Molens


Arjan van Dijk
Berichten: 133
Lid geworden op: 27-06-2006 16:06

26-04-2007 15:58

Niet zo zeuren gebroeders Bril, ook ik sluit me volledig bij Rob (jjr) aan en deel zijn mening t.o.v. de Stratos en de USA. Ieder heeft zijn mening, respecteer die dan ook. Of wil je gaan beweren dat stratos kwalitatief beter is dan de USA? Zet je zelf niet onnodig voor schut en doe dat maar niet.

Maar waar waren we, Henry ik kan je adviseren voor de USA's te gaan maar dat kon je waarschijnlijk al uit bovenstaande opmaken. Je wou voor grote lijncapp. is de 6500b dan nix voor je? Onduidelijk is echter altijd bij de USA's hoe groot de lijncapp daadwerkelijk is. Op mijn 6500 gaat rond de 350 à 375 meter 38 honderdste. Ze zijn echter wel wat aan de grote maat, maar je hoeft ze tenslotte niet de heledag in je handen te houden.

De aero's durf ik je niet aan te raden heb ervaring met de gte's de voorganger van de xte zullen we maar zeggen, opzich prima molen. Nadeel, het plakken van de slip wat met name onder de top afdrillen de nodige risico's met zich meegeeft...

Maar goed je moet het zelf weten natuurlijk, succes met je aankoop.
Gebruikersavatar
koen bril
Berichten: 895
Lid geworden op: 07-11-2005 16:22
Locatie: lutten
Contacteer:

26-04-2007 16:59

Arjan ik zet me echt niet voor schut. Zou ik me voorschut zetten als ik hier mijn mening geef denk het niet. De mening van mijn broer en ik word niet echt gewaardeerd hier. Fox maakt klote molens dat is de mening van bijna iedereen hier. Mijn mening is dat Fox gewoon goede molens maakt. Oei of zet ik me nu voorschut? :roll:
Gebruikersavatar
mario niemann1
Berichten: 263
Lid geworden op: 26-02-2006 20:35
Locatie: raalte

26-04-2007 17:14

he,

denk dat je het anders moet lezen mijn fout
de slip van de USA is veel fijner (dat weet ik zeker)

mvg mario
Arjan van Dijk
Berichten: 133
Lid geworden op: 27-06-2006 16:06

26-04-2007 17:51

Nee koen, ik zeg niet dat Fox kut is helemaal niet. Maar om ze nu te wagen aan een vergelijking aan de USA's lijkt me link. De USA's hebben zich al ruim 20 jaar bewezen en ze blijven top, zowel voor zoet als voor zout en zowel voor grote als voor kleine vissoorten. Net zoals Mario al zei, even goed lezen pas dan snap je wat ik precies bedoelde.

Wellicht dat Fox, na het verwerken van de kinderziektes ooit ook topmolens kan produceren. Jij of je broer vist ermee, hij vind ze prima, mooi toch!? Ieder zijn mening.

Succes en even goede vrienden
Gebruikersavatar
koen bril
Berichten: 895
Lid geworden op: 07-11-2005 16:22
Locatie: lutten
Contacteer:

26-04-2007 17:58

Ik heb de stratos nooit met de usa vergeleken. Maar omdat het hier om een bepaald budget ging had ik zo iets van een stratos kan ook. :wink:
matthijs den Dunnen
Berichten: 996
Lid geworden op: 16-08-2006 15:37
Locatie: Hoog-blokland

26-04-2007 18:17

lekker belangrijk :-?

iedereen vist met andere molens
en als er word gevraagt om advies, en je geeft je advies en mening over je eigen molen

word er gezegt dat je je zelf voor schut zet

waar slaat dit op :-? :-? :-?

ontopic:

de usa B vist super en heeft een geweldige slip
maar ik ben alleen maar minder gaan vangen :oops: :lol:

en ja als je fox een supermolen vind kan dat tog :wink:
Gebruikersavatar
mario niemann1
Berichten: 263
Lid geworden op: 26-02-2006 20:35
Locatie: raalte

27-04-2007 17:44

uhm ?

het gaat hier toch niet over vinden
en het is zo dat de USA een super slip
heeft en dat (weet ik niet en geloof het echt )
dat de foxs molens ook heel goed zijn.

wil alleen zeggen dat je er geen spijt van
zou gaan krijgen als je de USA haalt.

mvg mario