welke tas kan ik beter nemen voor mijn fox horizon de horizon tas of de skypod tas
want de horizon tas bestaat uit 2 delen toch een voor de lange tussxen balk en voor de rtest of zit dit in een tas
en wat is het voordeel en nadeel als ik voor mijn horizon pod een skypood tas koop
welke tas
-
- Edward van Berkum
- Contacteer:
Maikel,
Ik heb zelf een Horizon inclusief tas, en kan je het volgende vertellen.
In de tas, kun je aan de ene kant je rodpot middel klittenband vastmaken.
Aan de andere kant kun je je buzzerbars (ook met klittenband) vastmaken.
Beide gedeeltes zijn gescheiden door een flap, dus zorgt voor bescherming.
Verder zit er een rits gedeelte in, waar je losse onderdelen in kunt bewaren, de pijpjes voor je buzzerbars, eventueel losse anchor feet als je die heb en ook als je dat hebt een captive backlead bar.
In de praktijk moet het passen, maar omdat ik zelf de buzzerbars liever apart houd en het ook niet helemaal lekker past (komt door de bevestiging plaatjes van swingers die eigenlijk het geheel hierdoor erg krap maken, en teveel in het geheel gedrukt worden).
Ik gebruik het gedeelte voor de buzzerbars om extra losse banksticks mee te nemen, zodat ik een keuze kan maken.
Met de tas van de sky pod heb ik geen ervaring, denk dat het wel zal passen, maar is niet voor de horizon gemaakt dus wellicht zit alles er iets losser in en is het geheel wat groter.
Mocht je nog iets willen weten hoor ik het wel.
Groet,
Edward
Ik heb zelf een Horizon inclusief tas, en kan je het volgende vertellen.
In de tas, kun je aan de ene kant je rodpot middel klittenband vastmaken.
Aan de andere kant kun je je buzzerbars (ook met klittenband) vastmaken.
Beide gedeeltes zijn gescheiden door een flap, dus zorgt voor bescherming.
Verder zit er een rits gedeelte in, waar je losse onderdelen in kunt bewaren, de pijpjes voor je buzzerbars, eventueel losse anchor feet als je die heb en ook als je dat hebt een captive backlead bar.
In de praktijk moet het passen, maar omdat ik zelf de buzzerbars liever apart houd en het ook niet helemaal lekker past (komt door de bevestiging plaatjes van swingers die eigenlijk het geheel hierdoor erg krap maken, en teveel in het geheel gedrukt worden).
Ik gebruik het gedeelte voor de buzzerbars om extra losse banksticks mee te nemen, zodat ik een keuze kan maken.
Met de tas van de sky pod heb ik geen ervaring, denk dat het wel zal passen, maar is niet voor de horizon gemaakt dus wellicht zit alles er iets losser in en is het geheel wat groter.
Mocht je nog iets willen weten hoor ik het wel.
Groet,
Edward
-
maar je het dus geen losse zak waar de middel balk in moet
- Edward van Berkum
- Contacteer:
Nee, alles kan in die tas, middenbalk (onder middenbalk versta ik rodpod dus hetgeen waar je poten aanvast zitten en waar je de buisjes inzet) maak je vast met klittenband.
Groet,
Edward
Groet,
Edward
-
ik bedoel dit balk die de 2 delen verbind
- Edward van Berkum
- Contacteer:
Die hoef je helemaal niet los te halen, is nergens voor nodig.
Je laat dat gedeelte gewoon in elkaar zitten en doet het in je tas.
Groet,
Edward
Je laat dat gedeelte gewoon in elkaar zitten en doet het in je tas.
Groet,
Edward