FOX ILLUMINATED SWINGERS


Plaats reactie
arjan kroeze
Berichten: 58
Lid geworden op: 11-10-2005 21:01
Locatie: Oude-tonge

27-11-2006 17:30

Kan iemand me helpen;

Ik ben aan het twijfelen tussen de fox euro swinger en de fox illuminated swinger.

Ik vraag me af of de fox illuminated swinger veel stroom vreet.
Gebruikersavatar
Louise Eghuizen
Berichten: 95
Lid geworden op: 10-12-2006 21:26
Locatie: Dalfsen

01-01-2007 18:15

Hallo,
Ik vis nu een halfjaar met de Illuminated Euro Swingers en ze bevallen prima!

Het vreet weinig stroom nog geen 1 keer de baterijen veranderd.

Ik gebruik ze in samenwerking met de Fox Micron RX piepers en het werkt fantastisch!

Kost wel wat meer, maar dan heb je ook wat moois! :)
Gebruikersavatar
martijn bunte
Berichten: 1342
Lid geworden op: 25-07-2006 16:22
Locatie: ENSCHEDE
Contacteer:

01-01-2007 18:55

de vrouwen zijn in aantocht :o en dat dicht bij huis :lol: :wink:
aldejekes loat goan!
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

01-01-2007 19:09

martijn bunte schreef:de vrouwen zijn in aantocht :o en dat dicht bij huis :lol: :wink:


vomd je dat erg dan karper chicks :-?

gr Thomas
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Gebruikersavatar
martijn bunte
Berichten: 1342
Lid geworden op: 25-07-2006 16:22
Locatie: ENSCHEDE
Contacteer:

01-01-2007 19:54

nee hoor integendeel,goeie ontwikkeling.had het neer gezet omdat daar waar zij woont ik vrij actief vis,vandaar :wink:
aldejekes loat goan!
diëgo truijen
Berichten: 399
Lid geworden op: 19-08-2006 22:38
Locatie: someren

01-01-2007 20:24

Beste arjan.
Met welk merk optonics vis je m'n vismaat heeft ook de illumined swinger had voorgaant de fox mmx is nu overgestapt op delkim's en daar kan hij de swingerverlichting niet mee gebruiken. Dus als je toevallig van plan bent andere piepers te kopen dan fox zou ik voor de euro's gaan.
Met vriendelijke groet Diëgo Truijen
Als ze me missen.
Dan ben ik vissen.

http://www.carpproducts.nl neem een kijkje vele artikelen online voor mooie prijzen.
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

01-01-2007 21:18

diëgo truijen schreef:Beste arjan.
Met welk merk optonics vis je m'n vismaat heeft ook de illumined swinger had voorgaant de fox mmx is nu overgestapt op delkim's en daar kan hij de swingerverlichting niet mee gebruiken. Dus als je toevallig van plan bent andere piepers te kopen dan fox zou ik voor de euro's gaan.
Met vriendelijke groet Diëgo Truijen


ander stekkertje erop maken en ze doen het weer..

volgens mij zijn d'r zelfs verloop stekkertjes op de markt..

dit werkt in ieder geval voor de sounderbox dus ik neem aan ook wel voor de swingers.

Gr. Remko
Gebruikersavatar
YueOn Liu
Berichten: 269
Lid geworden op: 23-07-2006 21:59
Locatie: Zwijndrecht

01-01-2007 22:35

Remko Oude Elferink schreef:
diëgo truijen schreef:Beste arjan.
Met welk merk optonics vis je m'n vismaat heeft ook de illumined swinger had voorgaant de fox mmx is nu overgestapt op delkim's en daar kan hij de swingerverlichting niet mee gebruiken. Dus als je toevallig van plan bent andere piepers te kopen dan fox zou ik voor de euro's gaan.
Met vriendelijke groet Diëgo Truijen


ander stekkertje erop maken en ze doen het weer..

volgens mij zijn d'r zelfs verloop stekkertjes op de markt..

dit werkt in ieder geval voor de sounderbox dus ik neem aan ook wel voor de swingers.

Gr. Remko


klopt op ebay staan ze voor de luie a-technische mensen zoals ik ..
Seizoen 2008:
Doelstelling:
Geen grote karpers vangen maar Veel mooie karpers vangen.
Actief /passief verhouding 70%/30%
diëgo truijen
Berichten: 399
Lid geworden op: 19-08-2006 22:38
Locatie: someren

03-01-2007 14:51

Wist ik niet. Dacht dat er alleen de nightlites op pasten. Weer wat geleert :lol:
Als ze me missen.
Dan ben ik vissen.

http://www.carpproducts.nl neem een kijkje vele artikelen online voor mooie prijzen.
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

03-01-2007 14:58

Gewoon Euroswingers kopen, een paar betalights erin en je hebt ook verlichte swingerkoppen. Alleen deze vreten geen stroom en gloeien altijd! Goedkoper alternatief, kan niet kapot gaan, geen gerommel met stekkertjes en zo. Ook al mogen er dan stekkertjes zijn voor in Delkim (ook voor F4E, Ultimate, Knucklehead, Solar???) dit zijn ook weer extra kosten en je zit toch gebonden aan Fox (of Delkim dan) optonics anders heeft het systeem geen functie. Dus ik zou voor de euroswingers gaan, wat overigens trouwens prima swingers in het gebruik zijn.
arjan kroeze
Berichten: 58
Lid geworden op: 11-10-2005 21:01
Locatie: Oude-tonge

03-01-2007 22:46

Oke ik ben nu een stuk wijzer geworden heb zelf fox mx digitaal.
Bedankt voor de reacties
stefan koolstra

05-01-2007 19:53

Wat betreft het "ombouwen" van de fox illuminated swinger, het kan ook nog op een andere manier zal hem even proberen te uit te leggen:

Er zit als het goed is een 9V led in de fox swinger, deze werkt normaal "alleen" op de fox.

Als je nou een 2.2 V ledje koopt en deze vervangt door het huidige ledje moet hij gewoon werken op de Delkim, houd er wel rekening mee dat het stekkertje niet goed in je Delkim gaat vanwege de tags (gaten zitten niet goed boven de input).

Het is wat knutselwerk, maar dan heb je wel wat, maar houd wel goed in de gaten dat je op deze manier minder licht krijgt als met het fox ledje, maar het werkt wel.....

Groetjes,

Stefan Koolstra
Plaats reactie