fox lead core


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

25-11-2002 19:53

hallo allemaal,
onlangs stond ik bij een visser te kijken en wat te praten toen mij het volgende opviel.
hij had lead core van fox boven zijn lood hangen en ik vroeg waarvoor dat was.
hij zij dat het een goede camoflage is en dat het strak op de bodem ligt.
ik dacht nou wel handig, ik naar de winkel en daar een 45lbs fox leadcore gekocht.
eenmaal thuis pakte ik het met nietjes door zeefde verpakkingkje open(nietjes tegen het open scheuren en jatten).
in het verpakkingkje zat een klosje van 8 mtr lead core en een mini fleur naaldje......

mensen hoe de fuck monteer ik dit aan mijn onderlijn en hoofd lijn??????????
ik kom er niet uit.....hopend dat iemand mij dit kan melden en of mailen.
het liefst met een foto reportage of zo...

alvast hartelijk dank.

viktor van ophuizen
creamteam@hetnet.nl
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

25-11-2002 20:07

Viktor,

Feitelijk is het heel makkelijk. Uiteinde ietsje opruimen door terugduwen en pak hem beet 5 cm verwijderen van de loden binnenkern. Zorg wel dat de buitenmantel niet gaat rafelen. Dan met de fleurnaald het uiteinde 2.5 cm terugsteken in de mantel zodat zich een lusje vormt en het uiteinde binnen de mantel zit. Vervolgens met secondenlijm zekeren. Zelfde aan de andere kant. Zo krijg je een stuk leadcore met twee lusjes. Hoodlijn aan lusje knopen, en wartel door lusje aan andere kant. Misschien heeft iemand een voorbeeld op internet als je er zo niet uitkomt.

Wel een zodanige loodmontage gebruiken dat het lood bij lijnbreuk kan lossen!!!!! Fox en Solar hebben beide echt veilige systemen die werken met wartellood en een grote runring.

Succes, Kees

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kees Ouwehand op 2002-11-25 20:10 ]</font>
Jeroen Grummel
Berichten: 424
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Emmen

25-11-2002 20:15

Goedemiddag,

Zat er geen beschrijving bij ??

Zoals Kees het uitlegt moet het lukken,toch ??

Gebruik zelf leadcore van ESP en daar zit een zeer duidelijke beschrijving bijgesloten...

MVG "GRUM"
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

25-11-2002 20:32

nee er zat geen beschrijving bij....volgens de verkoper wel maar ja ..niet dus
maar uhh kan je de handleiding mij effe toe mailen ?
zou heel fijn zijn .

viktor
Plaats reactie