HELP! Wat te doen met mijn kapotte Explorer


Plaats reactie
Leon Lochtman
Berichten: 47
Lid geworden op: 26-04-2003 02:00
Locatie: Kerkrade (limburg)

29-10-2006 08:12

Wie kan mij helpen?
Heb in Mei een bijna nieuwe Fox Explorer gekocht.
Nog nooit ermee gevist, nu wilde ik hem laatst opzetten.
En ja hoor, met het naar voren bewegen van de baleinen brak er ter hoogte van het spreidblok een balein over, vlak bij zo'n scharnierpuntje!!
Helaas heb ik het adres(en geen rekening) meer van de vorige eigenaar.
Mijn lokale viszaak wilt het alleen maar repareren (Garantie) als ik een rekening heb...is dit normaal? Wie heeft hier ervaring mee, en weet of ik losse onderdelen kan bestellen en hem eventueel zelf kan repareren? of hem toch kan opsturen ergens naartoe?
Alvast bedankt.
Groetjes, Leon.
Gebruikersavatar
lust frank
Berichten: 816
Lid geworden op: 24-09-2004 22:50
Locatie: Koolskamp - België
Contacteer:

29-10-2006 08:29

Leon,

Je zou de precieze aankoopdatum moeten weten dat hij aangekocht geweest is, of toch in ieder geval waar hij aangekocht geweest is. Zo zal je normaal garantie kunnen verkrijgen voor het breken van deze balein.

Zoniet kan je deze wel apart bestellen bij Fox en eventueel laten repareren in je plaatstelijke hengelsportzaak of zelf gaan repareren.

Nu 'k moet wel zeggen dat wij hier in België toch een betere service krijgen van de hengelsportzaken. Hier gaan ze niet zo'n problemen ervan maken als je ergens in je hengelsportzaak binnenstapt waar je normaal je tuig aankoopt gaan die toch niet zo moeilijk doen hoor.
In de meeste hengelsportzaken hier wordt zelfs geen bewijs gegeven van aankoop. Hier bieden ze gewoon service !!

Mvg
Frank
----------------------------------------------------
bezoek onze site en forum http://www.carpmates.be
----------------------------------------------------
http://www.fishing.be
----------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

29-10-2006 09:39

leon,

Je moet gewoon effen contact opnemen met fox international belgie.
Dan vraag je naar andre akkermans (vertegenwoordiger).
Leg het probleem voor aan andre en hij gaat het voor je regelen.
Ik heb wel eens het zelfde gehad en is toen perfect opgelost.
fox is erg begaan met klachten van klanten en zal zeker iets voor je doen ongeacht wat de winkelier je voorhoud.

Helaas heb ik het directe nummer van dhr akkermans niet meer anders had ik je deze direct gegeven.

succes

mvg

viktor
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

29-10-2006 10:13

Voor de goede orde Andre Akkermans is geen vertegenwoordiger bij Fox.
Hij vertegenwoordigt Fox binnen de Benelux in een iets andere functie.
Een e-mail naar deze dame kan je een heel eind verder helpen.
Problemen met materiaal zijn door hun op een zeer nette manier opgelost.
Stuur er liefs een foto bij van het kapotte onderdeel werkt een stuk sneller.

Cindy Belmans cindyb@foxint.com
FOX International Group Ltd.
Transportzone
Riyadhstraat 39
2321 Meer
België.
Telephone - +32 (0)3 660 29 84
Leon Lochtman
Berichten: 47
Lid geworden op: 26-04-2003 02:00
Locatie: Kerkrade (limburg)

03-11-2006 14:31

Bedankt voor de reactie's!
Ik heb dus naar die "cindy"een email gestuurd en wel de 29ste Oktober.
Compleet met mooie close ups.
Maar tot nu toe nog geen reactie terug?
Wachten nog maar ff.....en dan?
Groetjes, Leon.
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

03-11-2006 20:03

effen opbellen,en druk opvoeren :lol:

fijn weekend

mvg

viktor
Plaats reactie