Delkim dealer regio Amsterdam


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

13-06-2006 20:56

Mede boarders,

Welke hengelsportzaak ( liefst in de buurt van Amsterdam ) heeft de Delkim THE EV op de plank liggen ? Wil ze nu toch wel eens in het echt gaan bekijken.

En meteen een tweede vraag. Welke optonics hebben er allemaal terugval herkenning ?
Gebruikersavatar
Jeroen Overmars
Berichten: 844
Lid geworden op: 31-03-2005 19:09
Locatie: Raalte

13-06-2006 22:10

terugval fox SX, RX, MMX, MMXR
Gr,

Jeroen :)
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

13-06-2006 22:18

Bedankt !!!!
Gebruikersavatar
wouter de roos
Berichten: 1111
Lid geworden op: 10-07-2005 13:22
Locatie: rijswijk ZH
Contacteer:

13-06-2006 22:27

Niels Schouten schreef:Mede boarders,

Welke hengelsportzaak ( liefst in de buurt van Amsterdam ) heeft de Delkim THE EV op de plank liggen ? Wil ze nu toch wel eens in het echt gaan bekijken.

En meteen een tweede vraag. Welke optonics hebben er allemaal terugval herkenning ?


Bijna alle piepers hebben tegenwoordig wel terugvalherkenning maar vind het zelf één van de zinlooste eigenschap die een pieper heeft..
gerard van ewijk
Berichten: 221
Lid geworden op: 27-04-2005 16:34

13-06-2006 23:06

Bijna alle piepers hebben tegenwoordig wel terugvalherkenning maar vind het zelf één van de zinlooste eigenschap die een pieper heeft..[/quote]

Verklaar je nader aub?

gerard
Good luck and tight lines!
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

13-06-2006 23:50

hengelsport osdorp heeft ze liggen
Reinder van Lune

14-06-2006 08:42

gerard van ewijk schreef:Bijna alle piepers hebben tegenwoordig wel terugvalherkenning maar vind het zelf één van de zinlooste eigenschap die een pieper heeft..


Verklaar je nader aub?

gerard[/quote]

Swinger ??
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

14-06-2006 09:00

Ben wel even benieuwd wat je uitendelijk van de EV Plus vond, denk dat anderen hier ook wel wat aan hebben.

Als je zegt dat terugval herkenning zinloos is, waarom is dat dan?
Bij draadloze sets die dit ook doorgeven op de ontvanger is dit erg prettig, je kunt direct zien (vind ik prettiger ) en horen (hoor het verschil niet altijd dus piep is voldoende) wat er aan de hand is.
Nou ben ik zelf bij bijna elke piep al bij mij hengels hoor, heb zelf de TXI Plus en mijn oude vertrouwde STD's, en vind het subliem, maar heb met meerdere sets ervaring ook de RX, en vond daar de terugval herkenning juist ok, niet zozeer qua geluid, maar wel de indicatie led die knippert.
Ik kan me echter wel voorstellen hoor, het teruglopen is geen MUST als je indicatie hebt bij een terugloper is voldoende, maarja dan zijn optonics ook zinloos (maarja gezien het aantal topics hierover....) want je hoort je slip toch wel..... maar dan gaan we misschien voor nu even te ver.
Moet erbij zeggen dat een kennis van mij vorig jaar voor het eerst een setje optonics heeft gekocht, omdat hij bij windkracht 9 zijn slip niet hoorde ratelen, dus tja......

Ben benieuwd waarom jij het juist helemaal niks vind.
Gebruikersavatar
wouter de roos
Berichten: 1111
Lid geworden op: 10-07-2005 13:22
Locatie: rijswijk ZH
Contacteer:

14-06-2006 13:57

wouter de roos schreef:
Niels Schouten schreef:Mede boarders,

Welke hengelsportzaak ( liefst in de buurt van Amsterdam ) heeft de Delkim THE EV op de plank liggen ? Wil ze nu toch wel eens in het echt gaan bekijken.

En meteen een tweede vraag. Welke optonics hebben er allemaal terugval herkenning ?


Bijna alle piepers hebben tegenwoordig wel terugvalherkenning maar vind het zelf één van de zinlooste eigenschap die een pieper heeft..


Ik vind zelf dat je er weinig aan hebt. Verder is terugvalherkenning het zonlooste wat er op een pieper zit ? Kan verder niks bedenken waar je minder aan heb.
Ik zie vanzelf wel wanneer ik een terugvaller of oploper krijg. Ik kijk of luister niet eerst naar me pieper met de gedachte van 'ff kijken/luisteren of het een terugloper is' .
Vind het dus zelf niet echt nodig, sommige noemen het een extra optie ik noem het zinloos...
meningen verschillen :wink:
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

14-06-2006 14:08

ferenc van de vorstenbosc schreef:hengelsport osdorp heeft ze liggen


Bedankt Ferenc, dan ga ik ze daar eens in levende lijve bekijken. Ik hoor er zo veel verschillende verhalen over, dus ik wil ze nu wel eens in het ''echt'' zien. Naar het schijnt zijn er bij deze piepers wat goedkopere materialen gebruikt, ben benieuwd wat de winkelier hierover kan vertellen.
Plaats reactie