Fox MX


Plaats reactie
Gebruikersavatar
mario laseur
Berichten: 513
Lid geworden op: 09-04-2006 14:14
Locatie: amersfoort
Contacteer:

22-10-2006 11:33

Ik lees hier eigenlijk alleen maar goede reactie's over deze beetmelder, dus ik begin me toch iets af te vragen.
Ik heb in Juli 3 nieuwe gekocht, de eerste begaf het na 2 weken, zette hem uit en ging nooit meer aan terug gegaan nieuwe gehad.
Maand later 2e, in de regen vissen wil me hengels opnieuw ingooien zet hem uit wil hem weer aan zetten en niet meer doen, thuis gekomen batterijen eruit laten drogen nieuwe batterijen erin niet meer doen, weer kapot, dag later denk ik van probeer het nog is doet die het spontaan weer?
Gisteren ga vissen zet ze aan allemaal goed, begint behoorlijk te regenen, na de regen denk ik van gooi me hengels is opnieuw in, eerste 2 niks aan de hand zette ze uit en eenmaal ingegooid weer aan, gewoon werken, derde pak ik me hengel eraf, en hoor een soort van zwak piepje geen lampje of iets aan, en weer niks meer doen paar minuten later zet hem aan en weer werken laat hem 10 minuten aan staan en weer een zwak piepje en gaat dan uit waarna je hem vervolgens weer aan kunt zetten en dit herhaalt zich dan constant, hij gaat gewoon uit zichzelf uit, heb er ook al tich keren nieuwe batterijen in moeten doen, omdat ze die opvreten, ik vind het echt waardeloze dingen.
Maar omdat ik hier toch wel veel goede reactie's lees over de mx begin ik me toch af te vragen of ik de enige ben die niks anders als ellende heeft met die dingen of dat er nog meer mensen dit hebben.
Gebruikersavatar
chris hagman
Berichten: 218
Lid geworden op: 19-05-2006 23:20
Locatie: delft

22-10-2006 11:35

ik heb er nog nooit last van geahd en heb er lang mee gevist met de mx

vindt wel vreemd
Gebruikersavatar
Jovani Giljam
Berichten: 162
Lid geworden op: 20-08-2006 21:34
Locatie: Rotterdam

22-10-2006 11:42

nog nooit problemen gehad met de M , MX of de MMX allen top !!!

8)
Afbeelding
http://www.kgb-baits.nl

groot, groter, grootst...
Gebruikersavatar
Maik van de Camp
Berichten: 595
Lid geworden op: 21-04-2005 21:26
Locatie: Noord-Brabant

22-10-2006 16:55

Nooit geen pech mee gehad, ik vind het perfecte dingen. Maar de volgende worden toch delkims
Carpe Diem...!
Dirk Westerhof
Berichten: 98
Lid geworden op: 15-08-2006 17:01
Locatie: Friesland

22-10-2006 17:20

Heb nu SXén maar de mx hebben mij 3 jaar vergezeld naar de waterkant en nog nooit een probleem mee gehad!
Tight lines!
Gebruikersavatar
mario laseur
Berichten: 513
Lid geworden op: 09-04-2006 14:14
Locatie: amersfoort
Contacteer:

23-10-2006 13:01

Dan heb ik wel heel veel pech als ik het zo lees, ik ga nu weer deze voor garantie laten maken/vervangen en dan gaan ze eruit, ik zal wel domme pech hebben met die dingen maar ik ben ze echt meer dan zat :evil: ga denk weer voor de knuckleheads, heb ik vroeger ook gehad nooit problemen mee :lol:
Plaats reactie