IK HEB EEN RF 15E VOOR OP MIJN VOERBOOT , HEB ALLEBIJ DE ANTENNES VELENGT DOOR DE VEREN UIT TE TREKKEN EN HEB ZE 17CM GEMAAKT VANAF DE PRINTPLAAT(JE KAN ZE WEL 3O CM MAKEN) OP HET BOOTJE EEN PEN VAN 14 CM GELIJMT EN DAAR ZIT DE VEER IN EN MET EEN BEUGEL ACHTER ME VOERBOOT GEMAAKT , BIJ DE RF 15 OOK OP DIE MANIER DE ANTENNE VELENGT EN IN DE HOUDER EEN GAT GEBOORD EN ER EEN BOUT INGELIJMT EN NU STAAT HIJ OP EEN BANKSTICK VAN 120 CM
GISTEREN BEN IK HET WEZEN TESTEN MET SLECHT WEER WERKT PERFECT EN IK HEB EEN BERIJK VAN 130 METER DAN BEVRIEST HET BEELD EN NA 150 METER VALT HET SIGNAAL WEG
ZIJN ER MENSEN DIE OP DEZE MANIER VERDER KOMEN DOOR BIJV DE ANTENNES LANGER TE MAKEN ???
BRAM
ANTENNE,S VERLENGEN HUMMINBRID RF 15E
-
Capslock
Kijk eens op http://www.dekarperpagina.nl staat ook het een en ander over.
Maar wil je nog verder dan ?
gr Sander.

Kijk eens op http://www.dekarperpagina.nl staat ook het een en ander over.
Maar wil je nog verder dan ?
gr Sander.
-
sander
je heb het dan over een omgebouwde die 400 a 450 kost ik heb het zelf gedaan door heel simpel de veren uit te trekken heeft me 229 euro gekost
ik heb deze week een andere beugel achter mijn bolieboot gemaakt eerst lag het bootje 3 cm onder water maar nu heb ik hem 3cm verhoogt dat hij net het water raakt
het berijk is nu 150 meter alleen als ik de boot terug vaart zit het bootje achter mijn boot en bevriest het beelt maar op 120 meter is het terug dit is verder dan ik gedacht had en is voor mij ver zat maar ik vraag me af of een groter berijk mogelijk is
is er iemand die op deze manier nog verder komt ik heb er over gedacht om de veren eraf te halen en er koper draad op de printplaten van 17 cm lang te solderen iemand hier ervaring mee
of een halve golf antenne op de rf 15 te zetten
bram
je heb het dan over een omgebouwde die 400 a 450 kost ik heb het zelf gedaan door heel simpel de veren uit te trekken heeft me 229 euro gekost
ik heb deze week een andere beugel achter mijn bolieboot gemaakt eerst lag het bootje 3 cm onder water maar nu heb ik hem 3cm verhoogt dat hij net het water raakt
het berijk is nu 150 meter alleen als ik de boot terug vaart zit het bootje achter mijn boot en bevriest het beelt maar op 120 meter is het terug dit is verder dan ik gedacht had en is voor mij ver zat maar ik vraag me af of een groter berijk mogelijk is
is er iemand die op deze manier nog verder komt ik heb er over gedacht om de veren eraf te halen en er koper draad op de printplaten van 17 cm lang te solderen iemand hier ervaring mee
of een halve golf antenne op de rf 15 te zetten
bram