Welke piepers????


Gebruikersavatar
Ron Sleutels
Berichten: 32
Lid geworden op: 20-08-2005 13:43
Locatie: Groningen

26-04-2006 19:33

Mooi beetmeldertje voor die prijs:)
En TOCH de kwaliteit van fox he (om de discussie op gang te houden):P
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

27-04-2006 14:02

ik vind dat je bij fox echt niet voor de naam betaald hoor! het is een mooi stukje techniek en ik heb er nog nooit problemen mee gehad!
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

27-04-2006 16:41

Killian,

De tijd zal het leren.

Als ik Fox ES piepertjes koop voor een eurotje of 50 en ze gaan jaren en jaren mee door weer en wind, met zelden een batterij te hoeven vervangen kan ik niet echt zeggen dat ik voor het merk betaal.

Ik zeg niet dat Pro-Logic of Ultimate alleen maar slecht is, maar de Microns en Delkims hebben zich gewoon al jaren lang bewezen. En veel optonics die de laatste jaren op de markt gebracht zijn, zijn gewoonweg imitatie Fox of Delkim. Alleen de kwaliteit haalt het vaak niet bij het echte spul.
Gijs Vennix
Berichten: 110
Lid geworden op: 23-04-2006 20:51
Locatie: diessen

29-04-2006 12:30

ik vin bij fox dat ej voor sommige spullen voor de naam betaalt maar bij pijpers geld dat zeker NIET :lol:
Moto: Vange Wat Je Vangen Kan
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

29-04-2006 13:44

Ja de pijpers van fox zijn erg goed :o
Gebruikersavatar
Tom Engel
Berichten: 403
Lid geworden op: 30-07-2005 11:08
Locatie: almere

29-04-2006 17:58

Ja sommige mensen blijven ook altijd Opel of Ford rijden. En sommige rijden Kia of een andere koreaan. Vroeguuuur was alles beter en alles wat nieuw is deugd helemaal niks van. Maar inmiddels rijden we niet meer op houten wielen maar zijn ze van alluminium en weet je wat er toen gezegd werd, die alluminium wielen die deugen niet, lekker op die houten blijven fietsen.
De aard van dit verhaal, gelukkig worden er steeds meer prima piepers verkocht door diverse merken. Nu maar hopen dat die oerdegelijke fox piepers of die lelijke delkims (persoonlijk ) wat mee gaan zakken in de prijs.
O ja ik vis met fox piepers en heb sinds kort het duurste setje van Ultimate gekocht. Conclusie Fox al jaren geen probleem mee, Ultimate al maanden geen problemen mee en een prachtige sounderbox erbij. Voor het gehele setje kan ik 2 piepers van Fox kopen!!!!
De toekomst zal het leren he maar de tijd van een harde plasser van fox heren toch?
Danny Mieremet

09-07-2006 09:52

Voor twee weken geleden de Prologic bat man VTS opgehaald.
Werkelijk een fantastische set. Mijn maat heeft een draadloos systeem van Delkim. We hebben een en ander naast elkaar gehouden en het blijkt dat de batterijen veel langer mee gaan van de Prologic, ook is het bereik vele malen verder van de Prologic :o . Alles zit er op en eraan, toon, volume en gevoeligheid. De toekomst zal moeten uitwijzen wat de levensduur van deze set is.
Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen met deze set.

Gr Mieremet
Gebruikersavatar
Mitchel Bruinsma
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-10-2004 22:56

10-09-2006 20:18

En Danny....

Weet je al wat meer over de levensduur?


Grt De Bruine.
Gebruikersavatar
marc boudewijn
Berichten: 42
Lid geworden op: 30-11-2005 15:58
Locatie: ijmuiden

10-09-2006 21:33

Heb zelf de prologic batman gehad, was er tot voor kort tevreden over, in februari bleef bij een pieper het nagloeiledje branden, die ging niet meer uit, toen had ik ze al een bijna een jaar.
Deze pieper terug gebracht, was garantie dus geen probleem, echter naar drie maanden nog steeds geen ander terug, dus de service is ook niet, je van het.
Ze waren bij prologic de pieper kwijtgeraakt, inmiddels weer een maand verder een nieuwe pieper binnen, maar deze werkte niet op de sounderbox.
Ik vis met 2 hengels dus ik kon me eigen nog steeds redden, afgesproken met de winkelier dat ik de hele set van de winter terug zou brengen en dan zou het voor elkaar komen.
Afgelopen maand ging er weer eentje stuk die deed helemaal niks meer.
Ben terug gegaan naar de winkel heb de hele handel ingeleverd kreeg netjes m,n centjes terug na anderhalf jaar dus dat was keurig geregeld, en heb mezelf een paar foxen eos x aan geschaft.
Dus....... voor mij even geen prologic meer, al moet ik wel zeggen dat ik het toch hele fijne piepers vond, alleen jammer dat ik het met de kwaliteit niet getroffen heb.
ervaring is de naam die we geven,
aan de optelsom van onze fouten.
Gebruikersavatar
remco de koster
Berichten: 1034
Lid geworden op: 03-04-2006 11:11

10-09-2006 22:15

die warrior piepers wil ik ook aanschaffen.
heeft er iemand al ervaring mee