Jeroen
Christian Ruit
Berichten: 20
Lid geworden op: 19-07-2007 20:37

17-08-2007 12:53

Hey Jeroen,

Ik heb de tent een paar weken terug gekocht voordak naar frankrijk ging. Heb hem dus gelijk goed getest.

Het is echt een super tent met normale ruimte naast je bedchair voor je overige spullen. De tent is dus niet te groot en absoluut niet te klein.

Hebben 1 nacht echt bizar noodweer gehad waardoor we in de auto zijn gaan zitten. Regen zo hard; was echt bizar en bliksemen, was net dancevalley daar maar toen ik 's ochtends terug kwam in me tent was het net alsof er niks gebeurd was alleen heb toen een klein beetje last gehad van condens maar das niet zo gek met zulk weer en enkeldoeks. Het was in ieder gval niet zo dat de druppels naar beneden kwamen zoals je weleens hoort.

Grondzeil vind ik persoonlijk wat aan de dunne kant, maarja het is maar een grondzeil.

Verder is de tent vrij laag, ik weet niet hoelang jij bent maar voor mij is het niet echt een probleem want ben zelf maar 1,70.

Hoop dat je hier wat aan heb, tent is TOP!!!
(Staat na paar keer oefenen binnen 3 minuten).


Groeten Chris
Ramon Luttikholt
Berichten: 65
Lid geworden op: 05-06-2003 02:00
Locatie: Goor

18-08-2007 20:23

[quote="Christian Ruit"]Hey Ramon,

Ik heb hem nu ook een paar weken en al gebruikt in frankrijk.
Kmoet eerlijk zeggen dat het mij nog niet eens is opgevallen.

Wat is verder jou ervaring met deze tent?

Hij is wat laag maar vind het wel en TOP tent.


Groeten Chris[/quote]

Ik heb de tent nog niet gebruikt, heb 'm ook vooral voor gevallen als ik niet met de auto bij de stek kan komen of als er veel muggen zijn (ik slaap normaal gesproken in mijn Berlingo met ramen open). Deze tent was eigenlijk mijn enige keus vanwege het doek. Mijn gevoel zegt dat deze tent van alle tenten (in deze prijsklasse) de minste kans heeft op lekkage. Groot minpunt vind ik de bevestiging van de stang voor het luifeltje. Die dingen kunnen niet veel hebben (kunststof klemmetje aan de stang was beter geweest, ook voor de druk op het doek). Verder makkelijk opzetten (even een paar keer oefenen) en qua grootte voor mij perfect.

Wellicht zijn er inmiddels meer ervaringen ...

Gr. Ramon
Gebruikersavatar
Taco van der veen
Berichten: 1024
Lid geworden op: 19-05-2007 16:01
Locatie: Z-H

08-03-2008 16:47

Geloof ik kan je hem ook terugklappen of zoiets..
Plaats reactie