HELP HELP(FOX EURO EASY DOME)HELP HELP HELP HELP


Plaats reactie
peter de ruijter
Berichten: 376
Lid geworden op: 30-11-2003 01:00
Locatie: NIEUW VENNEP

04-01-2007 15:20

hallo
ik heb een klein jaar geleden een fox euro easy dome aangeschafd,tot mijn spijt heb ik nu een groot probleem.
de tent is gaan scheuren op het stiksel,op het gedeelte van het grote doorkijk vlak daaronder zit nog een groene flap voor de wind zeg maar.
op die twee gedeeltes gaat het dus loslaten.
ik heb al een scheur van 5 cm,en op andere gedeeltes van de naad gaat het ookal loslaten.tent is net een jaar oud en lijkt mij niet dat dat al moet gebeuren na een jaar,kost toch een hoop geld zo n tent nietwaar???
ook kleine gaatjes in het grote doorkijk venster,ik heb al het vernieuwde model van de euro easy dome (niet de x type).met het zachte doorkijk materiaal omdat het oude stug was en daar ookal problemen mee waren met scheuren.
ik heb helaas mijn aankoopsbon niet meer,kan hem nergens meer vinden.
de zaak waar ik hem heb gekocht zegt dat ik een bon moet kunnen tonen wat ik ook wel begrijp van hun kant.
kan iemand mij evt een kopie sturen van zijn aankoopsbon????????
of mij vertellen waar ik terecht kan voor dit soort problemen?
ik heb fox al een mail gestuurd maar daar krijg ik ook geen antwoord van.
ik heb gezien dat er in de tent ook een serienummer staat kunnen ze daar aan zien wanneer de tent verkocht is toevallig.
ik hoop snel iets te horen van iemand die mij zou willen helpen,ik ben echt ten einde raad.
help help
alvast bedankt
groetjes peter de ruijter te nieuw vennep
Gebruikersavatar
Pim Houten
Berichten: 17
Lid geworden op: 06-11-2006 11:52
Locatie: Ruurlo

05-01-2007 08:36

Peter,

als ik je goed begrijp dan laat de naad aan de onderkant van de deur los? (grote doorkijk? je bedoelt het raam?)
Het lijkt er gewoon op dat er een stiknaadje loslaat, kan gebeuren, toch?
Ik heb zo'n probleem ook wel eens gehad, tent van een ander merk en iets duurder, heb hem door een campingzaak bij mij in de buurt opnieuw laten stikken.
Het klopt dat er een serienummer instaat. Aan de hand hiervan kan men zien wanneer het product geproduceerd is. Dit ligt natuurlijk voor jouw aankoopmoment. Heel begrijpelijk natuurlijk dat jouw winkelier om een aankoopbewijs vraagt daar er op deze tenten een soort van garantie zit.
Als men nu de productiedatum hanteerd voor aanvang garantie termijn en de tent heeft een jaar in de winkel gelegen dan zou je teoretisch al iets kopen zonder garantie.
Om dit te voorkomen vraagt men om het aankoopbewijs. (je bewaard hem van je tv of iets duurs toch ook?)

Dus probeer die campingzaak eens of vraag je winkelier of de vertegenwoordiger van Fox er eens naar zou willen kijken.
Moet zelf eerlijk bekennen dat er weinig merken kunnen tippen aan hun service, ben tot nu toe altijd netjes behandeld.

Groeten,
Pim
Gebruikersavatar
joris Leferink
Berichten: 837
Lid geworden op: 15-12-2002 01:00
Locatie: Haaksbergen

05-01-2007 09:35

Als je veel bij de zelfde winkelier koopt een beetje flauwe reactie.
Bij de meeste spullen wat ik retour heb gedaan van Fox heb ik nog nooit een aankoopbewijs laten zien, doen ze naar mijn mening ook nooit moeilijk om.

Maar je kunt inderdaad naar een camping zaak heen gaan, maar zou het eerst nog een keer bij je winkelier proberen/vertegenwoordiger.

Groeten Joris
Plaats reactie