JRC Foedraal vraag


Plaats reactie
Jef Hegteler
Berichten: 247
Lid geworden op: 30-04-2005 21:50

27-04-2006 20:24

Hallo,

Ik had een vraagje over een JRC foedraal

Wie weet of dit foedraal: JRC Cocoon 3-Rod 12" van €. 76.50 ( Zie hieronder plaatje van Henk koster website )

Afbeelding

Net zo gevoerd is aan de binnenkant als dit foedraal ( zie hieronder plaatje ) ,het gaat er vooral om dat de hengels apart zijn ingepakt:

Afbeelding

Reacties zijn erg welkom
Mvg. Jef
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

28-04-2006 08:27

De normale cocoon, is niet apart afgeschermd.
Wil je dit wel dan moet kijken naar de Super Cocoon 3 Rod Holdall, ik heb sinds kort de 2 rod cocoon, omdat ik het slepen met een 3 rod een beetje beu was, dus had me er toen enigzins in verdiept, ik ben er voor 99,9% zeker van dat de super cocoon per hengel beschermd, en niet alleen een afdekflap heeft.

De volgende tekst is overgens van de website van JRC en gaat over de super cocoon.

SUPER COCOON 3 ROD HOLDALL 12FT - Our latest top of the range total protection Rod Holdalls that have been fitted with internal rod protection sleeves. Available in 12ft 3x3 or 4x4, each rod is protected individually by a fully padded sleeve that Velcro's down over each rod therefore stopping all rods from touching each other. This feature has been added to both sides of the holdall protecting both rods made up with reels and disassembled rods. The entire inside section has been constructed from fully padded wipe clean P.V.C. and the generously cut reel pouches will accept both the larger Big Pit and smaller size Baitrunner style reels. The large external pocket is the the largest in our holdall range so there is plenty of room for a brolly / shelter and the smaller external pocket has a twin compartment to seperate landing nets / slings from banksticks. Fully padded non slip adjustable shoulder strap and integral rain / car clean cover and 3 piece removable Aluminium pole make these holdalls truly awesome!

Dit zegt dus wel genoeg.

Succes in ieder geval.
Jef Hegteler
Berichten: 247
Lid geworden op: 30-04-2005 21:50

28-04-2006 18:22

Oke bedankt, dan weet ik verder genoeg.

Dan denk ik dat ik toch maar voor het foedraal ga van Ultimate Protect, want in dit foedraal zitten de hengels ook apart ingepakt.

Maar de prijs van ongeveer €75 voor het ultimate foedraal staat me dan beter aan als de ongeveer €125 euro van het Super Cocoon foedraal van JRC.
Mvg. Jef
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

28-04-2006 21:36

Geen dank, toch zou ik als ik jou was maar ik kan niet in je portemonee kijken, gaan voor die van jrc, ik denk dat je er langer plezier van hebt, en jrc heeft zich qua kwaliteit al bewezen en doet het nog steeds.

Maar de keuze is natuurlijk aan jezelf, en als er weinig verschil zit in bescherming die je wilt....

Succes met je beslissing in ieder geval, en dat je er veel plezier van hebt.

Groet

Edward
Jef Hegteler
Berichten: 247
Lid geworden op: 30-04-2005 21:50

28-04-2006 22:06

Ja daar heb je ook weer gelijk in.

Maar met de ritsen, naden etc. zit het verder ook wel goed bij JRC ?
Mvg. Jef
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

29-04-2006 10:17

Ja, zitten zeer goed, en dubbel gestikt.voordeel bij de jrc is ook dat het materiaal aan de binnenkant vrij zacht is, wat ik niet gewend was van mijn fox royale 12" die is vrij stug, maar ook een goede foudraal.

Kwalitatief is jrc al erg lang aan de weg aan het timmeren, bekend van de geweldige stoelen, bijvoorbeeld de terry hearn stealth cocoon.

Check even hun website

http://www.jrcproducts.com/
Jef Hegteler
Berichten: 247
Lid geworden op: 30-04-2005 21:50

29-04-2006 19:37

Hmm,

Denk dan dat ik toch maar voor het JRC Super cocaan 3 rod foedraal ga.

Zeer goed gevoerd, Goeie ritsen en nog extra grote vakken aan de buitenkant :)

Bedankt voor de informatie Edward :D
Mvg. Jef
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

30-04-2006 00:19

Geen dank hoor, we zijn er om elkaar te helpen toch.

Succes ermee!
Plaats reactie