Delkim TXI plus


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tijs Kruithof
Berichten: 253
Lid geworden op: 24-05-2003 02:00
Locatie: Almere

30-04-2006 19:36

ik ben van plan delkim TXI plus te kopen en nou vroeg ik mij af waarom bij de meeste zaken die ik heb gevonden de paarse delkim duurder is als de andere kleuren?
:roll:

Groet,

tijs
Gebruikersavatar
Wim hanegraaf
Berichten: 855
Lid geworden op: 18-05-2003 02:00

30-04-2006 20:28

Omdat een paars ledje gewoon duurder is, ik heb zelf blauw, wit en paars. De paarse is natuurlijk wel superhip. Wit is gigantisch fel.
Gewoon kopen zijn super piepers niks mis mee.

gr wim
To The Boat!
Gebruikersavatar
peter tooi
Berichten: 56
Lid geworden op: 28-02-2006 14:39
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

01-05-2006 00:15

Delkim TXI plus is gewoon een prachtig stuk speelgoed voor de karpervisser (zeker in combi. met ontvanger)..And what the F**K maakt het dan uit wat voor kleur hij heeft.
1 tip; als je er 3 koopt, dan in de zelfde kleur kopen, dan kan je ze later makkelijker weer verkopen (als je dat uberhaubt al zou willen)
Maar nogmaals het zijn geweldige speelgoedjes.
Mvg peter

P.s. Ik wou altijd de Fox RX, maar daar ben ik HARD van teug gekomen.
Gebruikersavatar
Mike Verhoeff
Berichten: 752
Lid geworden op: 10-02-2004 12:09
Locatie: Nederland

01-05-2006 00:51

Klopt het zijn top dingen, maar uhm Peter waarom hard terug gekomen van Rx'sen?? Ik heb ook lang getwijfeld...zijn ook de Txi geworden, maar vroeg het me af..

groet
Gebruikersavatar
Tijs Kruithof
Berichten: 253
Lid geworden op: 24-05-2003 02:00
Locatie: Almere

04-05-2006 23:49

Kheb ze vandaag aangeschaft 8) 8) :lol: 8) 8)
jan van kranenburg

05-05-2006 02:11

Pats Pats Pats :)
Gebruikersavatar
Koen Septer
Berichten: 867
Lid geworden op: 09-05-2004 19:37
Contacteer:

05-05-2006 09:55

Tijs Kruithof schreef:Kheb ze vandaag aangeschaft 8) 8) :lol: 8) 8)


Dan moet je ze wel ff goed gaan benutten he Tijsie, ik verwacht veel van je :lol:

Mvg, Koen
Gebruikersavatar
Tijs Kruithof
Berichten: 253
Lid geworden op: 24-05-2003 02:00
Locatie: Almere

06-06-2006 18:31

nou het is gelukt de 1ste keer een run snachts op me nieuwe txi'tjes en me ontvanger!!!! Porbleem was ik kon de rits van me tent neit echt goed vinden :roll: zucht !
mark van de laar
Berichten: 242
Lid geworden op: 03-05-2005 10:15
Locatie: almere

06-06-2006 22:57

das wel een mooie topic om mijn vraag ff kwijt te kunnen..

ik zit namelijk met het volgende...
tot hoe ver heeft de draadloze ontvanger bereik??? en staan de delkims in direct contact met de ontvanger??? en is dat ook zo op grotere afstand??
wat ik bedoel is eigenlijk.. vroeger had ik delkim std,s met zo een opzetstuk(zender) voor een draadloze ontvanger. en dan duurde het soms seconden voordat de ontvanger afging terwijl de delkim buiten al stond te loeien. daar heb je natuurlijk helemaal nix aan.(denk aan obstakel visserij)

een maat van mij heeft nog oude txi,s en daarvan vind ik de ontvangst ook niet top. soms maar 1 piep terwijl je drie piepen had bijvoorbeeld. en heel veel storing.

ik heb er ook over nagedacht om de nieuwe txi plus te kopen maar dan zal dit soort problemen echt verholpen moeten zijn..
ik hoop op opheldering van jullie kant.
met vriendelijke groet, mark van de laar
Gebruikersavatar
Tijs Kruithof
Berichten: 253
Lid geworden op: 24-05-2003 02:00
Locatie: Almere

