Wat een kritiek op Maarten, ken ook zo een jongen die van zijn pa heel veel geld krijgt. Voor een simpel baantje 50 euro per uur en dan 500 euro zakgeld per maand en per keer dat hij naar de kroeg gaat 100 euro om een rondje te geven.... Oftewel even rekenen 8 keer per week uit, zo een 80 uur werken in de maand, na ja dan zit je wel op een bijhoorlijk bedrag.
Tja die zijn pa is miljardair, of hoe je het ook schrijft. Die jongen koopt er alleen geen visspullen voor, maar heroine en coke de laatste tijd. Dan denk ik dat je beter je geld kunt uitgeven aan visspullen en andere materialistische dingen.
Kijk situaties zijn verschillend, waarschijnlijk ziet hij het als normaal, net als die vriend van mijn broer het normaal vind om een rondje shots aan 20 man te geven. Bedenk alleen wel dat als je er hard voor gewerkt hebt je er veel blijer mee bent, zo vermaak ik me prima om op marktplaats continue op zoek te zijn naar allerlei mogelijkheden en wordt ik zeker wel geil als ik dan weer wat nieuwe spullen heb. Alleen net als met vrouwen, na een tijdje ben je er op uitgekeken en wil je weer wat anders... bovendien val ik op alternatief, net als met visspullen
Niels