misschien toch maar tweedehands!?


Plaats reactie
dennis Ganzevoort
Berichten: 193
Lid geworden op: 08-12-2002 01:00
Locatie: Zeist

19-12-2002 11:27

hallo, hallo
ik ben dennis uit Zeist en ik ben op zoek naar een goede karperset om mee te beginnen!! Heeft iemand misschien nog iets staan? misschien advies, wat wel en wat niet!te kopen.
en nou dacht ik eigelijk iets leuks gevonden te hebben.. een D.A.M molen, wat vinden jullie hier van (met baitrunner) een 12ft 3lbs arca hengel (50jrg.jub.) ik hoor of lees nooit iets over deze merken!!!
ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!!

groeten Dennis
Gebruikersavatar
Peter Emmerink
Berichten: 75
Lid geworden op: 08-10-2002 02:00
Locatie: Amersfoort

19-12-2002 11:28

In Aanbod staat een advertentie van mij genaamd: Diverse karperspullen aangeboden.

Misschien is dat wat voor je. Op de molens na is deze set redelijk compleet.
To Carp or not to Carp, Thats the question!
Martijn Schild

19-12-2002 11:35

Dennis, ik heb ook twee DAM molens met baitrunner. Één is nog perfect, de ander deed het na een half jaar niet meer (de baitrunner klikte niet meer dicht). Ik heb nu Daiwa Emblems gekocht, hiervan weet ik zeker dat de kwaliteit goed is. Die molens kan je vaak ook in goede staat overkopen van iemand. Arca hengels heb ik geen ervaring mee, maar dat ze nu een 50 jarig jubileum hebben, zegt niet echt veel over de hengel denk ik.

Oh ja als je iets koopt van iemand en die stuurt het via de post, laat het MET verhoogde aansprakelijkheid versturen. Mocht er dan iets met de inhoud van het pakket gebeuren dan is de TPG Post aansprakelijk, het voorkomt een hoop gezeur. Ik kan het weten... jammer genoeg :sad:
Rob van Os
Berichten: 410
Lid geworden op: 13-02-2002 01:00
Locatie: Breda

19-12-2002 15:21

Hoi Dennis,
Effe een vraagje, waar en hoe ga je vissen want op vele wateren is 3 lbs behoorlijk veel.
mvg Rob van Os
Gebruikersavatar
Peter Sebel
Berichten: 118
Lid geworden op: 20-12-2002 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

08-01-2003 12:35

ja Martijn wat ga je eigenlijk met die kapotte stokken doen???? :evil:

Groeten!!
Martijn Schild

08-01-2003 13:24

Ik heb ze gister teruggestuurd op advies van TPG Post. De verkoper moet een klacht aanteken/indienen bij het postkantoor die het pakket hebben aangenomen. Ik heb de verkoper gemaild en hij gaat er werk van maken. Tsja, ik heb geen hengels en ben veel geld armer en hij heeft ook geen hengels meer.
Plaats reactie