En alweer een rodpod vraag


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ruud Engelbarts
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-09-2005 20:03
Locatie: Lichtenvoorde

31-10-2006 18:37

En niet zomaar een rodpod vraag;

Momenteel vis ik met een nash x-lite pod. Deze is ideaal voor gebruik op de kade's en rechte stukken oever, echter het grote nadeel zit hem in de verstelbaarheid van de hoogte. Zo kunnen bijvoorbeeld nooit en te nimmer de toppen in de zogehete "Frankrijk" style. Maar ook het tegenovergestelde juist die toppen omlaag drukkken valt behoorlijk tegen. Nu heb ik mij al wel georienteerd in de op het moment aanwezige type's echter zijn er maar paar die echt aan mijn volwachtingen voldoen. Voordat ik verder ga, voor de losse banksticks freaks; ook hier wordt mee gevist maar aangezien bij veel op mijn beviste wateren een grondboor nodig is om ze ook maar de grond in te krijgen ivm afgewerkt puin/grind is een rodpod zo ongeveer een must. Nadat ik rondgekeken had op het internet op onder andere de sites van armiauid maar ook nr-rutenbau is het hoofdje helemaal op tilt geslagen, er moet en zal een eigenbouw rodpod komen, compleet naar mijn eigen wensen. Nu heb ik de luxe om een vader te bezitten wie het bewerken van metaal in kaart heeft gebracht, dus dat zit snor. Nu de uiteindelijke vraag:
Gaarne informatie/foto's/sites en eventuele tips over handgebouwde rodpods, deze zijn vaak aangepast aan persoonlijke wensen, en juist hier gaat het om. Deze kan ik dan ideeen opdoen en die weer verwerken na mijn wensen om zo uiteindelijk een strakke pod aan de waterkant te hebben staan.

Alvast bedankt!

Ruud Engelbarts
Gebruikersavatar
Ruud Engelbarts
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-09-2005 20:03
Locatie: Lichtenvoorde

01-11-2006 22:28

niemand :cry:
Ted Strik
Berichten: 160
Lid geworden op: 09-10-2006 08:25
Locatie: Helmond

02-11-2006 11:01

laat je pa een amiaud model maken. Khebber zelf ook 1, werkt perfect op iedere ondergrond.
Plaats reactie