Fox Rx Digital dit jaar vervangen?


Plaats reactie
erik de brabander
Berichten: 49
Lid geworden op: 20-09-2005 20:33
Locatie: Den Haag(ypenburg)

01-04-2006 10:10

Hallo allemaal,

Ik ben ook op de visma geweest van de week en ik miste alweer de tent van Fox. Vind ze de laatste tijd slecht met hun voorlichting, laat staan hun webpagina. Die is al maanden niet bijgehouden, lijkt het. Je hoort meer mensen zeggen dat Fox slecht bezig is, terwijl het toch een bekend en gerespecteerd merk is.

Ik heb wel gehoord dat ze de Fox Rx Digital dit jaar gaan vervangen. Heeft iemand dat ook gehoord. Ze zijn natuurlijk al bezig met die Eos lijn. Mogelijk krijgen we misschien een Eos rx digital lijn?Zijn er al foto's van? Net als die nieuwe baitrunners, doen ze er zo geheimzinnig over...

Ik heb wel een ontvanger gevonden die ik nog niet eerder gezien heb. Misschien is dit ook de nieuwe voor de toprange van Fox. Vind het qua design een mooi compacte reciever. Tenminste niet zo'n extreem lange antenne.

http://www.foxint.com/catalogues-produc ... section=14

Groet

Erik
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

01-04-2006 13:56

Beste Erik,
Pin mij er niet op vast maar na een gesprek met een ac van fox die ik vrij goed ken werd me verteld dat in de loop van dit jaar er een draadloze versie van de eos op de markt komt.

mvg,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Matthijs Gerrietsen
Berichten: 569
Lid geworden op: 10-01-2004 17:08

02-04-2006 11:09

Jah die informatie is mij ook verteld. De "normale" Fox serie krijgt dit jaar nog geen vervanging..
Plaats reactie