vraag over verschil in bussen

Plaats reactie
Thomas de nieuwe
Contacteer:

29-05-2007 23:05

Bij een van mijn hengels is bij de bus van het het topoog-deel de rand bij de pensluiting aan de ene kant iets dikken dan aan de anderen kant. Dit is niet het geval bij mijn anderen hengel! en bij al mijn anderen hengels is het ook niet!

Nu is mijn vraag kan dit gevolgen hebben voor de toekomst?? bijvoorbeelt dat de hengels eerder zal bezwijken onder grote druk?? ik heb er echter wel al wat karpers mee gedrilt en er nog geen problemen mee ondervonden!

gr.Thomas
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Mark Brouwer

30-05-2007 12:34

Jij vist toch met die Shimano speedmaster hengels?

Zo ja, dan heb jij geen bussluitingen maar een gewone
oversteek sluiting. Naar mijn idee gewoon net iets dik-
ker gelakt aan 1 zijde, moet geen gevolgen hebben.

Gewoon lekker doorvissen 8)
"Dode brasem vangen, da's pas erg!"
Thomas de nieuwe
Contacteer:

30-05-2007 12:54

Ja weet ik veel hoe dat heet :oops:

Het is zeker niet dikker gelakt! de ene kant is bijna 2keer zo dit als de anderen kant!

gr.Thomas
Edward van Berkum
Contacteer:

30-05-2007 14:02

Het is een pensluiting overigens...op het onderste deel zit een pen, waarover het topdeel heengeschoven wordt(uiteindelijk steek je wel de top over de pen).

Zou het kunnen dat het stukje gevlochten carbon op het topdeel aan de ene kant iets dikker is als de andere kant?
Wellicht lijkt het dat de rand dunner is, maar wat er onder het gevlochten stukje zit kan je niet zien.
Mocht je twijfelen zou ik terug gaan... zal die van mij ook eens checken...

Ben je in de mogelijkheid een foto ervan te maken waarop het zichtbaar is?

Groet,

Edward
Thomas de nieuwe
Contacteer:

30-05-2007 15:31

Ja edward dat zou kunnen dat het gevluchte carbont iets dikker is! en helaas ik ben momenteel niet in de mogelijk heid om goede foto's ervan te maken aangezien mijn moeder met haar 9mp camera in nepal zit en mijn broer met zijn 7,5 mp camera in tokio :roll: Ik heb alleen mijn camera op mij mobieletelefoon maar daar is het niet op te zien! Ik denk ook niet dat het een heelgroot probleem is maar het zijn toch geen goedkope stokken dus daar wil je geen onzekerheid bij hebben :wink: voor de zekerheid zal ik het nog wel ff navragen bij de winkel waar ik ze gekocht heb!

groet Thomas
Thomas de nieuwe
Contacteer:

04-06-2007 19:41

Ik ben inmiddels bij de winkel geweest en volgens de verkoper is er niks ernstigs aan de hand! Hij zij dat als er fabrikaals wat mee aan de hand was dat hij al lang gebroken was tijdens het eerste gebruik! dus gelukkig nergens om je zorgen over te maken!

gr.Thomas
Kees Ouwehand

04-06-2007 19:43

Elke hengel heeft een harde en zachte kant. :D

Ook de hengels waarbij jij het dus kennelijk niet kan zien. :roll:
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Kenny Willems
Contacteer:

05-06-2007 01:59

hehe de mensen van tegenwoordig kopen hengels terwijl ze niet weten hoe ze gebouwt zijn, verschil tussen oversteek en insteek kennen ze wel, maar pen sluitingen niet :o

Sorry jongens.
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Thomas de nieuwe
Contacteer:

05-06-2007 08:01

wat het jij nou weer slechte dat gehad! :roll:

Maar ik wist het in eerste instantie wel maar als iemand ineens zegt dat het anders heet dan geef ik gewoon toe dat ik wel eens fout had kunnen zitten! Maar kom op zeg, het is maar een naam van een gedeelte van de hengels!

gr. Thomas
Plaats reactie