aan jou verwachtingen voldoet volgens mij enkel een vouwwagen,met
opzet slaaf erbij.
groeten robert.
michel Tja schreef:Chub cyfish 2 man + winterskin
als ik me helemaal de pleuris wil zweten ,dan gaat het al volgt.
tent uit de zak laten vallen op de grond ( 1sec.)
pakketje open vouwen en buizen in elkaar zetten + spanband (40 sec.)
midden buis plaatsen ( doe ik altijd samen met vriendin ) (20 sec.)
dan loop ik een rondje om de tent met haringen ( 40 sec.)
vervolgens pak ik mn grondzeil,leg het open op de grond,pak de achterkant en loop die zo mn tent in.die zet ik dan vast (klitshit) om en om links en rechts. +- ( 1 minuut)
dan pak ik mn rubbertje ( winterskin) die leg ik over mn tent heen,en vanaf de achterkant maak ik die vast met dezelfde haringen als van mn tent.behalve 2 aan de voorkant (+- 1 minuut)
vervolgens zweet ik me de tering en rook ik lekker een peukie voor ik verder ga!maar mn tent is klaar dan!
al met al 3 minuut en 41 seconde!
echter hou ik niet van zweten , dus doe ik normaal lekker rustig aan ,en dan staat ie ook binnen 5 minuten.
vr gr,
michel
robert de jong schreef:ik bedoelde meer,dat wanneer alle tegen argumenten en nadelen aan de opzettijden en de eenvoud van opzetten,die door jou aangehaald worden,
gemeende bezwaren zijn,voor het snel opzetten van een tent,en jij deze dus niet zo ziet zitten,dat die vouwwagen dan wel een mooie is.
die heeft geen swivelcaps flapjes gronzeil winterskin condens wind naarbinnen enz.
als de topic enkel bedoeld is om de werkelijke tenten opzet tijd te achterhalen,dan ben ik een lul![]()
![]()
![]()
en was mijn reactie niet gegrond.
maar ik neem toch aan dat je er wat mee wil doen,als je nu vidiobeelden wil hebben.
![]()
nou laturrr,
p.s. stond een slaaf op marktplaats.
robert de jong schreef:aan jou verwachtingen voldoet volgens mij enkel een vouwwagen,met
opzet slaaf erbij.![]()