06-06-2006 23:11

mark van de laar schreef:das wel een mooie topic om mijn vraag ff kwijt te kunnen..

ik zit namelijk met het volgende...
tot hoe ver heeft de draadloze ontvanger bereik??? en staan de delkims in direct contact met de ontvanger??? en is dat ook zo op grotere afstand??
wat ik bedoel is eigenlijk.. vroeger had ik delkim std,s met zo een opzetstuk(zender) voor een draadloze ontvanger. en dan duurde het soms seconden voordat de ontvanger afging terwijl de delkim buiten al stond te loeien. daar heb je natuurlijk helemaal nix aan.(denk aan obstakel visserij)

een maat van mij heeft nog oude txi,s en daarvan vind ik de ontvangst ook niet top. soms maar 1 piep terwijl je drie piepen had bijvoorbeeld. en heel veel storing.

ik heb er ook over nagedacht om de nieuwe txi plus te kopen maar dan zal dit soort problemen echt verholpen moeten zijn..
ik hoop op opheldering van jullie kant.
met vriendelijke groet, mark van de laar


Mijn delkim rx 2000 ontvanger met 6 led's haalt makkelijk een paar honderd meter en de vertraging die hij heeft op de pieper zelf is nog geen seconden! En de nieuwe txi kan je de sounderbox op dichtbij en veraf zetten zodat je ook geen storing hebt. En een vriend van mij heeft ook de oude txi en die heeft met zn sounderbox ook een paar honderd meter ontvangst met een goeie regestratie!!

Hoop dat het goed info is voor je!!! Maar mijn delkim TXI plus zijn iedergeval geweldig en ik zou niet anders willen!!!
Edward Weening
Berichten: 5
Lid geworden op: 28-05-2006 12:19

09-06-2006 15:09

ff vraagje, weten jullie waar de txi plus het goedkoopst is (nieuwe model) ? Bij fishinn.nl waren ze 160 maar ik weet niet of dat het nieuwe model is.. bij raven 200 dus dat scheelt nog wel wat.. iemand?
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

09-06-2006 15:32

http://www.fishing.be 135 Rood Groen Geel, 140 Blauw, Wit en Paars.

Ontvanger is RX Pro 6 Leds 160, wellicht hebben ze nog normale rx ontvangers en die kosten 140 euro ofzo.

Vergeleken met NL, heb je dus voor de prijs van 3 Delkim TXI's, in Belgie 3 TXI's met ontvanger, ik zou zeggen inpakken en wegwezen.

Heb ze er zelf ook vandaan vanwegen het grote verschil in prijs.
Reinder van Lune

09-06-2006 15:41

Inderdaad fishing.be . . .
Ik heb ze daar ook weg . . . .
Aardige mensen, snelle levering !
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

09-06-2006 16:13

mark van de laar schreef:das wel een mooie topic om mijn vraag ff kwijt te kunnen..

ik zit namelijk met het volgende...
tot hoe ver heeft de draadloze ontvanger bereik??? en staan de delkims in direct contact met de ontvanger??? en is dat ook zo op grotere afstand??
wat ik bedoel is eigenlijk.. vroeger had ik delkim std,s met zo een opzetstuk(zender) voor een draadloze ontvanger. en dan duurde het soms seconden voordat de ontvanger afging terwijl de delkim buiten al stond te loeien. daar heb je natuurlijk helemaal nix aan.(denk aan obstakel visserij)




Dus je gaat bij obstakel visserij op afstand van je hengels slapen?Goed verandwoordelijk bezig.

Sounderbox is voor als je verder weg van je hengel zit,zit je dat...dan zou enkele seconden totaal niks uit mogen maken.
En nachtvissen bij obstakels is helemaal fout.


Sorry voor offtopic
Gebruikersavatar
Tijs Kruithof
Berichten: 253
Lid geworden op: 24-05-2003 02:00
Locatie: Almere

09-06-2006 18:37

ferenc van de vorstenbosc schreef:
mark van de laar schreef:das wel een mooie topic om mijn vraag ff kwijt te kunnen..

ik zit namelijk met het volgende...
tot hoe ver heeft de draadloze ontvanger bereik??? en staan de delkims in direct contact met de ontvanger??? en is dat ook zo op grotere afstand??
wat ik bedoel is eigenlijk.. vroeger had ik delkim std,s met zo een opzetstuk(zender) voor een draadloze ontvanger. en dan duurde het soms seconden voordat de ontvanger afging terwijl de delkim buiten al stond te loeien. daar heb je natuurlijk helemaal nix aan.(denk aan obstakel visserij)




Dus je gaat bij obstakel visserij op afstand van je hengels slapen?Goed verandwoordelijk bezig.

