Overwrap plus winterskin?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bas Bakker
Berichten: 1598
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

14-09-2006 16:21

Heren,

nu heb ik voor de waterkant een mooi camouflage overwrap. Ik ben er helemaal weg van :roll:

Wat ik me nu af vroeg is of er een soort van winterskin is voor een overwrap. Je zou er ook een tweede wrap over kunnen gooien maar werkt dat?

Het zou mij zeer op prijs stellen als jullie mij kunnen voorzien van tips voordat de winter door breekt.
Gebruikersavatar
Bas Bakker
Berichten: 1598
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

20-09-2006 14:34

Vannacht heerlijk met mijn warmte pak aan geslapen. Het wordt al aardig koud in de nacht.

Heeft iemand een oplossing of is de oplossing gewoon een tent met winterskin kopen?
Gebruikersavatar
elco kuipers
Berichten: 992
Lid geworden op: 04-06-2003 02:00

20-09-2006 19:03

Wat is je doel? Wil je meer warmte of wil je je condens kwijt?

Je raakt je condens probleem niet kwijt door er nog een overwrap overheen te gooien. Ten eerste moet het eerste doek vochtdoorlatend zijn. Ten tweede moet er een ruimte tussen het eerste en het tweede doek zitten anders breng je nog water naar de zee.

Wanneer je meer warmte wilt koop je een goede (betere) slaapzak, slaap je met een trui en broek aan of koop je een tentverwarmer op gas.

Ik heb het op deze manieren nooit koud in de tent in de slaapzak, zelfs zonder die warmtebron.

Succes ermee.
Waar een wilg is, is een heg
Gebruikersavatar
Bas Bakker
Berichten: 1598
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

21-09-2006 09:36

ok. Ik wil eigenlijk beide. Maar je hebt me overtuigd dat dit in ieder geval niet gaat lukken.

Een goede slaapzak stond al op de lijst. Dan voeg ik een nieuwe tent nu ook maar toe aan de lijst en hou ik de overwrap voor de zomer.

Bedankt voor de tip elco
Plaats reactie