Rod Visions Victory hengels


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Erik van der Mierden
Berichten: 348
Lid geworden op: 21-02-2003 01:00
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

23-02-2007 13:40

Goededag mensen,

Via mijn eerdere zoektocht naar Jim Gibbinson Eclipse ben ik Rod Visions tegen gekomen. Deze hengels worden gebouwd door Dick Willemsen uit Apeldoorn.

Heb al contact met deze man gehad en uitvoerig gemaild met deze man over mijn wensen e.d.

Nu is Rod Visions nog niet zo landelijk bekend, ze hebben dit jaar wel op de beurs gestaan en ook met een stukje in De Karperwereld.

Mijn vraag is of er mensen zijn die vissen met de Victory hengels van Rod Visions, en dan vooral de Adept of Escapade range??

Alvast bedankt

groeten Erik
Never argue with an idiot. He'll only bring you down to his level, and beat you with experience
Harold Janssen
Berichten: 7
Lid geworden op: 12-02-2005 12:26
Locatie: Weurt Gld

23-02-2007 21:27

Ik ga daar morgen 2 glas hengels ophalen 8)
Ik verwacht er veel van heb ze op de beurs gevoeld en in de hand gehad.
Zag er gelikt uit en de prijs ook ok.
De knollen van vandaag zijn de biggen van de toekomst ,dus behandel ze met zorg!!!!!
Jan Vitam
Berichten: 167
Lid geworden op: 20-01-2003 01:00
Locatie: Scheveningen

24-02-2007 13:31

Ik heb beide blanks en hengels gezien en gevoeld, ben zeer onder de indruk van met name de Adept. Uitermate geschikt voor de doorsnee omstandigheden in binnen- en buitenland. Dick importeert deze blanks uit Nieuw Zeeland en bouwt ze werkelijk fantastisch af in samenspraak met de toekomstige eigenaar. Een absolute aanrader dus !!.
Gebruikersavatar
Erik van der Mierden
Berichten: 348
Lid geworden op: 21-02-2003 01:00
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

26-02-2007 09:01

Jan & Harold,

Bedankt voor jullie reactie! De hengels worden idd afgebouwd op CTS blanks!

Verder staat er een bezoekje aan Dick in de planning, alleen nu nog een sponsers zoeken en het vakantiegeld afwachten :lol:

Maar nog andere mensen die ervaringen hebben met Rod Visions?

Groeten erik
Never argue with an idiot. He'll only bring you down to his level, and beat you with experience
Harold Janssen
Berichten: 7
Lid geworden op: 12-02-2005 12:26
Locatie: Weurt Gld

26-02-2007 10:43

Je zult er geen spijt van krijgen ik heb zaterdag mijn hengels op gehaald.
Daarna ermee naar het water en wat drild dat toch lekker zo`n glasstok,en de uitstralling die ze hebben precies volgen mijn wensen.
Ik heb gekozen voor de glas blanck uit Nieuwzeeland .
Kortom Dick bouwt top spul.
De knollen van vandaag zijn de biggen van de toekomst ,dus behandel ze met zorg!!!!!
Plaats reactie