Sounderbox is voor als je verder weg van je hengel zit,zit je dat...dan zou enkele seconden totaal niks uit mogen maken.
En nachtvissen bij obstakels is helemaal fout.


Sorry voor offtopic

Ik gebruik me sounderbox altijd snachts ongeacht hoe ver ik van me hengels vandaan zit ! puur als extra wekker als ik een vis heb :D
mark van de laar
Berichten: 242
Lid geworden op: 03-05-2005 10:15
Locatie: almere

11-06-2006 12:04

@ferenc van de vorstenbosc
duidelijk weer een reactie van iemand die onrust probeerd te zaaien...
get a life... moet je niet ff vragen waar de onthaakmat is??
ik ben heel verantwoord met mijn visserij bezig dus dat soort opmerkingen moet je maar voor je houden. je hebt geen idee over wat voor situaties ik het heb dus kun je geen oordeel vellen.
zelfs overdag als ik bij obstakels vis gebruik ik mn soundbox graag omdat ik mijn piepers dan uit kan zetten.... dan horen anderen tenminste niet dat ik beet heb.. jij hebt et waarschijnlijk liever anders,,... iedereen moet et horen natuurlijk..
de groeten!!!
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

11-06-2006 12:51

Lees je eerdere post nog eens,...je spreek jezelf nogal tegen.
mark van de laar
Berichten: 242
Lid geworden op: 03-05-2005 10:15
Locatie: almere

11-06-2006 13:54

waar staat dan dat het om nachtvissen gaat??
waar staat dan dat ik slaap als ik bij obstakels vis??
waar staat dan dat ik niet verantwoord omga met mij visserij???

ik vind het dus wel erg als er een paar seconden tussen zit..... dat kan je dus opmaken uit mijn voorgaande verhaaltje.... verder nix
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

11-06-2006 13:59

Je vraagt hoe het bereik is op grotere afstand en later staat er ivm obstakelvisserij,2dingen die absoluut niet samen gaan.
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

11-06-2006 14:48

Misschien moet je toch eens beter lezen Ferenc. Mark geeft namelijk aan dat de vertraging in beetregistratie, in bepaalde situaties lastig kan zijn en haalt als voorbeeld aan ''obstakelvisserij''. Jij koppelt dat meteen aan hetgeen er voor staat m.b.t. nachtvissen.

Hoe dan ook, laten we stoppen met moddergooien :wink:
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

11-06-2006 21:30

Oke,dat nachtvissen mischien niet,maar er staat duidelijk...en staan de delkims in direct contact met de ontvanger??? en is dat ook zo op grotere afstand??
wat ik bedoel is eigenlijk.. vroeger had ik delkim std,s met zo een opzetstuk(zender) voor een draadloze ontvanger. en dan duurde het soms seconden voordat de ontvanger afging terwijl de delkim buiten al stond te loeien. daar heb je natuurlijk helemaal nix aan.(denk aan obstakel visserij)
Gebruikersavatar
Tijs Kruithof
Berichten: 253
Lid geworden op: 24-05-2003 02:00
Locatie: Almere

11-06-2006 22:18

ferenc van de vorstenbosc schreef:Oke,dat nachtvissen mischien niet,maar er staat duidelijk...en staan de delkims in direct contact met de ontvanger??? en is dat ook zo op grotere afstand??
wat ik bedoel is eigenlijk.. vroeger had ik delkim std,s met zo een opzetstuk(zender) voor een draadloze ontvanger. en dan duurde het soms seconden voordat de ontvanger afging terwijl de delkim buiten al stond te loeien. daar heb je natuurlijk helemaal nix aan.(denk aan obstakel visserij)


TXI plus hebben daar ECHT GEEN last van !!!! 8)
peter andrae

12-06-2006 03:57

Ferenc volgens mij lees jij het verhaal van Mark niet goed,lees het nou nog eens goed.


(DENK AAN OBSTAKSELVISSERIJ)


denk.

tussen haakje,s.


Je kan ook gewoon antwoord geven op zijn vraag.



mvg peter.
Plaats reactie